met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ikquote:Op woensdag 13 november 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en met grijpers.
vooral om knuffels over het bakje van de grijper er naast te mikken
Nee, absoluut niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was dat een ding bij jou in de buurt ofzo? Hier gingen alle meiden op turnen en de jongens op voetbal
JUMP!!quote:
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hangquote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
inzicht...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met grijpers heb je je balgevoel ook niet zo nodig, dus snap ik
Ik ben overigens meer een grijper-kijkerkan uren kijken
JUMP JUMP KRIS KROS will make you JUMPquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet eigenlijk![]()
Hier werd veel gehockeyd, getennist, gevoetbald en instrumenten gespeeld.
oh i seequote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op les![]()
Er wordt daat nog steeds op feesten partijen en bruiloften gestijldanst
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
inzicht...
kon ook erg lang tetrissen
Precies dat, ik dacht jaaaa doeiii ik ga niet aan de kant staanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt ook niet bij ons in de familie of enige schoonfamilies gedaan dus dat scheelt weer dat ik daar niet voor schut als muurbloempje tegen de muur hang
I wanna screamquote:
het is een muzikale sc vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Might as well JUMPquote:Op woensdag 13 november 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
I wanna scream
I wanna jump for joy
and I want everyone to know
Allemaal dansen op de vulkaan muziekquote:
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaanquote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal dansen op de vulkaan muziek
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou eens voorzichtig bij die vulkaan
Met snurken lig je stilquote:Op woensdag 13 november 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij daar kan snurken dan kan ik daar prima dansen
Dan maar dansen aan zee dusquote:Op woensdag 13 november 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met snurken lig je stilMaar er zijn toch helemaal geen vulkanen in Zeeland, de enige vulkanen in Nederland liggen rond de Wadden en die zijn al tig miljoen jaar uit
Supquote:
Oh, ik had net gewoon soepquote:
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansenquote:
Vlindersoep?quote:
Dansje doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Op dansles was vroeger onderdeel van de opvoeding, hoe moest je anders ooit trouwen? Hoe leerde je anders hoe het lichaam van de andere sekse aan te voelen en zonder dansles bleef je altijd een antisociale zolderkamerautist, hoeveel gelijk hadden die oudjes wel niet
Maar in het donker zien ze me nietquote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel even wachten tot morgen dan, beetje donker om nu op het strand te gaan dansen
Ik vroegah op de zeebodemquote:Op woensdag 13 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
Thuis kan ik wel dansen aan de voormalige zee?
Nee champignonsoepquote:
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meerquote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in het donker zien ze me niet
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante beenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tango?
Daarvan raak ik altijd in de war want andere been
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
Dan hoop ik dat someone gets myquote:Op woensdag 13 november 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is juist het gevaar, voor je het weet wordt je de zee in gesleurd en ziet niemand je ooit meer
Ja hoiquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ooit ‘semi verplicht’ hebben gestijldanst?
Hue hue huequote:Op woensdag 13 november 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sleur je wel door de dans heen met mijn dominante been
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |