Trump op weg naar?quote:Op woensdag 6 november 2024 02:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
NYTimes schuift richting winst Trump
It ain't over till it's over.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
nu 1.34 Trump en 3.00 Harris
dit is gespeeld
Je kunt er pas wat van zeggen als Pennsylvania en andere swing states aan de beurt komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Staat Harris niet behoorlijk voor in Pennsylvania op dit moment?quote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je kunt er pas wat van zeggen als Pennsylvania en andere swing states aan de beurt komen.
En zodra de steden zijn geteld.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je kunt er pas wat van zeggen als Pennsylvania en andere swing states aan de beurt komen.
Ook de swing states leunen richting Trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Op het moment alleen richten op Michigan, Pennsylvania, Georgia, North Carolina en Virginia. Eitjequote:Op woensdag 6 november 2024 02:35 schreef Droopie het volgende:
Moet eerlijk zeggen, ben de draad kwijt
De cijfers vliegen je om de oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar komen de meeste stemmen op het moment uit de twee enorme Democratische bolwerkenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staat Harris niet behoorlijk voor in Pennsylvania op dit moment?
Nog veel te weinig stemmen geteld om er iets van te zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 02:42 schreef superniger het volgende:
Moeten jullie morgen werken / naar school?Morgen naar kantoor maar heb slaap al deels ingecalculeerd en na het eten even een lekker tukje gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er?quote:Op woensdag 6 november 2024 02:41 schreef Nexum het volgende:
NORTH CAROLINA OPDOEKEN DIE FAILED STATE
In Pittsburg en Philly jaquote:Op woensdag 6 november 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 02:42 schreef superniger het volgende:
Moeten jullie morgen werken / naar school?Nee, kan me wel vinden in die afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Waar komt dit vandaan? Vooralsnog lijkt de blue wall gewoon te houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Democraten zitten vooral in de grote steden en die uitslagen duren het langstquote:Op woensdag 6 november 2024 02:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ook de swing states leunen richting Trump
[ afbeelding ]
NYTimes kijkt naar trends en die lijken voorlopig redelijk correct te zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Democraten zitten vooral in de grote steden en die uitslagen duren het langst
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, weinig spanning meen ik.
Ik ga naar bed. Maar ik heb er geen goed gevoel over
Die naald verschoof in 2020 ook van Trump naar Biden.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
NYTimes kijkt naar trends en die lijken voorlopig redelijk correct te zijn
Voter fraudquote:Op woensdag 6 november 2024 02:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die naald verschoof in 2020 ook van Trump naar Biden.
quote:
STOP THE COUNT!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
NYTimes verder opgeschoven naar winst Trump
Sowquote:
Lijkt mij ook iets te vroegquote:Op woensdag 6 november 2024 02:51 schreef heywoodu het volgende:
Virginia callen is wel echt vroeg toch? Trump ligt nota bene nog wat voor en de helft moet nog komen, geen dingen als 'alle stemmen uit grote stad X moeten nog komen' ofzo.
Ik was wel even in de war, dacht dat die op Trump's lijstje vooraf stond, maar dat was omgekeerdquote:
NYTimes geeft Virginia ook als likely Dem. Er zullen nog wel steden zijn die geteld moeten worden waar Dems veel binnen krijgenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:51 schreef heywoodu het volgende:
Virginia callen is wel echt vroeg toch? Trump ligt nota bene nog wat voor en de helft moet nog komen, geen dingen als 'alle stemmen uit grote stad X moeten nog komen' ofzo.
quote:Op woensdag 6 november 2024 02:52 schreef Jippie het volgende:
Vind het wel lastig om tweets te vertrouwen momenteel
Bij wedkantoren moet je erop letten dat dat een aanzuigende werking heeft. Als meer mensen op Trump gaan inzetten, dan gaat die dotering omlaag. Dat zegt niet heel veel over de daadwerkelijke kansen.quote:
Mwah dat zegt ook niet altijd wat.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Af en toe even kijken hoeveel volgers ze hebben.
Ik hoop ook nog steeds op GA.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:57 schreef Nexum het volgende:
Die extreme focus op Pennsylvania is misplaatst. Pennsylvania gaat sowieso naar Harris. North Carolina is wat we nodig hebben voor een Harris win
WIsconsin, Michigan, Pennsylvania is genoeg hoorquote:Op woensdag 6 november 2024 02:57 schreef Nexum het volgende:
Die extreme focus op Pennsylvania is misplaatst. Pennsylvania gaat sowieso naar Harris. North Carolina is wat we nodig hebben voor een Harris win
Niet als Arizona naar Trump gaatquote:Op woensdag 6 november 2024 02:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
WIsconsin, Michigan, Pennsylvania is genoeg hoor
Wel.quote:
Ik lieg. Wel. Het is 3:00 ‘s nachts jongens.quote:
Nee hoor ook zonder NC kan ze winnen, zonder Pennsylvania niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:57 schreef Nexum het volgende:
Ook dat kan, maar wel een heel stuk onwaarschijnlijker jaquote:Op woensdag 6 november 2024 03:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor ook zonder NC kan ze winnen, zonder Pennsylvania niet.
Bij CNN callen ze bijna niks voor Harris. Die staat nog op 27, bij AP al op 99.quote:
4 jaar geleden gaven al die poststemmen die dagen later kwamen daar de doorslag volgens mij.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:02 schreef JAM het volgende:
Georgia kan nog heel spannend worden inderdaad. Nog veel ongetelde stemmen in de blauwe gebieden.
https://apnews.com/projects/election-results-2024/georgia/?r=0
Op Fox staat het 178- 113quote:Op woensdag 6 november 2024 03:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij CNN callen ze bijna niks voor Harris. Die staat nog op 27, bij AP al op 99.
dacht net heel effe dat het misschien toch zou lukken, maar een minuut later was het voorbijquote:Op woensdag 6 november 2024 03:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel durven callen.....
CNN is zo voorzichtig.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij CNN callen ze bijna niks voor Harris. Die staat nog op 27, bij AP al op 99.
Ze hebben wel weer meer voor Trump dan AP.quote:
Ha ja Arizona en Georgia erbij lijkt me ook onwaarschijnlijk. Nevada ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dat kan, maar wel een heel stuk onwaarschijnlijker ja
[ afbeelding ]
Die hadden we ook vooraf wel ingevuld inderdaadquote:
NC valt op zich mee toch? Georgia zeker wel inderdaad, met Atlanta en Savannah kan Harris daar nog wel 200-250k inlopen (maar Trump pakt daarbuiten natuurlijk ook weer wat).quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef danusz1986 het volgende:
In Georgia, NC en moeten nog veel blauwe stemmen komen.
Zijn familie ?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef Droopie het volgende:
Michigan, komt die Kennedy met 0,4% even om de hoek kijken.
Wie stemmen op die vent.
Republikeinen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef Droopie het volgende:
Michigan, komt die Kennedy met 0,4% even om de hoek kijken.
Wie stemmen op die vent.
Hou daar eens mee op. Dat zegt niets.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes weer iets opgeschoven naar Trump
[ afbeelding ]
Dat valt te verklaren als je even kijkt waar de stemmen vooral vandaan komen: Pittsburgh en Philadelphia. Net zoals Trump in Wisconsin vermoedelijk een voorsprong gaat pakken, maar dat allemaal veel dichter bij elkaar komt als Milwaukee erbij komt.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Enige zorgelijke momenteel voor Trump is de leiding die Harris heeft in PA met al best wel wat stemmen geteld, 20% ongeveer, zijn dat early votes? Dan is het voor Trump nog heel goed in te halen.
Dan ben je toch wel een mongool, t zal ze straks maar gebeuren dat het eindigt in een minimale overwinning voor Harris in die staat.quote:
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Enige zorgelijke momenteel voor Trump is de leiding die Harris heeft in PA met al best wel wat stemmen geteld, 20% ongeveer, zijn dat early votes? Dan is het voor Trump nog heel goed in te halen.
Als je dat ook ziet in andere staten wordt het een hele snelle uitslag en liggen we allemaal rond 6 uur in bed met Trump als winnaar.quote:
Waarom zou een Dem stemmen op iemand die Trump aanbeveelt?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een mongool, t zal ze straks maar gebeuren dat het eindigt in een minimale overwinning voor Harris in die staat.
Oei, leaning Trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Dat zegt niets.
Dat kan beide kanten op, als je wint zeg je dat alles toch goed is gegaan en als je verliest heb je alvast een sterke zaak opgebouwd.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.
Grote steden duren meestal toch langer?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt te verklaren als je even kijkt waar de stemmen vooral vandaan komen: Pittsburgh en Philadelphia. Net zoals Trump in Wisconsin vermoedelijk een voorsprong gaat pakken, maar dat allemaal veel dichter bij elkaar komt als Milwaukee erbij komt.
Ja daarom post jij dat.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Oei, leaning Trump
[ afbeelding ]
"Als ik win is het eerlijk, als ik verlies is er valsgespeeld"quote:Op woensdag 6 november 2024 03:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat kan beide kanten op, als je wint zeg je dat alles toch goed is gegaan en als je verliest heb je alvast een sterke zaak opgebouwd.
Zo'n 500k van de ruim 2 miljoen stemmen rondom Pittsburgh en Philadelphia zijn geteld, dus inderdaad nog veel in de spreekwoordelijke pijplijn, maar vooral Philadelphia hakt er natuurlijk al wel stevig in.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:15 schreef Shivo het volgende:
PA votes zijn echt niet alleen maar de grote steden, die moeten juist nog worden geteld.
Trump een stuk sterker dan gedacht, zit tegen winst aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef asco het volgende:
Zo, dat was een vroege wekker.![]()
Iets gemist?
Goedemorgen, koffie!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef asco het volgende:
Zo, dat was een vroege wekker.![]()
Iets gemist?
Verschilt ook wel per staat. Philadelphia kwam al snel met een flinke eerste batch (ik neem aan early votes/mail in), Atlanta duurde dan weer heel lang.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Grote steden duren meestal toch langer?
Bij ABC zijn ze wel positief over Harris’ kansen in PA, maar niet in de NC en de rest vh land.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n 500k van de ruim 2 miljoen stemmen rondom Pittsburgh en Philadelphia zijn geteld, dus inderdaad nog veel in de spreekwoordelijke pijplijn, maar vooral Philadelphia hakt er natuurlijk al wel stevig in.
Het heeft in elk geval met historie te maken, want Pennsylvania is natuurlijk enorm oud (voor VS-begrippen)quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sommige staten zijn een commonwealth ? E.g. Pennsylvania, wat zijn die andere staten dan, en wat is er dan zo anders ?
Of is het nog enkel de benaming, zoals Limburg een gouverneur heeft en de rest van de provincies een commisaris der koning ?
Weet iemand dit ?
Moah, mocht het écht zo zijn dat er is gecheat, dan heb je ook een sterkere zaak als je het al eerder geroepen hebt. Het is gewoon strategie allemaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Als ik win is het eerlijk, als ik verlies is er valsgespeeld"
https://en.wikipedia.org/wiki/Commonwealth_(U.S._state)quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sommige staten zijn een commonwealth ? E.g. Pennsylvania, wat zijn die andere staten dan, en wat is er dan zo anders ?
Of is het nog enkel de benaming, zoals Limburg een gouverneur heeft en de rest van de provincies een commisaris der koning ?
Weet iemand dit ?
Ja, ik lees het nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Trump een stuk sterker dan gedacht, zit tegen winst aan.
Donald belt wel even met het stembureau, met als 4 jaar terug.... Die stemmen liggen er nog...quote:Op woensdag 6 november 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
GA gaat naar Harris jongens, voel het aan mijn water.
Klopt, heb het gevonden. De 4 oudste Staten zijn dit........quote:Op woensdag 6 november 2024 03:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval met historie te maken, want Pennsylvania is natuurlijk enorm oud (voor VS-begrippen)
Ja, allicht. Zo gaat dat altijd. De kleinere, rode staten zijn nu eenmaal een stuk sneller klaar met tellen. Dat zegt allemaal niet zoveel nog.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
3.05 uur stond het 99 vs 120 kiesmannen
3.10 uur staat 99 vs 177 kiesmannen
bron nos
ohio en texas gecalled al duurde texas een tijdje bij de nos om te callenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
3.05 uur stond het 99 vs 120 kiesmannen
3.10 uur staat 99 vs 177 kiesmannen
bron nos
And so it begins…ready voor de CBS/CNN/MSNBC en….Fok meltdown.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BREAKING: New York Times electoral college 'needle' gives Trump 66% chance of winning
Kun je hem niet vanuit de browser casten naar je YouTube app op je tv?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Iemand trouwens een youtube link naar CNN? Ik kijk nu via de browser, maar zie t liever via Youtube op mn TV.
Juist. Nog een linkje daarvoor:quote:Op woensdag 6 november 2024 03:24 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat de stemmen die nog geteld moeten worden in NC voornamelijk uit blauwe gebieden komen.
BTC schiet gelijk 1000 omhoog.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BREAKING: New York Times electoral college 'needle' gives Trump 66% chance of winning
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
GA gaat naar Harris jongens, voel het aan mijn water.
Nee, alleen als ik het scherm “duplicate” maar dat wil ik juist nietquote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je hem niet vanuit de browser casten naar je YouTube app op je tv?
Mwoah, The Donald roept alleen dat ie Crypto leuk vind, in de praktijk zal het erg tegen vallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef FYazz het volgende:
[..]
BTC schiet gelijk 1000 omhoog.
Winst Trump gaat zorgen voor een nieuwe ATH.
Als al die stemmen early votes zijn zegt het helemaal niks. Precies omgekeerd met vier jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist. Nog een linkje daarvoor:
https://apnews.com/projec(...)/north-carolina/?r=0
Kansas blijft ook verbazingwekkend lang blauw, met hetzelfde beeld met ongetelde stemmen uit voornamelijk blauwe gebieden.
https://apnews.com/projects/election-results-2024/kansas/?r=0
Als de familie Trump stemt over wat te eten met kerst heeft Donald het al over fraude......quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.
quote:@DecisionDeskHQ
Decision Desk HQ projects Donald J. Trump wins the Presidential election in North Carolina.
#DecisionMade: 9:22 PM EDT
Dat wordt weer prachtige TV zou Trump winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
And so it begins…ready voor de CBS/CNN/MSNBC en….Fok meltdown.
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:30 schreef asco het volgende:
[..]
Dat wordt weer prachtige TV zou Trump winnen.
Ik bedoel niet dat Trump zelf daadwerkelijk invloed gaat hebben op de cryptomarkt in de praktijk, maar wel dat zijn mogelijke winst voor een positief sentiment zorgt bij traders.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, The Donald roept alleen dat ie Crypto leuk vind, in de praktijk zal het erg tegen vallen.
Daarnaast hadden we natuurlijk de afgelopen dagen weer een kleine daling na de 73K vorige week.
En heel veel ruimte voor Harris in Gwinnett.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:32 schreef Nexum het volgende:
1,5 miljoen stemmen nog niet geteld in Georgia
Dat het maar even gezegd is!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
Heeft hij al gedaan. Hij roept al dat er massaal fraude wordt gepleegdquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel opnieuw een voter fraud claim aankomen.
Dat mensen dit nog durven te schrijven na Wildersquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
En nu al helemaal in Gwinnett countyquote:Op woensdag 6 november 2024 03:34 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Hij roept al dat er massaal fraude wordt gepleegd
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Harris heeft NY gewonnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:36 schreef Shivo het volgende:
Harris - Trump nu 62 - 162, met 28M votes voor Harris en 31M votes voor Trump.
Hoezo? Wilders is ook een veroordeelde mafklapper die al 20 jaar 1 miljoen Nederlanders wegzet als minderwaardig. Logisch dat er mensen zijn die dat niet pikken. Ik zou het gvd ook niet pikken als iemand dat over mij zei.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog durven te schrijven na Wilders
Sow dat zal hard aankomen daar in Washingtonquote:Op woensdag 6 november 2024 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Als Amerika echt kiest voor deze pathologische leugenaar, crimineel en potentiele dictator, dan hebben ze het echt aan zichzerlf te wijten. Dan moeten we ook echt Amerika gewoon links laten liggen de komende 4 jaar
Fagema.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sow dat zal hard aankomen daar in Washington
Zullen we Faber sturen of Agema?
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Heeft Trump dat dan niet gefixt in zijn eerste periode?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.
werkloosheid is wel super laag.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.
unibet biedt helaas niks aanquote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.22 vs 4.00
als je echt gelooft dat Harris gaat winnen
dit is je kans
Uiteraard niet, maar dat is niet hoe populisme werkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft Trump dat dan niet gefixt in zijn eerste periode?
Ach ja, met werkloosheidscijfers kun je enorm rommelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
werkloosheid is wel super laag.
Inflatie is een mayor break deal. Het ironische is dat Trump voornamelijk de reden is dmv 10 USD triljoen te printen in 2020
Ik zet mijn hypotheek eropquote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.22 vs 4.00
als je echt gelooft dat Harris gaat winnen
dit is je kans
@capuchon_jongen GENIETquote:Op woensdag 6 november 2024 03:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://nl.unibetsports.b(...)ics/all/competitions
wel in Belgiė
This.... So much this!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Waarom? Omdat ik gelijk heb en inmiddels ongeveer een ktje rijker ben en mn bet al kan uitcashen? Ik heb hier al weken dingen beweerd die uitkomen, maar nu ben ik een trol omdat hier in dit topic een links bolwerk van gefrustreerde Democraten fans zit?quote:
In audio, zonder beeld, maar de sfeer lijkt neutraal.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Iemand die naar NPO kijkt? Hoe is de sfeer daar?
Amerika is rascistisch, wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:46 schreef Aikara het volgende:
[..]
This.... So much this!
En als het zou gaan om pakweg Chili, dan verwonder ik me daar even over. Maar nu...
Ze zijn daar in de VS compleet failliet: moreel, politiek en ethisch. Zelfs als Harris alsnog wint, is deze ontwikkeling ongelofelijk.
Natuurlijk is het geen verrassing, van tevoren weet je dat miljoenen mensen op Trump gaan stemmen. Maar nu dat ook daadwerkelijk gebeurt wordt mijn onbegrip almaar groter. Enorm zorgelijk dit...
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik gelijk heb en inmiddels ongeveer een ktje rijker ben en mn bet al kan uitcashen? Ik heb hier al weken dingen beweerd die uitkomen, maar nu ben ik een trol omdat hier in dit topic een links bolwerk van gefrustreerde Democraten fans zit?
MENSEN BLIJF ALSTUBLIEFT RUSTIG EN WAARDIG!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:48 schreef superniger het volgende:
Er ontstaat een grimmig sfeertje in dit topic.
Spreek voor jezelf. Jouw toon is ook niet heel respectvolquote:Op woensdag 6 november 2024 03:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.
Nachtje doorhalen, valt niet tegen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:51 schreef raptorix het volgende:
Wat is het bij jullie nachtbier of ochtendkoffie?
Ik heb DRIE KEER GEPOST IN DIT TOPIC VAN 10000 posts in de laatste DRIE dagen.Jij moet echt eerder gaan slapen mafkees.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.
En zojuist de 73K aangetiktquote:Op woensdag 6 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast hadden we natuurlijk de afgelopen dagen weer een kleine daling na de 73K vorige week.
Edit: Nog een mega jump van 1000 net
tijd voor de vbl ordetroepen om de orde te herstellenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:48 schreef superniger het volgende:
Er ontstaat een grimmig sfeertje in dit topic.
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb DRIE KEER GEPOST IN DIT TOPIC VAN 10000 posts. Jij moet echt eerder gaan slapen mafkees.
Gaat flink naar beneden als Ulbricht vrij wordt gelaten en ze muntjes inwisselenquote:
Dat zijn voornamelijk rode stemmen uit de kleinere counties die nu ingevuld zijn. Het leeuwendeel van de stemmen dat nog niet geteld is moet nog steeds uit de steden komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:52 schreef Zwansen het volgende:
Voorsprong in PA voor Harris echt bijna ingelopen door Trump.
Vroegen ze welke naam ze moesten gebruiken? Hun eigen naam of hun TikTokkel handle?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Young voters don't know how to sign their names
Discord handlequote:Op woensdag 6 november 2024 03:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroegen ze welke naam ze moesten gebruiken? Hun eigen naam of hun TikTokkel handle?
Triest dat kindermisbruik van de Demmy'squote:Op woensdag 6 november 2024 03:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroegen ze welke naam ze moesten gebruiken? Hun eigen naam of hun TikTokkel handle?
Ligt er aan waar je kijkt. Sommige modellen zijn zeker wel interessant.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:49 schreef Faraday01 het volgende:
Kunnen we stoppen met allerlei politiek gekleurde staatjes
Alle swing states zijn veel te vroeg om te voorspellen, linksom of rechtsom
Maar skip er vooral voorbij als je er zelf geen waarde aan hecht. Ieder z'n ding.quote:As votes are counted in each state, our model adjusts its estimates in other areas with similar demographics and voting history.
Zo, dat is wel een erg groot verschil.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.18 vs 4.50 nu
rip Kamala Harris
Nah, ze vergelijken het met de handtekening op het rijbewijs. Dat je zet met je vinger op een tablet, net als bij het aannemen van een pakketje.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even voordat het daadwerkelijk zover is. Daarvoor al moon en cashenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaat flink naar beneden als Ulbricht vrij wordt gelaten en ze muntjes inwisselen
Kan dit niet in een apart topic? Niet heel boeiend om elke keer die percentages te posten zonder enige achtergrond of onderbouwing.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes zegt 73% kans dat Trump wint, 50/50 wat betreft popular vote.
Neequote:Op woensdag 6 november 2024 03:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan dit niet in een apart topic? Niet heel boeiend om elke keer die percentages te posten zonder enige achtergrond of onderbouwing.
Ik vraag me toch af hoe dat model in elkaar zit. Trump heeft daar nu zelfs een kleine voorsprong, maar toch, als je kijkt naar het kaartje met getelde stemmen en wat er in PA nog binnen moet komen, dan lijkt mij toch dat die staat eerder naar Dems neigt...quote:Op woensdag 6 november 2024 03:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes zegt 73% kans dat Trump wint, 50/50 wat betreft popular vote.
Ik vermoed heel veel AI.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat model in elkaar zit. Ik bedoel, als je kijkt naar het kaartje met getelde stemmen en wat er in PA nog binnen moet komen, dan lijkt mij toch dat die staat eerder naar Dems neigt...
https://apnews.com/projec(...)24/pennsylvania/?r=0
De rode counties zijn daar zo goed als uitgeteld (nou ja, dat ook niet helemaal), maar er komt nog een behoorlijke hoeveelheid blauw aan...
Tech en AI omhoogquote:Op woensdag 6 november 2024 04:00 schreef Zwansen het volgende:
Lekker verdienen met die BTC zo.
Benieuwd wat de beurs morgen doet.
De New York Times Needle is heel bekend tijdens de Amerikaanse verkiezingen, NYT is ook zeer Democraat gezind. Hoort gewoon in dit topic en zeker bij de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan dit niet in een apart topic? Niet heel boeiend om elke keer die percentages te posten zonder enige achtergrond of onderbouwing.
Zou kunnen dat blauw gewoon tegenvalt, wat je overal wel een beetje ziet. Als dat dan niet genoeg is om het verschil goed te maken schuiven de kansen gewoon op.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat model in elkaar zit. Ik bedoel, als je kijkt naar het kaartje met getelde stemmen en wat er in PA nog binnen moet komen, dan lijkt mij toch dat die staat eerder naar Dems neigt...
De rode counties zijn daar zo goed als uitgeteld (nou ja, dat ook niet helemaal), maar er komt nog een behoorlijke hoeveelheid blauw aan...
Trump en GOP is vooral olie en oorlog industrie, tech en AI zijn "blue chips"quote:Op woensdag 6 november 2024 04:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Tech en AI omhoog
En Tesla natuurlijk![]()
Ben je een bot ofzo dat je al 10 keer dezelfde inhoudsloze post plaatst?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.18 vs 4.50 nu
rip Kamala Harris
Nee hoor, dat zijn vooral rode counties die klaar zijn met tellen. In Philadelphia moeten er nog zo'n half miljoen worden geteld en daarvan gaat 70~80% naar Harris. Zo ook de andere steden (met mindere grotere marges wellicht, maar toch). Ik denk toch dat PA naar Harris gaat.quote:
Oh, dat is een vette site. Goed overzicht van wat er nog geteld moet worden. Als je dit dan ziet bij Georgia dan moet er nog veel veel worden geteld in Atlanta en Savannah. In sommige counties heeft Harris nu 70% van de stemmen. Wordt nog spannend dus…quote:Op woensdag 6 november 2024 04:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat model in elkaar zit. Trump heeft daar nu zelfs een kleine voorsprong, maar toch, als je kijkt naar het kaartje met getelde stemmen en wat er in PA nog binnen moet komen, dan lijkt mij toch dat die staat eerder naar Dems neigt...
Tech en AI gaan ook mee verwacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Trump en GOP is vooral olie en oorlog industrie, tech en AI zijn "blue chips"
Trump won deze staten ook in 2020.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:06 schreef Eagles89 het volgende:
Wat er ook gebeurt, die massale blauwe golf aan propaganda die hier de laatste weken constant gepost werd door een stuk of 5-6 hardcore fokkers, en waarom ik de laatste paar dagen niet eens meer in dit topic geweest ben, die was allemaal totale ONZIN. Maar nee, ik ben de trol, maar de feiten, die spreken voor zich.
Lees de afgelopen dagen en weken terug. Er waren hier users waarvan ik nu de namen niet zal noemen, die mij een troll noemde omdat ik Trump de favoriet noemde, die zeiden dat Texas en Florida een goede kans gaven blauw te kleuren. Die dachten allemaal dat echt een “landslide” voor Harris ging worden. Maar put your money where your mouth is, dat heb ik gedaan.quote:
De klok staat hier op 04:10quote:Op woensdag 6 november 2024 04:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is 0400 uur snachts, denk een beetje aan je hart.
“Niemand”. Is jou nooit geleerd niet te liegen? Ik heb alle posts bewaard.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand heeft het over een blauwe golf gehad. De enige die steeds maar kwam vertellen dat Trump ruim ging winnen was jij.
Gast, zoveel mensen hebben Trump als favoriet genoemd (waaronder ik). Je bent echt niet bijzonder of speciaal ofzo. Als er een paar gekke users zijn die Texas een swing state hebben genoemd moet je ze lekker gaan DM'en met je gelijk maar blijf de rest niet lastig vallen door te doen alsof je als enige Trump als winnaar had aangemerkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Lees de afgelopen dagen en weken terug. Er waren hier users waarvan ik nu de namen niet zal noemen, die mij een troll noemde omdat ik Trump de favoriet noemde, die zeiden dat Texas en Florida een goede kans gaven blauw te kleuren. Die dachten allemaal dat echt een “landslide” voor Harris ging worden. Maar put your money where your mouth is, dat heb ik gedaan.
Waarom zou je in hemelsnaam posts bewaren?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
“Niemand”. Is jou nooit geleerd niet te liegen? Ik heb alle posts bewaard.
Ik trek het niet, dat zelfs als Harris nog zou winnen, ik hier als een paria belachelijk werd gemaakt, terwijl er een hele grote groep fokkers hetzelfde deden vanuit Harris oogpunt, wat nu dus, nogmaals, zelfs als ze nog wint, allemaal onzin bleek.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is 0400 uur snachts, denk een beetje aan je hart.
Dat zal ze leren zeg!quote:Op woensdag 6 november 2024 04:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
“Niemand”. Is jou nooit geleerd niet te liegen? Ik heb alle posts bewaard.
dan ga je even buiten een rondje lopen , het zijn verkiezingen in Amerika waar jij en ik niets van gaan merken als je smorgens je boterham smeert en naar je werk gaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik trek het niet, dat zelfs als Harris nog zou winnen, ik hier als een paria belachelijk werd gemaakt, terwijl er een hele grote groep fokkers hetzelfde deden vanuit Harris oogpunt, wat nu dus, nogmaals, zelfs als ze nog wint, allemaal onzin bleek.
grote stedenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:13 schreef Zwansen het volgende:
Eigen analyse:
Er zijn nog 835.000 stemmen die moeten worden geteld in Georgia. Harris moet 220.000 inlopen op Trump.
Harris moet dus minstens 615.000 van de resterende 835.000 stemmen halen. Dat is bijna 74%. Dat lijkt niet haalbaar als ik de huidige verhouding zie in de counties waar de stemmen nog binnen moeten komen.
met rusland en navo?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan ga je even buiten een rondje lopen , het zijn verkiezingen in Amerika waar jij en ik niets van gaan merken als je smorgens je boterham smeert en naar je werk gaat.
Het is maar een forum he
Dat is bijzonder. Ik zou echt andersom zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:16 schreef luxerobots het volgende:
Op CNN Pennsylvania nu voor Trump.
Gaan jij en ik ook niets van merken. We zullen niet naar het front geroepen worden, we zullen niet opeens gas gaan halen uit Rusland.quote:
Is ook niet called ofzoquote:Op woensdag 6 november 2024 04:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. Ik zou echt andersom zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |