quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik heb een imker en een boer met goed vlees om de hoek. Ik hou van streekproducten
Erudiete machinequote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een Von Siemens
Ja dat kan, mijn gewone kookpannen het ik al wel 11+ jaar en die zijn nog in perfecte staat. Gaat vooral om de wok en koekenpan die ik vrijwel dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter een pan kopen die gewoon een leven lang mee gaat.
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar isquote:
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas over 20 jaarMoet wel eerder kunnen toch
Het is niet heel hard gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Dan pak ik wel gewoon de auto als ik 20 km ver weg moetquote:Op woensdag 13 november 2024 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel man, kom je nog eens ergens anders dan het industrie terrein!
Ja dit. En de echt goede potten en pannen zijn zó fijn om mee te koken en bakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
He wacht watquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Prof wielrennerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik word betaald om te fietsen![]()
1x per weekquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruik
Moet ik dan ook een hobby gaan zoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen een hobbywinkel? Net zoals hier in Foqueville?
Ik gebruik koekenpannen met zo'n keramische anti-aanbaklaag. Die gaan prima jaren meequote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja denk het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een hobby gaan zoeken
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasserquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?quote:
Nee, zo goed kan ik niet fietsenquote:
Liefde is sowieso meestal snel over bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dagquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde is sowieso meestal snel over bij jou
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Onderkaak begint gelijk te groeienquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voel je jezelf Pfalzgraf Buda als je de was doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |