Gast, zoveel mensen hebben Trump als favoriet genoemd (waaronder ik). Je bent echt niet bijzonder of speciaal ofzo. Als er een paar gekke users zijn die Texas een swing state hebben genoemd moet je ze lekker gaan DM'en met je gelijk maar blijf de rest niet lastig vallen door te doen alsof je als enige Trump als winnaar had aangemerkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Lees de afgelopen dagen en weken terug. Er waren hier users waarvan ik nu de namen niet zal noemen, die mij een troll noemde omdat ik Trump de favoriet noemde, die zeiden dat Texas en Florida een goede kans gaven blauw te kleuren. Die dachten allemaal dat echt een “landslide” voor Harris ging worden. Maar put your money where your mouth is, dat heb ik gedaan.
Waarom zou je in hemelsnaam posts bewaren?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
“Niemand”. Is jou nooit geleerd niet te liegen? Ik heb alle posts bewaard.
Ik trek het niet, dat zelfs als Harris nog zou winnen, ik hier als een paria belachelijk werd gemaakt, terwijl er een hele grote groep fokkers hetzelfde deden vanuit Harris oogpunt, wat nu dus, nogmaals, zelfs als ze nog wint, allemaal onzin bleek.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is 0400 uur snachts, denk een beetje aan je hart.
Dat zal ze leren zeg!quote:Op woensdag 6 november 2024 04:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
“Niemand”. Is jou nooit geleerd niet te liegen? Ik heb alle posts bewaard.
dan ga je even buiten een rondje lopen , het zijn verkiezingen in Amerika waar jij en ik niets van gaan merken als je smorgens je boterham smeert en naar je werk gaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik trek het niet, dat zelfs als Harris nog zou winnen, ik hier als een paria belachelijk werd gemaakt, terwijl er een hele grote groep fokkers hetzelfde deden vanuit Harris oogpunt, wat nu dus, nogmaals, zelfs als ze nog wint, allemaal onzin bleek.
grote stedenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:13 schreef Zwansen het volgende:
Eigen analyse:
Er zijn nog 835.000 stemmen die moeten worden geteld in Georgia. Harris moet 220.000 inlopen op Trump.
Harris moet dus minstens 615.000 van de resterende 835.000 stemmen halen. Dat is bijna 74%. Dat lijkt niet haalbaar als ik de huidige verhouding zie in de counties waar de stemmen nog binnen moeten komen.
met rusland en navo?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan ga je even buiten een rondje lopen , het zijn verkiezingen in Amerika waar jij en ik niets van gaan merken als je smorgens je boterham smeert en naar je werk gaat.
Het is maar een forum he
Dat is bijzonder. Ik zou echt andersom zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:16 schreef luxerobots het volgende:
Op CNN Pennsylvania nu voor Trump.
Gaan jij en ik ook niets van merken. We zullen niet naar het front geroepen worden, we zullen niet opeens gas gaan halen uit Rusland.quote:
Is ook niet called ofzoquote:Op woensdag 6 november 2024 04:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. Ik zou echt andersom zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |