Dan ben je toch wel een mongool, t zal ze straks maar gebeuren dat het eindigt in een minimale overwinning voor Harris in die staat.quote:
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:11 schreef Eagles89 het volgende:
Enige zorgelijke momenteel voor Trump is de leiding die Harris heeft in PA met al best wel wat stemmen geteld, 20% ongeveer, zijn dat early votes? Dan is het voor Trump nog heel goed in te halen.
Als je dat ook ziet in andere staten wordt het een hele snelle uitslag en liggen we allemaal rond 6 uur in bed met Trump als winnaar.quote:
Waarom zou een Dem stemmen op iemand die Trump aanbeveelt?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een mongool, t zal ze straks maar gebeuren dat het eindigt in een minimale overwinning voor Harris in die staat.
Oei, leaning Trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Dat zegt niets.
Dat kan beide kanten op, als je wint zeg je dat alles toch goed is gegaan en als je verliest heb je alvast een sterke zaak opgebouwd.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, hij gilt al een dag over stemfraude in PA. Dat doe je niet als je weet dat je gaat winnen.
Grote steden duren meestal toch langer?quote:Op woensdag 6 november 2024 03:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt te verklaren als je even kijkt waar de stemmen vooral vandaan komen: Pittsburgh en Philadelphia. Net zoals Trump in Wisconsin vermoedelijk een voorsprong gaat pakken, maar dat allemaal veel dichter bij elkaar komt als Milwaukee erbij komt.
Ja daarom post jij dat.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Oei, leaning Trump
[ afbeelding ]
"Als ik win is het eerlijk, als ik verlies is er valsgespeeld"quote:Op woensdag 6 november 2024 03:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat kan beide kanten op, als je wint zeg je dat alles toch goed is gegaan en als je verliest heb je alvast een sterke zaak opgebouwd.
Zo'n 500k van de ruim 2 miljoen stemmen rondom Pittsburgh en Philadelphia zijn geteld, dus inderdaad nog veel in de spreekwoordelijke pijplijn, maar vooral Philadelphia hakt er natuurlijk al wel stevig in.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:15 schreef Shivo het volgende:
PA votes zijn echt niet alleen maar de grote steden, die moeten juist nog worden geteld.
Trump een stuk sterker dan gedacht, zit tegen winst aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef asco het volgende:
Zo, dat was een vroege wekker.![]()
Iets gemist?
Goedemorgen, koffie!quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef asco het volgende:
Zo, dat was een vroege wekker.![]()
Iets gemist?
Verschilt ook wel per staat. Philadelphia kwam al snel met een flinke eerste batch (ik neem aan early votes/mail in), Atlanta duurde dan weer heel lang.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Grote steden duren meestal toch langer?
Bij ABC zijn ze wel positief over Harris’ kansen in PA, maar niet in de NC en de rest vh land.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n 500k van de ruim 2 miljoen stemmen rondom Pittsburgh en Philadelphia zijn geteld, dus inderdaad nog veel in de spreekwoordelijke pijplijn, maar vooral Philadelphia hakt er natuurlijk al wel stevig in.
Het heeft in elk geval met historie te maken, want Pennsylvania is natuurlijk enorm oud (voor VS-begrippen)quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sommige staten zijn een commonwealth ? E.g. Pennsylvania, wat zijn die andere staten dan, en wat is er dan zo anders ?
Of is het nog enkel de benaming, zoals Limburg een gouverneur heeft en de rest van de provincies een commisaris der koning ?
Weet iemand dit ?
Moah, mocht het écht zo zijn dat er is gecheat, dan heb je ook een sterkere zaak als je het al eerder geroepen hebt. Het is gewoon strategie allemaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Als ik win is het eerlijk, als ik verlies is er valsgespeeld"
https://en.wikipedia.org/wiki/Commonwealth_(U.S._state)quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sommige staten zijn een commonwealth ? E.g. Pennsylvania, wat zijn die andere staten dan, en wat is er dan zo anders ?
Of is het nog enkel de benaming, zoals Limburg een gouverneur heeft en de rest van de provincies een commisaris der koning ?
Weet iemand dit ?
Ja, ik lees het nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Trump een stuk sterker dan gedacht, zit tegen winst aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |