Af en toe oefenen is ook oefenen.quote:
Gaat snel naar www.miele.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er nu een waar je van die geurdingen in kan douwen. Vet nice
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droogquote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een gewone AEG die het ook niet echt lang lekker deed (nooit goed drogen) en daarvoor een Miele van mijn schoonmoeder die minstens 25 jaar oud was. Die was niet kapot te krijgen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je iets willen bestellen dan moet je maar even roepenhttps://www.ing.nl/punten/productdetail/1022269
Oefenen met FOK!ken?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe oefenen is ook oefenen.
Hij stoomt ook overhemden.quote:
Wasmachine is mijn tweede of derde. Weet niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de wasmachine heb ik al 11 jaar een AEG basic ding en die werkt ook gewoon nog prima. En Miele vind ik net iets te prijzig voor de hoeveelheid was die ik droog
Gewoon blijven proberen, je kunt herquote:
Altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even sorteren op prijs aflopend
Witgoed valt geloof ik niet onder de 'leuke' dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Een kalfje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel zin om iets leuks te kopen weer
Ik ben al 3x geweest waarvan 1x duivenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik ga morgen naar het tuincentrum... eens kijken hoeveel honderden euro's ik daar kwijt raak
Als je zo’n deurtje dan dicht smijt klinkt het gewoon ook als ‘hoepf’ ipv ‘kleng’. Op zich wel bekoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar intens van genieten
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Koopeenkoe.nlquote:Op woensdag 13 november 2024 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat mijn hond dat wel leuk zou vinden.
Om mee te spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekookt en in stukjes gesneden in een bakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |