met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ikquote:Op woensdag 13 november 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en met grijpers.
vooral om knuffels over het bakje van de grijper er naast te mikken
Nee, absoluut niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was dat een ding bij jou in de buurt ofzo? Hier gingen alle meiden op turnen en de jongens op voetbal
JUMP!!quote:
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hangquote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
inzicht...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ik
Ik ben overigens meer een grijper-kijkerkan uren kijken
JUMP JUMP KRIS KROS will make you JUMPquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet eigenlijk![]()
Hier werd veel gehockeyd, getennist, gevoetbald en instrumenten gespeeld.
oh i seequote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
inzicht...
kon ook erg lang tetrissen
Precies dat, ik dacht jaaaa doeiii ik ga niet aan de kant staanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hang
I wanna screamquote:
het is een muzikale sc vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Might as well JUMPquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Allemaal dansen op de vulkaan muziekquote:
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal dansen op de vulkaan muziek
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaan
Met snurken lig je stilquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansen
Dan maar dansen aan zee dusquote:Op woensdag 13 november 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met snurken lig je stilMaar er zijn toch helemaal geen vulkanen in Zeeland, de enige vulkanen in Nederland liggen rond de Wadden en die zijn al tig miljoen jaar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |