Donald belt wel even met het stembureau, met als 4 jaar terug.... Die stemmen liggen er nog...quote:Op woensdag 6 november 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
GA gaat naar Harris jongens, voel het aan mijn water.
Klopt, heb het gevonden. De 4 oudste Staten zijn dit........quote:Op woensdag 6 november 2024 03:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval met historie te maken, want Pennsylvania is natuurlijk enorm oud (voor VS-begrippen)
Ja, allicht. Zo gaat dat altijd. De kleinere, rode staten zijn nu eenmaal een stuk sneller klaar met tellen. Dat zegt allemaal niet zoveel nog.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
3.05 uur stond het 99 vs 120 kiesmannen
3.10 uur staat 99 vs 177 kiesmannen
bron nos
ohio en texas gecalled al duurde texas een tijdje bij de nos om te callenquote:Op woensdag 6 november 2024 03:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
3.05 uur stond het 99 vs 120 kiesmannen
3.10 uur staat 99 vs 177 kiesmannen
bron nos
And so it begins…ready voor de CBS/CNN/MSNBC en….Fok meltdown.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BREAKING: New York Times electoral college 'needle' gives Trump 66% chance of winning
Kun je hem niet vanuit de browser casten naar je YouTube app op je tv?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Iemand trouwens een youtube link naar CNN? Ik kijk nu via de browser, maar zie t liever via Youtube op mn TV.
Juist. Nog een linkje daarvoor:quote:Op woensdag 6 november 2024 03:24 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat de stemmen die nog geteld moeten worden in NC voornamelijk uit blauwe gebieden komen.
BTC schiet gelijk 1000 omhoog.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BREAKING: New York Times electoral college 'needle' gives Trump 66% chance of winning
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
GA gaat naar Harris jongens, voel het aan mijn water.
Nee, alleen als ik het scherm “duplicate” maar dat wil ik juist nietquote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je hem niet vanuit de browser casten naar je YouTube app op je tv?
Mwoah, The Donald roept alleen dat ie Crypto leuk vind, in de praktijk zal het erg tegen vallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef FYazz het volgende:
[..]
BTC schiet gelijk 1000 omhoog.
Winst Trump gaat zorgen voor een nieuwe ATH.
Als al die stemmen early votes zijn zegt het helemaal niks. Precies omgekeerd met vier jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist. Nog een linkje daarvoor:
https://apnews.com/projec(...)/north-carolina/?r=0
Kansas blijft ook verbazingwekkend lang blauw, met hetzelfde beeld met ongetelde stemmen uit voornamelijk blauwe gebieden.
https://apnews.com/projects/election-results-2024/kansas/?r=0
Als de familie Trump stemt over wat te eten met kerst heeft Donald het al over fraude......quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.
quote:@DecisionDeskHQ
Decision Desk HQ projects Donald J. Trump wins the Presidential election in North Carolina.
#DecisionMade: 9:22 PM EDT
Dat wordt weer prachtige TV zou Trump winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
And so it begins…ready voor de CBS/CNN/MSNBC en….Fok meltdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |