Veel te vroeg nog om conclusies te trekken.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, of mensen die zien dat Trump behoorlijk outperformed.
Dan is er altijd nog NC hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 01:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze moet die staat dan ook winnen anders is het meteen klaar.
Denken dat "no degree trump voters" de betting markets kunnen laten shiften.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:13 schreef Simmertje het volgende:
Afgaan op betting kantoren 😂. Die zijn lekker aan het innen nu op de no degree trump voters.
Als ze GA en NC wint zit ze goed toch? Overigens denk ik wel dat ze PA wint.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is te weinig als ze Pennsylvania niet wint
Twitter embedden is kapot.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds lege posts?
Als ze GA wint wel, of NV maar ik zie het gewoon niet gebeurenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ze GA en NC wint zit ze goed toch? Overigens denk ik wel dat ze PA wint.
Goed om te zien dat Cherokee County GA ook steeds minder rood wordt.
Dat doen de Musks inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denken dat "no degree trump voters" de betting markets kunnen laten shiften.
Dan moet je naar Danny gaanquote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie ze wel?quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Want wedden op de Ballon D'or is vergelijkbaar?quote:Op woensdag 6 november 2024 02:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja en de mensen die massaal op rodri to win ballon d’or hadden gewed deden dat natuurlijk omdat ze in de fanclub zaten
En dit ook inderdaad. En ik hoop GA ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nevada zou ook naar Harris kunnen gaan
Ik wel! Heb hoop!quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze GA wint wel, of NV maar ik zie het gewoon niet gebeuren
Nopequote:Op woensdag 6 november 2024 02:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je naar Danny gaan
Stuur hem een berichtje om het te fixen
Het principe is hetzelfde: het gros wedt op waar ze op hopen, de slimme mensen met geld wedden simpelweg op hetgeen in hun ogen een te hoge notering is, of dat nou Harris of Trump is.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Want wedden op de Ballon D'or is vergelijkbaar?
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2024 02:18 schreef Vis1980 het volgende:
Ja nou vind ik het mooi geweest. Ik ga mijn slaap embedden.
Ik zie ze gewoon. Lijkt me gewoon FB werk voor je.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom Azure @Bezsenquote:Op woensdag 6 november 2024 02:19 schreef Origami94 het volgende:
Bij mij doet Twitter het gewoon
Uberhaupt doen meerdere apps het cracky bij mij, AWS zooi
Stocksquote:Op woensdag 6 november 2024 02:13 schreef KingRoland het volgende:
Mijn stocks zit in Harris dit is al een gelopen race.
Nu zie ik ze ookquote:Op woensdag 6 november 2024 02:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon. Lijkt me gewoon FB werk voor je.
Ja maar Trump heeft een cult, dus die heeft sowieso een edge in zon betting market lijkt me.quote:Op woensdag 6 november 2024 02:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde: het gros wedt op waar ze op hopen, de slimme mensen met geld wedden simpelweg op hetgeen in hun ogen een te hoge notering is, of dat nou Harris of Trump is.
Als je op dit moment bijvoorbeeld ergens 5 keer je inzet voor Harris krijgt: knallen, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |