SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
iedereen kan dansen! Of je het mooi vind is een tweede maar dat doet er eigenlijk niet zo toequote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als jij dit goed kan zou ik dat nog best bewonderenswaardig vinden
Okeequote:Op woensdag 13 november 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen kan dansen! Of je het mooi vind is een tweede maar dat doet er eigenlijk niet zo toe
? okequote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
ik wil niet met jullie dansen en jullie willen mij ook niet zien "dansen"![]()
![]()
Gaan wij wel naar de kunstdagbestedingquote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
![]()
CE en ik stemmen dit achter de schermen af. Zo rollen wij.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
CE die iedereen uitnodigt om bij hem te dansen, jaja wij hebben je door @:airwin
Dat doe ik graag, maar dat vind ik niet echt dansen...quote:
Dat is gevaarlijk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
Dansen dansen dansen
Op de vulkaaaaaaan
lekker warrumquote:Op woensdag 13 november 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
Dansen dansen dansen
Op de vulkaaaaaaan
Hoeft niet per se een actieve vulkaan te zijnquote:
Op de Dijk lijkt me ook niet verstandigquote:
In IJsland ois, bij de geisersquote:
mee geweest met een verplichte stijldans van klasgenotenquote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ooit ‘semi verplicht’ hebben gestijldanst?
Dansen aan zee is wel een stuk dichterbij voor mij deze weekquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op de Dijk lijkt me ook niet verstandig
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een actieve vulkaan te zijn
Eehm ...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In IJsland ois, bij de geisers
dat is Blufquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dansen aan zee is wel een stuk dichterbij voor mij deze week
Hoeft niet per se, kan welquote:
Nee is echt waarquote:
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 13 november 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee geweest met een verplichte stijldans van klasgenoten
Bluf?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Muziek van deze film is wel weer goed uitgekozen.
Anderhalve maand geleden lag ik te slapen op een actieve vulkaanquote:
ohquote:Op woensdag 13 november 2024 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE en ik stemmen dit achter de schermen af. Zo rollen wij.
Het wordt nu wel heel gecompliceerd hoor...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Avril Lavigne enz in de nieuwe Deadpool film.
netjes!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zo
Ohquote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Avril Lavigne enz in de nieuwe Deadpool film.
was dat een ding bij jou in de buurt ofzo? Hier gingen alle meiden op turnen en de jongens op voetbalquote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tot zilver gedaan. Wel 23 jaar geleden of zo
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden lag ik te slapen op een actieve vulkaan
ben jij heel goed met blikgooien op de kermis?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!
ergens vind ik het wel jammer dat mijn ouders me niet 'gedwongen' hebben dat soort dingen te doen..
aan de andere kant.. ik heb meer balgevoel doordat ik van jongs af aan bekend werd gemaakt met meerdere balsporten
ach ja... beter dan slapen om een boomquote:Op woensdag 13 november 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]ipv dansen lag je te snurken?
Maar de letters van je naamquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wordt nu wel heel gecompliceerd hoor...
Slapen om een boom hoeft niet een probleem te zijn. Meer het spontaan per direct dat een issue was.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja... beter dan slapen om een boom
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]ipv dansen lag je te snurken?
ja en met grijpers.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij heel goed met blikgooien op de kermis?
Oh verkeerd gegoktquote:
DON'T JUMP!!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh verkeerd gegokt
I'm standing on the bridge
Bij ons was het niet gebruikelijk maar bij de hele schoonfamilie was het gewoon onderdeel van je opvoeding (als je een jaar of 17/18/19 was). Dus toen dacht ik ‘ik moet dit ook kunnen’, dus vriend moest toen voor de 2e keer op lesquote:Op woensdag 13 november 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!
ergens vind ik het wel jammer dat mijn ouders me niet 'gedwongen' hebben dat soort dingen te doen..
aan de andere kant.. ik heb meer balgevoel doordat ik van jongs af aan bekend werd gemaakt met meerdere balsporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |