Ligt nog een halve koe in de vriezer.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koopeenkoe.nl
Kan je hem daarna zo in de vriezer stoppen
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie het nou weer over witgoed
Die begint om 21:00quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
Lekker. Ik heb nog een la kip en weet ik het hoeveel maaltijden die ik ook eens op moet maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt nog een halve koe in de vriezer.
Je moet niet met je eten spelenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om mee te spelen natuurlijk.
Witte Reus in de nieuwe wasmachine voor stralend witte puntmutsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over wasmachines en drogers, niet een puntmutsenuurtje
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst ook nog een paar pannen gekocht
Niet mokken maar lekker wokken.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik had laatst ook een nieuwe wok gekocht, moet ik ook nog eens een keer gaan gebruiken
Ok boomerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dusquote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je thuis bent lekker bolussen gaan bakken dus
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Straks heb je geen andere keus dan je zooi online kopen
Echt, ik voel me soms net een boomer door m'n enorme voorkeur voor fysieke winkels.
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Deadpool was leuk, geef hem een 8.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik veerde even op bij het lijf van hugh en dat was het wel
Kaarsjesquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
Koken met zand, zeewater, krabbetjes, lucht. kiezelsteentjes, drijfhout, zeewier en gratis gras.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat koop je nog in fysieke winkels dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |