Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de handquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zetten 'm met 2 vrijwel elke dag aan, zeker als er pannen gebruikt zijn die dag
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiiiquote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe braadpan was 320 euro, eerste twee keer verliefd met het handje afgewassen en vorige week stond hij alweer in de vaatwasser
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etcquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.
Ik ging over op inductie en toen dacht ik als een paar het nou niet doen… nou ja… alles deed het gewoon….
Als die jongens en meiden in de Tour betaald krijgen om te fietsen en zich prof mogen noemen mag jij dat ookquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo goed kan ik niet fietsenen tegenwoordig gebruik ik soms mechanische doping als ik wat verder weg moet vanuit "kantoor"
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand isquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kan je net zo goed gewoon helemaal geen vaatwasser gebruiken toch?
Misschien moet ik gewoon 10 van die pannen kopen en er 9 in een voorraadkast bewaren.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit dus…. Dat doe ik 1/2x en dan denk ik doeiiiiii![]()
Zelfde met van die thermos koffiebekers, ook daardoor al een aantal gesloopt
dat doe ik ook, borden bestek en glaswerk gaat standaard in de vaatwasser, daarnaast is er dan nog ruimte over voor een pannetjequote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de hand
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat toch niet allemaal met de hand afwassen, weet je hoe een kutwerk afwassen met de hand is
anti-aanbak is eigenlijk altijd rommel.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die anti aanbak dingen, maar daar moet ik misschien inderdaad eens van afstappen.
Ik ging over op inductie en toen dacht ik als een paar het nou niet doen… nou ja… alles deed het gewoon….
ik heb net gedouched en na het douchen de vaatwasser uitgepakt.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.
Super super super ongezond schijnt dat te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etc
Ik heb dat ook met spatels. Ik heb behoorlijk wat van die Oxo dingen waar ineens stukjes van af gaan. Die koop ik dus ook niet weer…..quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook een tijd geleden alles met anti aanbaklaag de deur uitgedaan. Zaten krassen in, laagje begon los te komen aan de rand, etc
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hardquote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, de anti-aanbak pannen was ik altijd met de hand
Ja, daarom ook gelijk de deur uitgedaan en fatsoenlijke pannen gekocht.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Super super super ongezond schijnt dat te zijn.
Zoveel mogelijk hout; of silliconenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met spatels. Ik heb behoorlijk wat van die Oxo dingen waar ineens stukjes van af gaan. Die koop ik dus ook niet weer…..
3 borden per dag in je eentje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hard
Daaromquote:Op woensdag 13 november 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al een half uur mezelf aan het motiveren om dat beetje in de gootsteen af te wassen.
joh... ik gebruik sowieso maar 1 bord voor ontbijt en lunch (want ik brunch)... snacken heb ik geen borden voor nodig. avondeten soms ook het bord dat al gebruikt is die dag en soms een schone..quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch, avondeten, snack.. 3/4 elke dag wel.
Als ik aan het werk ben dan is het 's ochtends een glas voor de koffie en een lepel voor de kwark (dat eet ik gewoon uit de bakquote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan nog, een week is lang, dat zou ik alleen en zonder pannen niet halen. Gebruik sowieso 3 borden per dag, wat kommetjes, 3-5 glazen en bekers. Bestek voor alles, af en toe tupperware.. dan gaat het best hard
Ik stond laatst met 3 van die zwilling dingen in handen en toen heb ik heel bedeesd mijzelf toegesproken dat ik eerst de anderen op moet makenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk hout; of silliconen
Gewoon bord afspoelen voordat je het er in zet, dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zet de vaatwasser dagelijks aan, vind ik hygiėnischer
Ik heb daar dat gekke broodmes vanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stond laatst met 3 van die zwilling dingen in handen en toen heb ik heel bedeesd mijzelf toegesproken dat ik eerst de anderen op moet maken
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bord afspoelen voordat je het er in zet, dan heb je nergens last van
Ik presteer het ook wel om hem elke dag vol te krijgen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik zet de vaatwasser dagelijks aan, vind ik hygiėnischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |