Ja heerlijk! Ik heb een imker en een boer met goed vlees om de hoek. Ik hou van streekproductenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ieder weekend boerderij-winkel tijd hier
Kun je beter een pan kopen die gewoon een leven lang mee gaat.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, meestal koop ik gewoon een Tefal die ergens in de aanbieding is, die dingen gaan toch maar een jaar of 2/3 mee
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel vers gedoucht?Douchen moet ik nog doen. Ik ga ook nog niet slapen, maar mijn benen scheer ik niet, zo veel haren zitten er ook niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Eigenlijk is het een Von Siemensquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn derde eigen wasmachine bezig. Mijn Siemens gaat alweer 9 jaar mee.
Nou ik vind het leuker en praktischer dan lopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktisch
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ieder weekend boerderij-winkel tijd hier
Jawel man, kom je nog eens ergens anders dan het industrie terrein!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk en praktisch
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik heb een imker en een boer met goed vlees om de hoek. Ik hou van streekproducten
Erudiete machinequote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een Von Siemens
Ja dat kan, mijn gewone kookpannen het ik al wel 11+ jaar en die zijn nog in perfecte staat. Gaat vooral om de wok en koekenpan die ik vrijwel dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter een pan kopen die gewoon een leven lang mee gaat.
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar isquote:
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas over 20 jaarMoet wel eerder kunnen toch
Het is niet heel hard gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Dan pak ik wel gewoon de auto als ik 20 km ver weg moetquote:Op woensdag 13 november 2024 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel man, kom je nog eens ergens anders dan het industrie terrein!
Ja dit. En de echt goede potten en pannen zijn zó fijn om mee te koken en bakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
He wacht watquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat ding dat Tarkan speelt als die klaar is
Ik was ze wel met de hand af, maar dat komt meer omdat mijn vaatwasser meestal maar 1 keer per week aan gaat en ik die pannen dagelijks gebruikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij even welke dit zijn want ik koop steeds duurdere maar nog steeds niet tevreden. Ik pleur ze overigens wel gewoon in de vaatwasser omdat ik geen zin heb om die dingen met de hand af te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |