Oh, ik had net gewoon soepquote:
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansenquote:
Vlindersoep?quote:
Dansje doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Op dansles was vroeger onderdeel van de opvoeding, hoe moest je anders ooit trouwen? Hoe leerde je anders hoe het lichaam van de andere sekse aan te voelen en zonder dansles bleef je altijd een antisociale zolderkamerautist, hoeveel gelijk hadden die oudjes wel niet
Maar in het donker zien ze me nietquote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansen
Ik vroegah op de zeebodemquote:Op woensdag 13 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
Thuis kan ik wel dansen aan de voormalige zee?
Nee champignonsoepquote:
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meerquote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in het donker zien ze me niet
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante beenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tango?
Daarvan raak ik altijd in de war want andere been
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
Dan hoop ik dat someone gets myquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meer
Ja hoiquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ooit ‘semi verplicht’ hebben gestijldanst?
Hue hue huequote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |