Prof wielrennerquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik word betaald om te fietsen![]()
1x per weekquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruik
Moet ik dan ook een hobby gaan zoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Samen een hobbywinkel? Net zoals hier in Foqueville?
Ik gebruik koekenpannen met zo'n keramische anti-aanbaklaag. Die gaan prima jaren meequote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
Ja denk het welquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een hobby gaan zoeken
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasserquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?quote:
Nee, zo goed kan ik niet fietsenquote:
Liefde is sowieso meestal snel over bij jouquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dagquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste RVS pannen die voldoen dan wel. Je hoeft niet meteen de Demeyere Proline 7 te kopen, mag wel.
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde is sowieso meestal snel over bij jou
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, zoveel servies en bestek gebruik je toch niet in je eentje?
Onderkaak begint gelijk te groeienquote:Op woensdag 13 november 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo voel je jezelf Pfalzgraf Buda als je de was doet.
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de handquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dag
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiiiquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etcquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.
Ik ging over op inductie en toen dacht ik als een paar het nou niet doen… nou ja… alles deed het gewoon….
Als die jongens en meiden in de Tour betaald krijgen om te fietsen en zich prof mogen noemen mag jij dat ookquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo goed kan ik niet fietsenen tegenwoordig gebruik ik soms mechanische doping als ik wat verder weg moet vanuit "kantoor"
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand isquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?
Misschien moet ik gewoon 10 van die pannen kopen en er 9 in een voorraadkast bewaren.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiii![]()
Zelfde met van die thermos koffiebekers, ook daardoor al een aantal gesloopt
dat doe ik ook, borden bestek en glaswerk gaat standaard in de vaatwasser, daarnaast is er dan nog ruimte over voor een pannetjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de hand
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |