Ik wel! Heb hoop!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze GA wint wel, of NV maar ik zie het gewoon niet gebeuren
Nopequote:Op woensdag 6 november 2024 02:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je naar Danny gaan
Stuur hem een berichtje om het te fixen
Het principe is hetzelfde: het gros wedt op waar ze op hopen, de slimme mensen met geld wedden simpelweg op hetgeen in hun ogen een te hoge notering is, of dat nou Harris of Trump is.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Want wedden op de Ballon D'or is vergelijkbaar?
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2024 02:18 schreef Vis1980 het volgende:
Ja nou vind ik het mooi geweest. Ik ga mijn slaap embedden.
Ik zie ze gewoon. Lijkt me gewoon FB werk voor je.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds lege posts?
Daarom Azure @Bezsenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:19 schreef Origami94 het volgende:
Bij mij doet Twitter het gewoon
Uberhaupt doen meerdere apps het cracky bij mij, AWS zooi
Stocksquote:Op woensdag 6 november 2024 02:13 schreef KingRoland het volgende:
Mijn stocks zit in Harris dit is al een gelopen race.
Nu zie ik ze ookquote:Op woensdag 6 november 2024 02:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon. Lijkt me gewoon FB werk voor je.
Ja maar Trump heeft een cult, dus die heeft sowieso een edge in zon betting market lijkt me.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde: het gros wedt op waar ze op hopen, de slimme mensen met geld wedden simpelweg op hetgeen in hun ogen een te hoge notering is, of dat nou Harris of Trump is.
Als je op dit moment bijvoorbeeld ergens 5 keer je inzet voor Harris krijgt: knallen, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |