quote:Op woensdag 6 november 2024 03:30 schreef asco het volgende:
[..]
Dat wordt weer prachtige TV zou Trump winnen.
Ik bedoel niet dat Trump zelf daadwerkelijk invloed gaat hebben op de cryptomarkt in de praktijk, maar wel dat zijn mogelijke winst voor een positief sentiment zorgt bij traders.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, The Donald roept alleen dat ie Crypto leuk vind, in de praktijk zal het erg tegen vallen.
Daarnaast hadden we natuurlijk de afgelopen dagen weer een kleine daling na de 73K vorige week.
En heel veel ruimte voor Harris in Gwinnett.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:32 schreef Nexum het volgende:
1,5 miljoen stemmen nog niet geteld in Georgia
Dat het maar even gezegd is!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
Heeft hij al gedaan. Hij roept al dat er massaal fraude wordt gepleegdquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel opnieuw een voter fraud claim aankomen.
Dat mensen dit nog durven te schrijven na Wildersquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
En nu al helemaal in Gwinnett countyquote:Op woensdag 6 november 2024 03:34 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Hij roept al dat er massaal fraude wordt gepleegd
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Harris heeft NY gewonnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:36 schreef Shivo het volgende:
Harris - Trump nu 62 - 162, met 28M votes voor Harris en 31M votes voor Trump.
Hoezo? Wilders is ook een veroordeelde mafklapper die al 20 jaar 1 miljoen Nederlanders wegzet als minderwaardig. Logisch dat er mensen zijn die dat niet pikken. Ik zou het gvd ook niet pikken als iemand dat over mij zei.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog durven te schrijven na Wilders
Sow dat zal hard aankomen daar in Washingtonquote:Op woensdag 6 november 2024 03:35 schreef Alicia76 het volgende:
Als Amerika echt kiest voor deze pathologische leugenaar, crimineel en potentiele dictator, dan hebben ze het echt aan zichzerlf te wijten. Dan moeten we ook echt Amerika gewoon links laten liggen de komende 4 jaar
Fagema.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sow dat zal hard aankomen daar in Washington
Zullen we Faber sturen of Agema?
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Heeft Trump dat dan niet gefixt in zijn eerste periode?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.
werkloosheid is wel super laag.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zou eens naar die troosteloze stadjes moeten gaan (veel youtube docus), die hebben heel veel banen verloren, enorme armoede, dan is het niet vreemd dat je stemt op een vent die verbetering belooft, en dan ben je vooral ook niet bezig met allerlei woke themas.
unibet biedt helaas niks aanquote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.22 vs 4.00
als je echt gelooft dat Harris gaat winnen
dit is je kans
Uiteraard niet, maar dat is niet hoe populisme werkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft Trump dat dan niet gefixt in zijn eerste periode?
Ach ja, met werkloosheidscijfers kun je enorm rommelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
werkloosheid is wel super laag.
Inflatie is een mayor break deal. Het ironische is dat Trump voornamelijk de reden is dmv 10 USD triljoen te printen in 2020
Ik zet mijn hypotheek eropquote:Op woensdag 6 november 2024 03:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.22 vs 4.00
als je echt gelooft dat Harris gaat winnen
dit is je kans
@capuchon_jongen GENIETquote:Op woensdag 6 november 2024 03:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://nl.unibetsports.b(...)ics/all/competitions
wel in België
This.... So much this!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |