Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Poeh enige wat ik in de winkel nog koop zijn wat dingetjes bij een Action, Kruidvat of Wibra.
Haha lolquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.
We raakten met de eigenaar aan de praat.
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Kledingquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
Goed geregeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Meh, ik gebruik alleen kwekduur koopgrasquote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.
Ik heb geen fietsquote:
Panquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
@LTVDKquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat gebeurt niet bij een online bestellingquote:
Ja daarvoor moet je dan ook naar een fysieke winkelquote:
Ik ben aan mijn derde eigen wasmachine bezig. Mijn Siemens gaat alweer 9 jaar mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.
Pas over 20 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet bij een online bestelling
Meh, meestal koop ik gewoon een Tefal die ergens in de aanbieding is, die dingen gaan toch maar een jaar of 2/3 meequote:
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig hebquote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]Wat ben jij voor nep Nederlander dan.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb
Heb je wel vers gedoucht?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks slapen in een vers bedje beste bedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst een gloednieuwe wasmachine gekocht.
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |