SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
iedereen kan dansen! Of je het mooi vind is een tweede maar dat doet er eigenlijk niet zo toequote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als jij dit goed kan zou ik dat nog best bewonderenswaardig vinden
Okeequote:Op woensdag 13 november 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen kan dansen! Of je het mooi vind is een tweede maar dat doet er eigenlijk niet zo toe
? okequote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
ik wil niet met jullie dansen en jullie willen mij ook niet zien "dansen"![]()
![]()
Gaan wij wel naar de kunstdagbestedingquote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
![]()
CE en ik stemmen dit achter de schermen af. Zo rollen wij.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
CE die iedereen uitnodigt om bij hem te dansen, jaja wij hebben je door @:airwin
Dat doe ik graag, maar dat vind ik niet echt dansen...quote:
Dat is gevaarlijk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
Dansen dansen dansen
Op de vulkaaaaaaan
lekker warrumquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
Dansen dansen dansen
Op de vulkaaaaaaan
Hoeft niet per se een actieve vulkaan te zijnquote:
Op de Dijk lijkt me ook niet verstandigquote:
In IJsland ois, bij de geisersquote:
mee geweest met een verplichte stijldans van klasgenotenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ooit ‘semi verplicht’ hebben gestijldanst?
Dansen aan zee is wel een stuk dichterbij voor mij deze weekquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op de Dijk lijkt me ook niet verstandig
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een actieve vulkaan te zijn
Eehm ...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In IJsland ois, bij de geisers
dat is Blufquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dansen aan zee is wel een stuk dichterbij voor mij deze week
Hoeft niet per se, kan welquote:
Nee is echt waarquote:
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee geweest met een verplichte stijldans van klasgenoten
Bluf?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Muziek van deze film is wel weer goed uitgekozen.
Anderhalve maand geleden lag ik te slapen op een actieve vulkaanquote:
ohquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE en ik stemmen dit achter de schermen af. Zo rollen wij.
Het wordt nu wel heel gecompliceerd hoor...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Avril Lavigne enz in de nieuwe Deadpool film.
netjes!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zo
Ohquote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Avril Lavigne enz in de nieuwe Deadpool film.
was dat een ding bij jou in de buurt ofzo? Hier gingen alle meiden op turnen en de jongens op voetbalquote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zo
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden lag ik te slapen op een actieve vulkaan
ben jij heel goed met blikgooien op de kermis?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!
ergens vind ik het wel jammer dat mijn ouders me niet 'gedwongen' hebben dat soort dingen te doen..
aan de andere kant.. ik heb meer balgevoel doordat ik van jongs af aan bekend werd gemaakt met meerdere balsporten
ach ja... beter dan slapen om een boomquote:Op woensdag 13 november 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]ipv dansen lag je te snurken?
Maar de letters van je naamquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wordt nu wel heel gecompliceerd hoor...
Slapen om een boom hoeft niet een probleem te zijn. Meer het spontaan per direct dat een issue was.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja... beter dan slapen om een boom
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]ipv dansen lag je te snurken?
ja en met grijpers.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij heel goed met blikgooien op de kermis?
Oh verkeerd gegoktquote:
DON'T JUMP!!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh verkeerd gegokt
I'm standing on the bridge
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op lesquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!
ergens vind ik het wel jammer dat mijn ouders me niet 'gedwongen' hebben dat soort dingen te doen..
aan de andere kant.. ik heb meer balgevoel doordat ik van jongs af aan bekend werd gemaakt met meerdere balsporten
met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ikquote:Op woensdag 13 november 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en met grijpers.
vooral om knuffels over het bakje van de grijper er naast te mikken
Nee, absoluut niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was dat een ding bij jou in de buurt ofzo? Hier gingen alle meiden op turnen en de jongens op voetbal
JUMP!!quote:
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hangquote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
inzicht...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ik
Ik ben overigens meer een grijper-kijkerkan uren kijken
JUMP JUMP KRIS KROS will make you JUMPquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet eigenlijk![]()
Hier werd veel gehockeyd, getennist, gevoetbald en instrumenten gespeeld.
oh i seequote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
inzicht...
kon ook erg lang tetrissen
Precies dat, ik dacht jaaaa doeiii ik ga niet aan de kant staanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hang
I wanna screamquote:
het is een muzikale sc vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Might as well JUMPquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Allemaal dansen op de vulkaan muziekquote:
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal dansen op de vulkaan muziek
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaan
Met snurken lig je stilquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansen
Dan maar dansen aan zee dusquote:Op woensdag 13 november 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met snurken lig je stilMaar er zijn toch helemaal geen vulkanen in Zeeland, de enige vulkanen in Nederland liggen rond de Wadden en die zijn al tig miljoen jaar uit
Supquote:
Oh, ik had net gewoon soepquote:
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansenquote:
Vlindersoep?quote:
Dansje doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Op dansles was vroeger onderdeel van de opvoeding, hoe moest je anders ooit trouwen? Hoe leerde je anders hoe het lichaam van de andere sekse aan te voelen en zonder dansles bleef je altijd een antisociale zolderkamerautist, hoeveel gelijk hadden die oudjes wel niet
Maar in het donker zien ze me nietquote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansen
Ik vroegah op de zeebodemquote:Op woensdag 13 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
Thuis kan ik wel dansen aan de voormalige zee?
Nee champignonsoepquote:
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meerquote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in het donker zien ze me niet
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante beenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tango?
Daarvan raak ik altijd in de war want andere been
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
Dan hoop ik dat someone gets myquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meer
Ja hoiquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Hue hue huequote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
quote:
Jawelquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik vond het vond het vroeger vet kut maar ben nu wel blij dat ik het kan. Vind het nu ook wel leukquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisgenaakte courgette met gerookte zalmvlokken
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het vond het vroeger vet kut maar ben nu wel blij dat ik het kan. Vind het nu ook wel leuk
Salsa, halve euro tussen de billen en wiebelen als een malle zonder dat het muntje valtquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakken
Is 500 euro niet al de normale prijsquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu toch aan het twijfelen voor een droger, dit heb ik nu bij AEG
[ afbeelding ]
Wow das wel hoge kortingquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder FOK!ken.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
Net als saxofoon spelen, maar god waar haal ik de tijd vandaan
Ziet er uit als een echte Black Friday korting.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is 500 euro niet al de normale prijs
Ik kan er weinig meer vanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakken
Bij AEG zelf https://www.aeg.nl/laundr(...)pump-dryer/tr85944b/quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow das wel hoge korting
Waar? En zijn se wasmachines ook in de korting?
Nee, warmtepompdrogers zijn duurquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is 500 euro niet al de normale prijs
Ik had een AEG, heeft het niet echt bijzonder lang uitgehouden voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik doe al 11 jaar met een Beko, maar die heeft sowieso nooit echt goed gedroogdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had een AEG, heeft het niet echt bijzonder lang uitgehouden voor mijn gevoel.
Oh ik heb geen rentepunten en codes enzoquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij AEG zelf https://www.aeg.nl/laundr(...)pump-dryer/tr85944b/
Wel met een rentepunten code en nog wat andere kortingscodesIs ook inclusief installatie
Mocht je iets willen bestellen dan moet je maar even roepenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb geen rentepunten en codes enzo
Daarvoor had ik een gewone AEG die het ook niet echt lang lekker deed (nooit goed drogen) en daarvoor een Miele van mijn schoonmoeder die minstens 25 jaar oud was. Die was niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe al 11 jaar met een Beko, maar die heeft sowieso nooit echt goed gedroogd
Ik heb er nu een waar je van die geurdingen in kan douwen. Vet nicequote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een Miele kopen, goedkoop is duurkoop en je gaat je kostbare mooie kleding toch niet wassen in een onnozel Turkenmerk?
Af en toe oefenen is ook oefenen.quote:
Gaat snel naar www.miele.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er nu een waar je van die geurdingen in kan douwen. Vet nice
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droogquote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een gewone AEG die het ook niet echt lang lekker deed (nooit goed drogen) en daarvoor een Miele van mijn schoonmoeder die minstens 25 jaar oud was. Die was niet kapot te krijgen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je iets willen bestellen dan moet je maar even roepenhttps://www.ing.nl/punten/productdetail/1022269
Oefenen met FOK!ken?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe oefenen is ook oefenen.
Hij stoomt ook overhemden.quote:
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droog
Gewoon blijven proberen, je kunt herquote:
Altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even sorteren op prijs aflopend
Witgoed valt geloof ik niet onder de 'leuke' dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Een kalfje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Ik ben al 3x geweest waarvan 1x duivenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik ga morgen naar het tuincentrum... eens kijken hoeveel honderden euro's ik daar kwijt raak
Als je zo’n deurtje dan dicht smijt klinkt het gewoon ook als ‘hoepf’ ipv ‘kleng’. Op zich wel bekoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar intens van genieten
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Koopeenkoe.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Om mee te spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?
Ligt nog een halve koe in de vriezer.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koopeenkoe.nl
Kan je hem daarna zo in de vriezer stoppen
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie het nou weer over witgoed
Die begint om 21:00quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
Lekker. Ik heb nog een la kip en weet ik het hoeveel maaltijden die ik ook eens op moet maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt nog een halve koe in de vriezer.
Je moet niet met je eten spelenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om mee te spelen natuurlijk.
Witte Reus in de nieuwe wasmachine voor stralend witte puntmutsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Niet mokken maar lekker wokken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruiken
Ok boomerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dusquote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dus
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Deadpool was leuk, geef hem een 8.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het wel
Kaarsjesquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Poeh enige wat ik in de winkel nog koop zijn wat dingetjes bij een Action, Kruidvat of Wibra.
Haha lolquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.
We raakten met de eigenaar aan de praat.
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Kledingquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed geregeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Meh, ik gebruik alleen kwekduur koopgrasquote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.
Ik heb geen fietsquote:
Panquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@LTVDKquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat gebeurt niet bij een online bestellingquote:
Ja daarvoor moet je dan ook naar een fysieke winkelquote:
Ik ben aan mijn derde eigen wasmachine bezig. Mijn Siemens gaat alweer 9 jaar mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.
Pas over 20 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet bij een online bestelling
Meh, meestal koop ik gewoon een Tefal die ergens in de aanbieding is, die dingen gaan toch maar een jaar of 2/3 meequote:
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig hebquote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]Wat ben jij voor nep Nederlander dan.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb
Heb je wel vers gedoucht?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks slapen in een vers bedje beste bedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst een gloednieuwe wasmachine gekocht.
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktischquote:
Ja heerlijk! Ik heb een imker en een boer met goed vlees om de hoek. Ik hou van streekproductenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ieder weekend boerderij-winkel tijd hier
Kun je beter een pan kopen die gewoon een leven lang mee gaat.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, meestal koop ik gewoon een Tefal die ergens in de aanbieding is, die dingen gaan toch maar een jaar of 2/3 mee
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel vers gedoucht?Douchen moet ik nog doen. Ik ga ook nog niet slapen, maar mijn benen scheer ik niet, zo veel haren zitten er ook niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Eigenlijk is het een Von Siemensquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn derde eigen wasmachine bezig. Mijn Siemens gaat alweer 9 jaar mee.
Nou ik vind het leuker en praktischer dan lopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktisch
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ieder weekend boerderij-winkel tijd hier
Jawel man, kom je nog eens ergens anders dan het industrie terrein!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktisch
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik heb een imker en een boer met goed vlees om de hoek. Ik hou van streekproducten
Erudiete machinequote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een Von Siemens
Ja dat kan, mijn gewone kookpannen het ik al wel 11+ jaar en die zijn nog in perfecte staat. Gaat vooral om de wok en koekenpan die ik vrijwel dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter een pan kopen die gewoon een leven lang mee gaat.
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar isquote:
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas over 20 jaarMoet wel eerder kunnen toch
Het is niet heel hard gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Dan pak ik wel gewoon de auto als ik 20 km ver weg moetquote:Op woensdag 13 november 2024 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel man, kom je nog eens ergens anders dan het industrie terrein!
Ja dit. En de echt goede potten en pannen zijn zó fijn om mee te koken en bakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
He wacht watquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Prof wielrennerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik word betaald om te fietsen![]()
1x per weekquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruik
Moet ik dan ook een hobby gaan zoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen een hobbywinkel? Net zoals hier in Foqueville?
Ik gebruik koekenpannen met zo'n keramische anti-aanbaklaag. Die gaan prima jaren meequote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja denk het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een hobby gaan zoeken
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasserquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?quote:
Nee, zo goed kan ik niet fietsenquote:
Liefde is sowieso meestal snel over bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dagquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde is sowieso meestal snel over bij jou
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Onderkaak begint gelijk te groeienquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voel je jezelf Pfalzgraf Buda als je de was doet.
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de handquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dag
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiiiquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etcquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.
Ik ging over op inductie en toen dacht ik als een paar het nou niet doen… nou ja… alles deed het gewoon….
Als die jongens en meiden in de Tour betaald krijgen om te fietsen en zich prof mogen noemen mag jij dat ookquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo goed kan ik niet fietsenen tegenwoordig gebruik ik soms mechanische doping als ik wat verder weg moet vanuit "kantoor"
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand isquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?
Misschien moet ik gewoon 10 van die pannen kopen en er 9 in een voorraadkast bewaren.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiii![]()
Zelfde met van die thermos koffiebekers, ook daardoor al een aantal gesloopt
dat doe ik ook, borden bestek en glaswerk gaat standaard in de vaatwasser, daarnaast is er dan nog ruimte over voor een pannetjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de hand
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand is
anti-aanbak is eigenlijk altijd rommel.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.
Ik ging over op inductie en toen dacht ik als een paar het nou niet doen… nou ja… alles deed het gewoon….
ik heb net gedouched en na het douchen de vaatwasser uitgepakt.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.
Super super super ongezond schijnt dat te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etc
Ik heb dat ook met spatels. Ik heb behoorlijk wat van die Oxo dingen waar ineens stukjes van af gaan. Die koop ik dus ook niet weer…..quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etc
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hardquote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de hand
Ja, daarom ook gelijk de deur uitgedaan en fatsoenlijke pannen gekocht.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Super super super ongezond schijnt dat te zijn.
Zoveel mogelijk hout; of silliconenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met spatels. Ik heb behoorlijk wat van die Oxo dingen waar ineens stukjes van af gaan. Die koop ik dus ook niet weer…..
3 borden per dag in je eentje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hard
Daaromquote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.
joh... ik gebruik sowieso maar 1 bord voor ontbijt en lunch (want ik brunch)... snacken heb ik geen borden voor nodig. avondeten soms ook het bord dat al gebruikt is die dag en soms een schone..quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch, avondeten, snack.. 3/4 elke dag wel.
Als ik aan het werk ben dan is het 's ochtends een glas voor de koffie en een lepel voor de kwark (dat eet ik gewoon uit de bakquote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hard
Ik stond laatst met 3 van die zwilling dingen in handen en toen heb ik heel bedeesd mijzelf toegesproken dat ik eerst de anderen op moet makenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk hout; of silliconen
Gewoon bord afspoelen voordat je het er in zet, dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zet de vaatwasser dagelijks aan, vind ik hygiënischer
Ik heb daar dat gekke broodmes vanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stond laatst met 3 van die zwilling dingen in handen en toen heb ik heel bedeesd mijzelf toegesproken dat ik eerst de anderen op moet maken
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bord afspoelen voordat je het er in zet, dan heb je nergens last van
Ik presteer het ook wel om hem elke dag vol te krijgen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zet de vaatwasser dagelijks aan, vind ik hygiënischer
Ja ik dus wel, dat filter in mijn vaatwasser is ook nog nooit vies geweestquote:
Dit.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
Ik zet hem 2 à 3 keer per week aan
Maar jij bakt ook 2 a 3 keer per week, dan maak je altijd een hoop zooiquote:Op woensdag 13 november 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
Ik zet hem 2 à 3 keer per week aan
Ik had laatst dat rubber dat rondom de opening gaat losgemaakt en schoongemaaktquote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dus wel, dat filter in mijn vaatwasser is ook nog nooit vies geweest
Ik een dunschiller en mijn knoflookpers is het ook een beetje aan het begeven.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar dat gekke broodmes van
mijne is ook niet vies. hooguit eens een vergeten champignon die niet met de keukenrol weg was blijkbaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dus wel, dat filter in mijn vaatwasser is ook nog nooit vies geweest
Hema heeft een prima knoflookpersquote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik een dunschiller en mijn knoflookpers is het ook een beetje aan het begeven.
Ik ookquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef UitStraling het volgende:
In de tijd dat ik in de ochtend mijn koffiezetapparaat aan het werk zet voor zijn eerste karweitje laad ik de vaatwasser uit, dan duurt het wachten niet zo lang.
die koop ik in van die potjes waar je het meteen uit kan strooienquote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
En de dop van dat ding waar zout in moet![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst dat rubber dat rondom de opening gaat losgemaakt en schoongemaakt
Daar heb ik dus geen last vanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat klopt welquote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bakt ook 2 a 3 keer per week, dan maak je altijd een hoop zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik doe er nooit zout in maar er blijft wel troep om die dop hangen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die koop ik in van die potjes waar je het meteen uit kan strooien
Dat had ik ook, heb ik maar laten maken toen die reparateur toch moest komen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik dus geen last van
Wel dat de veer in de deur kapot is en je hem dus of alleen maar helemaal open of helemaal dicht kunt zetten ipv op een kiertje
Wij hebben daar ook een broodmes van, maar mag het niet gebruiken omdat ik om de één of andere heel vaak in m'n vingers snij en dat mes is te scherp. Mag alleen het botte Ikea mes gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar dat gekke broodmes van
Vind dat toch een beetje alsof je je kleren al even met de hand wast voordat ze in de wasmachine gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik dus geen last van
Wel dat de veer in de deur kapot is en je hem dus of alleen maar helemaal open of helemaal dicht kunt zetten ipv op een kiertje
t ding staat er dus voor de sier?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zout in maar er blijft wel troep om die dop hangen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zit nu op hun website en ineens valt mijn oog op Staub La Cocottequote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik een dunschiller en mijn knoflookpers is het ook een beetje aan het begeven.
Ik stond gisteren een knolselderij te slachten en was nu een vingertopje armer geweest als ik geen bot Ikea-mes hadquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben daar ook een broodmes van, maar mag het niet gebruiken omdat ik om de één of andere heel vaak in m'n vingers snij en dat mes is te scherp. Mag alleen het botte Ikea mes gebruiken![]()
Dit doe ik ookquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef UitStraling het volgende:
In de tijd dat ik in de ochtend mijn koffiezetapparaat aan het werk zet voor zijn eerste karweitje laad ik de vaatwasser uit, dan duurt het wachten niet zo lang.
Wij hebben Wusthof messen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben daar ook een broodmes van, maar mag het niet gebruiken omdat ik om de één of andere heel vaak in m'n vingers snij en dat mes is te scherp. Mag alleen het botte Ikea mes gebruiken![]()
Ja dat zijn wel levensgevaarlijke messen jaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
dan ga ik uit van een leeg dingquote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zout in maar er blijft wel troep om die dop hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |