Jawelquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ooit ‘semi verplicht’ hebben gestijldanst?
Ik vond het vond het vroeger vet kut maar ben nu wel blij dat ik het kan. Vind het nu ook wel leukquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisgenaakte courgette met gerookte zalmvlokken
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond het vond het vroeger vet kut maar ben nu wel blij dat ik het kan. Vind het nu ook wel leuk
Salsa, halve euro tussen de billen en wiebelen als een malle zonder dat het muntje valtquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakken
Is 500 euro niet al de normale prijsquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu toch aan het twijfelen voor een droger, dit heb ik nu bij AEG
[ afbeelding ]
Wow das wel hoge kortingquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minder FOK!ken.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
Net als saxofoon spelen, maar god waar haal ik de tijd vandaan
Ziet er uit als een echte Black Friday korting.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is 500 euro niet al de normale prijs
Ik kan er weinig meer vanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net zitten googelen waar hier een dansschool in de buurt zit. Zou het ook wel leuk vinden om weer op te pakken
Bij AEG zelf https://www.aeg.nl/laundr(...)pump-dryer/tr85944b/quote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow das wel hoge korting
Waar? En zijn se wasmachines ook in de korting?
Nee, warmtepompdrogers zijn duurquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is 500 euro niet al de normale prijs
Ik had een AEG, heeft het niet echt bijzonder lang uitgehouden voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik doe al 11 jaar met een Beko, maar die heeft sowieso nooit echt goed gedroogdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had een AEG, heeft het niet echt bijzonder lang uitgehouden voor mijn gevoel.
Oh ik heb geen rentepunten en codes enzoquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij AEG zelf https://www.aeg.nl/laundr(...)pump-dryer/tr85944b/
Wel met een rentepunten code en nog wat andere kortingscodesIs ook inclusief installatie
Mocht je iets willen bestellen dan moet je maar even roepenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb geen rentepunten en codes enzo
Daarvoor had ik een gewone AEG die het ook niet echt lang lekker deed (nooit goed drogen) en daarvoor een Miele van mijn schoonmoeder die minstens 25 jaar oud was. Die was niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik doe al 11 jaar met een Beko, maar die heeft sowieso nooit echt goed gedroogd
Ik heb er nu een waar je van die geurdingen in kan douwen. Vet nicequote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een Miele kopen, goedkoop is duurkoop en je gaat je kostbare mooie kleding toch niet wassen in een onnozel Turkenmerk?
Af en toe oefenen is ook oefenen.quote:
Gaat snel naar www.miele.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er nu een waar je van die geurdingen in kan douwen. Vet nice
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droogquote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een gewone AEG die het ook niet echt lang lekker deed (nooit goed drogen) en daarvoor een Miele van mijn schoonmoeder die minstens 25 jaar oud was. Die was niet kapot te krijgen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je iets willen bestellen dan moet je maar even roepenhttps://www.ing.nl/punten/productdetail/1022269
Oefenen met FOK!ken?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe oefenen is ook oefenen.
Hij stoomt ook overhemden.quote:
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droog
Gewoon blijven proberen, je kunt herquote:
Altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even sorteren op prijs aflopend
Witgoed valt geloof ik niet onder de 'leuke' dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Een kalfje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Ik ben al 3x geweest waarvan 1x duivenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik ga morgen naar het tuincentrum... eens kijken hoeveel honderden euro's ik daar kwijt raak
Als je zo’n deurtje dan dicht smijt klinkt het gewoon ook als ‘hoepf’ ipv ‘kleng’. Op zich wel bekoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar intens van genieten
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Koopeenkoe.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Om mee te spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?
Ligt nog een halve koe in de vriezer.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koopeenkoe.nl
Kan je hem daarna zo in de vriezer stoppen
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie het nou weer over witgoed
Die begint om 21:00quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
Lekker. Ik heb nog een la kip en weet ik het hoeveel maaltijden die ik ook eens op moet maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt nog een halve koe in de vriezer.
Je moet niet met je eten spelenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om mee te spelen natuurlijk.
Witte Reus in de nieuwe wasmachine voor stralend witte puntmutsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Niet mokken maar lekker wokken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruiken
Ok boomerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dusquote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dus
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Deadpool was leuk, geef hem een 8.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het wel
Kaarsjesquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Poeh enige wat ik in de winkel nog koop zijn wat dingetjes bij een Action, Kruidvat of Wibra.
Haha lolquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij waren gister in Middelburg in een handwerkwinkeltje.
We raakten met de eigenaar aan de praat.
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Kledingquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed geregeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het afrekenen had hij het er over dat ik over een jaar of 20 wel zijn winkel en het bijbehorende huis kan overnemen
Euhhhh..
Meh, ik gebruik alleen kwekduur koopgrasquote:Op woensdag 13 november 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.
Ik heb geen fietsquote:
Panquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@LTVDKquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat gebeurt niet bij een online bestellingquote:
Ja daarvoor moet je dan ook naar een fysieke winkelquote:
Ik ben aan mijn derde eigen wasmachine bezig. Mijn Siemens gaat alweer 9 jaar mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.
Pas over 20 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Euhhhh..
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet bij een online bestelling
Meh, meestal koop ik gewoon een Tefal die ergens in de aanbieding is, die dingen gaan toch maar een jaar of 2/3 meequote:
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig hebquote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]Wat ben jij voor nep Nederlander dan.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar ik die voor nodig heb
Heb je wel vers gedoucht?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks slapen in een vers bedje beste bedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst een gloednieuwe wasmachine gekocht.
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |