Waarom? Omdat ik gelijk heb en inmiddels ongeveer een ktje rijker ben en mn bet al kan uitcashen? Ik heb hier al weken dingen beweerd die uitkomen, maar nu ben ik een trol omdat hier in dit topic een links bolwerk van gefrustreerde Democraten fans zit?quote:
In audio, zonder beeld, maar de sfeer lijkt neutraal.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Iemand die naar NPO kijkt? Hoe is de sfeer daar?
Amerika is rascistisch, wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:46 schreef Aikara het volgende:
[..]
This.... So much this!
En als het zou gaan om pakweg Chili, dan verwonder ik me daar even over. Maar nu...
Ze zijn daar in de VS compleet failliet: moreel, politiek en ethisch. Zelfs als Harris alsnog wint, is deze ontwikkeling ongelofelijk.
Natuurlijk is het geen verrassing, van tevoren weet je dat miljoenen mensen op Trump gaan stemmen. Maar nu dat ook daadwerkelijk gebeurt wordt mijn onbegrip almaar groter. Enorm zorgelijk dit...
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik gelijk heb en inmiddels ongeveer een ktje rijker ben en mn bet al kan uitcashen? Ik heb hier al weken dingen beweerd die uitkomen, maar nu ben ik een trol omdat hier in dit topic een links bolwerk van gefrustreerde Democraten fans zit?
MENSEN BLIJF ALSTUBLIEFT RUSTIG EN WAARDIG!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:48 schreef superniger het volgende:
Er ontstaat een grimmig sfeertje in dit topic.
Spreek voor jezelf. Jouw toon is ook niet heel respectvolquote:Op woensdag 6 november 2024 03:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.
Nachtje doorhalen, valt niet tegen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:51 schreef raptorix het volgende:
Wat is het bij jullie nachtbier of ochtendkoffie?
Ik heb DRIE KEER GEPOST IN DIT TOPIC VAN 10000 posts in de laatste DRIE dagen.Jij moet echt eerder gaan slapen mafkees.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Omdat je shit zit te spammen en dit topic onleesbaar maakt, daarom. Je denkbeeldige betjes rotten niemand iets.
En zojuist de 73K aangetiktquote:Op woensdag 6 november 2024 03:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast hadden we natuurlijk de afgelopen dagen weer een kleine daling na de 73K vorige week.
Edit: Nog een mega jump van 1000 net
tijd voor de vbl ordetroepen om de orde te herstellenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:48 schreef superniger het volgende:
Er ontstaat een grimmig sfeertje in dit topic.
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb DRIE KEER GEPOST IN DIT TOPIC VAN 10000 posts. Jij moet echt eerder gaan slapen mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |