Je hebt je paspoort al opgestuurd zie ikquote:
Maar wel Britse stewardsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké maar een niet onderbouwde stelling dat de FIA voorkeur zou hebben voor een bepaalde nationaliteit dan?
Blijkbaar word ik modquote:
En ook andere nationaliteiten.quote:
Die dt staat wel heel smerigquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig isquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een blije Max!
https://racingnews365.nl/(...)dit-was-veelbelovend
Netsplitter heeft helaas ook geen verstand van muziek, dus het gaat niet doorquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Ja jaquote:
Some say...quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig is
(hij was op F1TV terwijl je dit postte)
NK weg en wij samen modsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
* greysbones gaat de schuilkelders opzoekenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Oh dat zou ik dan wel leuk vindenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat de schuilkelders opzoeken
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch geeft McLaren hier gewoon een punt aan Verstappen. Ze hadden eerder moeten swappen en Leclerc in de DRS trein moeten houden.
Mompelt iets met clickbaitsitesquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Oh, shitloads."quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?
Ik zag ESF wegquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan wel leuk vinden
[..]
Waarom?
Dat was deze site wel minderquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met clickbaitsites
Persco na de sprintrace?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week was de sprintrace ook positief en veelbelovend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een blije Max!
https://racingnews365.nl/(...)dit-was-veelbelovend
Dat is het nu ook al, dus er verandert toch niksquote:
Ik ben ook alles behalve er gerust op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week was de sprintrace ook positief en veelbelovend.
Sorry. Lui zoals ik nu die meteen elke positiviteir er uit rammen verdienen een ban
Was, ja. De laatste jaren weer behoorlijk, sinds Dieter Rencken daar weg is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was deze site wel minder
Nop.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Al meer info waarom under investigation?
Daar was toch werkelijk NIKS aan de hand?
Details.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is het nu ook al, dus er verandert toch niks
Boerenkool met worst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Nog suggesties voor het avondeten? Ik ben inspiratieloos
Vrije zaterdagen zijn niet goed voor me.
Ramen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Iets met een storm en een glas waterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sorry. Lui zoals ik nu die meteen elke positiviteir er uit rammen verdienen een ban
Het was Max, dat is al reden genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
De Mexicaanse sprintrace ging lekker ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fish and Chipsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Broodje hamburgerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zat hij op de bank dan, antwoorden aan het geven?quote:
Wonen wij in hetzelfde huis?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met worst.
Goed ideequote:
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met worst.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'
Heb ik geen probleem mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, anders ga ik nu eens zoeken.quote:
Gewoon de juiste hoeveelheden afmetenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pizza.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi excuus om iemand uit te nodigen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt eraanquote:
Maar waarom zou je geen boerenkool met worst kunnen maken als je alleen woont dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi excuus om iemand uit te nodigen.
Welke sprintrace van Mexico?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er is gerapporteerd aan de stewards qua overtreding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuurquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheden afmeten
Even wachten....quote:
Macaroni kan je invriezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuur
Boerenkool vries ik alleen liever niet in.
Boerenkool invriezen kan, maar ontdooit nooit zo lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je geen boerenkool met worst kunnen maken als je alleen woont dan?
broodje knoflook met shoarmaquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Effectief was die foutloos. Door de vuile lucht moest die waarschijnlijk de gap laten vallen met Oscar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef DKUp het volgende:
Zit het nu te kijken, maar Norris rijdt niet echt best.
Heel onzichtbaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Effectief was die foutloos. Door de vuile lucht moest die waarschijnlijk de gap laten vallen met Oscar.
Coldplay muziek noemenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netsplitter heeft helaas ook geen verstand van muziek, dus het gaat niet door
Ik kocht vroeger een bak bij de AH, paar minuten magnetron en klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel heel hoorbaarquote:
Stamppot de volgende dag opbakken genotquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuur
Boerenkool vries ik alleen liever niet in.
Norris en regen, goede combinnatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze doodsbang voor de regen.
Oscar was een keertje ook weer eens goed. Dus dan is het lastig voor Lando. Maar uiteindelijk goed gemanaget door McLaren.quote:
En het is nog niet eens racedayquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Ik moet blijkbaar BBQ aanzetten. Popcorn klaarmaken en pizza bestellen.
Een aantal in dit topic hebben honger.
Zeiken kunnen ze goed bij McLaren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel heel hoorbaar
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigtquote:
Het is watquote:
Hun eerder albums zijn veel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigt
en die is gejat van Joe Satrianiquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigt
Herbert verzint die regel vast erbij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Als het morgen regent hou ik mijn hart vast hoe men zooi gaat proberen te manipuleren.
Als ze nu ook nog Max gaan straffen voor SC regels die niet gelden voor VSC dan is het helemaal mooi
Plek 3 pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat probeerde Max hier eigenlijk te doen?
[ afbeelding ]
Leclerc inhalenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je wat? Leclerc voorbij gaan maar niet de grip hebben in de banden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)quote:
Hij remde zo diep in dat het onmogelijk was voor 'm om die positie te pakken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat? Leclerc voorbij gaan maar niet de grip hebben in de banden.
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)
Viva la Vida is nog een eerder album.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hun eerder albums zijn veel beter.
Leclerc eruit drukken maar hij bedacht zichquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Schuimbekkend door regelementen aan het bladeren om ergens toch een regel te vinden om een straf uit te delen aan afschuwelijke Max.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herbert verzint die regel vast erbij.
Vanaf Viav la Vida ging downhill, maar dit iets meer voor subforum van MUZquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viva la Vida is nog een eerder album.
Opgezocht. Muah.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en die is gejat van Joe Satriani
Als hij Leclerc wilde inhalen had die beter de apex kunnen pakken ipv wijd gaan. Je wil namelijk een goede exit hebben op weg naar 4. Cruciaal.quote:
Ja, wat is nou nut van deze post?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij Leclerc wilde inhalen had die beter de apex kunnen pakken ipv wijd gaan. Je wil namelijk een goede exit hebben op weg naar 4. Cruciaal.
En Max weet dit zelf ook wel.
Ik observeer de actie van Max.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, wat is nou nut van deze post?
Ik zie geen enkele objectiviteit hierin.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)o%20Paulo/Interlagosquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Als het morgen regent hou ik mijn hart vast hoe men zooi gaat proberen te manipuleren.
Als ze nu ook nog Max gaan straffen voor SC regels die niet gelden voor VSC dan is het helemaal mooi
Ik vind het origineel van Satriani beterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je je anti Max bril weer op?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)
Verdorie, als ik later een topic lees moet ik eerst verder lezen voor ik reageer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en die is gejat van Joe Satriani
Nee hoor. Puntje van kritiek. En tegelijkertijd een stukje verwondering.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen te trollen.
Is pas een jaartje of 4 aan de gang. Je raakt eraan gewend. Moet er meestal wel om lachen zelfs.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen.
is er weer censuur?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik observeer de actie van Max.
Waaruit blijkt dat dit niet objectief zou zijn? Deze vraag zou ik altijd stellen. Ik vraag me af wat Max probeerde door wijd te gaan terwijl hij net zo goed als ik weet dat je dan een ruk exit hebt. Zoals ook bleek, hoef ik niet eens te bewijzen want het gebeurde op je beeld.
Wanneer komt het puntje van kritiek op Norris, Russell en Lewis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor. Puntje van kritiek. En tegelijkertijd een stukje verwondering.
Ik zou eerder zeggen dat er bij die stewards wat losse schroeven zittenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Podium Verstappen op losse schroeven, stewards merken mogelijk incident op
https://racingnews365.nl/(...)mogelijk-incident-op
Weten we alquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Dus je mag wel langzamer rijden dan de delta?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Hier al eentje. Kan nog wel ff doorgaan. Geen zin inquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer komt het puntje van kritiek op Norris, Russell en Lewis.
Ik kan heel lang en geduldig wachten
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gewoon goede race ondanks alles.
George bizarre race sec.
Oscar prima race, fout.
Charles best goede race.
Max redelijke race.
Lando bizar slechte start.
Carlos slecht.
Checo slecht.
Alonso goed.
Ocon goed.
Een korte analyse.
als de media tegen de FIA is worden de passen ingetrokkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat er bij die stewards wat losse schroeven zitten
Is dat zonder die zanger dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hun eerder albums zijn veel beter.
Mwoah, ik wil van deze sprintrace.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier al eentje. Kan nog wel ff doorgaan. Geen zin in
[..]
over muziek hebben in een f1 live topicquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat zonder die zanger dan?
De muziek is soms best aardig, maar die zeikstem
Pace van Lando viel bij vlagen tegen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, ik wil van deze sprintrace.
Op welke punten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pace van Lando viel bij vlagen tegen.
Het gaat niet over muziek maar over Coldplayquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over muziek hebben in een f1 live topic
kutbandquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het gaat niet over muziek maar over Coldplay
Huh?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:40 schreef Evenstar het volgende:
McLaren heeft het bijna verneukt, maar is gered door de wedstrijdleiding.
Norris heeft meerdere fouten gemaakt, waardoor Leclerc een kans kreeg om aan te vallen.
Chips and burgerquote:
Bijzonder ook dat jij ff gaat bepalen waar iemand het over zou moeten hebben als voorwaarde om niet zogenaamd als een troll over te komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:40 schreef Evenstar het volgende:
Geen vragen of opmerkingen over McLaren, wedstrijdleiding, Norris en Leclerc, maar wel bashen op Max en dan raar vinden dat men zegt dat je een trol bent. Ga fietsen joh.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max P3.
Hij ging voor een DNF door hier Norris aan te tikken maar dat lukte hem helaas niet!
[ afbeelding ]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was Max, dat is al reden genoeg.
Je bedoelt Herbertquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.
Pas VSC na 3 ronden en nadat McLaren geswapped was en dan VSC ending wachten met groen tot precies max geen aanval kon plaatsen en dan ook nog eens under investigation. Echt alle 3 uit de koker van Stewart. 100%.
Wat een walgelijke vent.
(V)SC heeft alleen niks te maken met stewards.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.
Pas VSC na 3 ronden en nadat McLaren geswapped was en dan VSC ending wachten met groen tot precies max geen aanval kon plaatsen en dan ook nog eens under investigation. Echt alle 3 uit de koker van Stewart. 100%.
Wat een walgelijke vent.
Ja die bedoel ik. Was ff in de war.quote:
Als ik zo interpreteer was Max te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Minimum time set, dus hij was te langzaam? Huh?
Ik heb even het hele article erbij gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht 40%.quote:
Dan zal het wel een straf worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo interpreteer was Max te snel.
Of omdat Piastri ineens remde.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo interpreteer was Max te snel.
Couldn't stay above the minium time set, dus ik lees het als te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zal het wel een straf worden.
FIA wil gewoon niet meer dat men gaat racen. Niet de randjes opzoeken, gewoon netjes filerijden.
Houdt in dat hij te snel was.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zal het wel een straf worden.
FIA wil gewoon niet meer dat men gaat racen. Niet de randjes opzoeken, gewoon netjes filerijden.
Het gaat schijnbaar ook per sector.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Houdt in dat hij te snel was.
Ipv 1:50 dus 1:40 bijvoorbeeld, erboven zou dus hoger dan die 1:50 zijn.
Dus geen verzachtende omstandigheid, dus strafquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of omdat Piastri ineens remde.
Dat haalquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk geen probleem om te wachten met een VSC tot dat de Britse rijder voorop lagquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.
Dit is een veiligheidsdingetje.
Weet je wat een veiligheidsdingetje is, geen SC of VSC hebben terwijl er een coureur 2 meter naast de baan staat. Dat is pas een veiligheidsdingetje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.
Dit is een veiligheidsdingetje.
gold meer voor Pia, die lando een gat gafquote:
Ja logisch, anders rijd je in sector 1+2 extreem langzaam en 3 race snelheid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gaat schijnbaar ook per sector.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleged breach of Article 56.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations – Failing
to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31.
Huh?
Racen ze daar nou gewoon in de ochtend al?
Wel een beetje hoe de tijdzones werken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleged breach of Article 56.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations – Failing
to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31.
Huh?
hij weet dat er in de wereld tijdzones zijn, dus ook in bRASILquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een beetje hoe de tijdzones werken.
maar die had ie weer recht gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gold meer voor Pia, die lando een gat gaf
En pas weer weg te halen nadat de laatste inhaalplek gepasseerd was.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk geen probleem om te wachten met een VSC tot dat de Britse rijder voorop lag
Die neem na gisteren niet meer serieus na zijn opmerking 10 seconde straf voor een ICE wisselquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
maar die had ie weer recht gezet.
Die gast van Sky deed een uitleg tijdens de review in de nabeschouwing.
Ja. Maar ik snapte je opmerking niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij weet dat er in de wereld tijdzones zijn, dus ook in bRASIL
Gebeurt bij de Olympische Spelen ook, dus niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Maar ik snapte je opmerking niet helemaal.
Vond het gewoon leuk dat zij blijkbaar 11u al startte. Vroeg opstaan dus voor de rijders en het publiek!
F1 is meestal in de middag, maar goed het boeit verder ook niks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebeurt bij de Olympische Spelen ook, dus niks nieuws onder de zon.
Geldt zelfs per minisector voor zover ik weetquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja logisch, anders rijd je in sector 1+2 extreem langzaam en 3 race snelheid.
Kan alsnog natuurlijk per sector maar iets minder makkelijk.
Waarom begin je er dan overquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is meestal in de middag, maar goed het boeit verder ook niks.
Op naar kwali!
Vond ik leukquote:
Het boeit werkelijk niemand.quote:
We gaan de decision documents in de gaten houden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het boeit werkelijk niemand.
Het boeit pas als er een eventuele straf eruit komt.
Maar hij kon toch niet harder zonder Piastri echt in te halen .quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh?
Hij reed te snél volgens de summons. Niet te langzaamquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar hij kon toch niet harder zonder Piastri echt in te halen .
Of meerdere porties maken en een deel invriezen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheden afmeten
minimaal 10 seconden denk ik, het kampioenschap moet spanned blijven!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen was dus te snel. Dat zal wel een penalty worden. Ik ben benieuwd welke sector het was.
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij reed te snél volgens de summons. Niet te langzaam
Of gewoon meerdere dagen boerenkool eten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of meerdere porties maken en een deel invriezen.
De summons is van nog geen half uur geleden meen ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:10 schreef Zorro het volgende:
Wachten ze nu zeker weer zo lang met de straf zodat ze niet nog gauw wat meer kunnen vervangen voor de kwalifcatie.
Het is ook allemaal zo doorzichtig.
Niks mee te maken, ik heb een reden tot klagen gevonden en die zal ik gebruiken ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De summons is van nog geen half uur geleden meen ik
Hij reed niet boven de minimumtijd (volgens de summon), dan rij je dus te snel. Als de minimumtijd 1:30 is en jij rijdt 1:29 dan rij je niet boven de minimumtijd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."
Dat staat hier toch niet? Ik lees het dat er een minimum tijd is (en een maximum) en dat dat het probleem is, niet een maximum
Ja, hij moet langzamer rijden dan de minimumtijd voorschrijft en dat deed hij niet. Hij zat onder die tijd, dus was hij te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."
Dat staat hier toch niet? Ik lees het dat er een minimum tijd is (en een maximum) en dat dat het probleem is, niet een maximum
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ik heb een reden tot klagen gevonden en die zal ik gebruiken ook
Niet liegen.quote:
Staat in de OPquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Reden dat ik sporadisch nog kijk naar dit circus de laatste paar maanden. Er worden vieze spelletjes gespeeld. Heel de sprint race gemist. Wist de tijd niet
Kan, maar is nog niet gegeven, ter info mocht iemand dit denken.quote:
Ah, zo .quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij reed niet boven de minimumtijd (volgens de summon), dan rij je dus te snel. Als de minimumtijd 1:30 is en jij rijdt 1:29 dan rij je niet boven de minimumtijd.
Dan kunnen we er vanuit gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klaarblijkelijk stond het op de IG (of X) van RB maar is het nu weer weg
EDITquote:
Pers heeft het wel vak eerder.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:21 schreef heywoodu het volgende:
Het staat in elk geval nog niet in de documentatie
Af en toe ben je gewoon nog een kindquote:
Laten we hopen niet het beslissende puntquote:
Waarvan akte!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Net even gekeken, tijd is van F1 stream.
31:47 eerste beelden dat de HAAS stil komt te staan, maar nog wel beweegt. Dat hier niet meteen een VSC komt snap ik.
32:30 laatste beelden dat de HAAS nog steeds beweegt. Hier zie je heel duidelijk dat Hulkenberg vizier omhoog heeft en de auto stil moet zetten en het dus niet meer zelf kan oplossen.
33:00 McLaren swap, dus 30 seconden nadat Hulkenberg zijn auto stil zet is er nog steeds geen VSC beslissing genomen en kunnen de McLarens swappen.
33:47 77 seconden nadat Hulkenberg de auto heeft stilgezet, en bijna tweede minuten na de eerste beelden van de HAAS komt de VSC pas . Max zat op dat moment ongeveer 0.3s achter Piastri en ze zaten in de laatste bocht. Max zou daar zeker wel een aanval hebben kunnen plaatsen.
VSC eindigt dan ook nog eens precies na DRS zone.
Kan allemaal toeval zijn.
Kan.
Kans is bijna net zo groot dat Latifi volgend jaar 2e coureur bij RB is en Max kapot rijdt.
Dat zou ook balen zijn jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laten we hopen niet het beslissende punt
Ik had inderdaad al gelezen dat er meer dan twee minuten tussen het stilvallen van Hulkenberg en de VSC zat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:21 schreef Evenstar het volgende:
31:47 eerste beelden dat de HAAS stil komt te staan, maar nog wel beweegt. Dat hier niet meteen een VSC komt snap ik.
32:30 laatste beelden dat de HAAS nog steeds beweegt. Hier zie je heel duidelijk dat Hulkenberg vizier omhoog heeft en de auto stil moet zetten en het dus niet meer zelf kan oplossen.
33:00 McLaren swap, dus 30 seconden nadat Hulkenberg zijn auto stil zet is er nog steeds geen VSC beslissing genomen en kunnen de McLarens swappen.
33:47 77 seconden nadat Hulkenberg de auto heeft stilgezet, en bijna tweede minuten na de eerste beelden van de HAAS komt de VSC pas . Max zat op dat moment ongeveer 0.3s achter Piastri en ze zaten in de laatste bocht. Max zou daar zeker wel een aanval hebben kunnen plaatsen.
Kan.
Kans is bijna net zo groot dat Latifi volgend jaar 2e coureur bij RB is en Max kapot rijdt.
NIEMAND hier heeft gezegd dat de straf niet terecht is..quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef Mansjester het volgende:
Als Verstappen zich niet aan de delta heeft gehouden verdient ie gewoon een straf. Objectievere beslissingen zijn er bijna niet.
Maar volgens sommige users hier zal het wel weer 1 complot zijn
corrupt tot de kern, die FIA jurk moet gelijk aftreden!quote:
100% gelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef Mansjester het volgende:
Als Verstappen zich niet aan de delta heeft gehouden verdient ie gewoon een straf. Objectievere beslissingen zijn er bijna niet.
Kan niet anders!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef Mansjester het volgende:
Maar volgens sommige users hier zal het wel weer 1 complot zijn
Naaien waar je hem naaien kan. Alles uit de kast halen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
corrupt tot de kern, die FIA jurk moet gelijk aftreden!
Die situaties zijn in andere jaren ook wel eens bijzonder geweest. In voordeel van diverse rijdersquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Kan.
eerst veilig naar het bewaakte hotelquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van de FIA.
Die komt er wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog steeds geen bevestiging van de FIA.
Monza 2022 die niet herstartte bijvoorbeeld, toen Max aan de leiding lag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die situaties zijn in andere jaren ook wel eens bijzonder geweest. In voordeel van diverse rijders
Kan ze nu niet gelijk noemen, maar zoek het wel gelijk na. Ook verstappen heeft wel eens geluk gehad ermee
In de weg zittenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef Red_85 het volgende:
Wat is de volgende manier waarop ze Max gaan naaien?
Weet je, naast of Max wel of niet pech/geluk had en naast of het met opzet is gedaan is het gewoon dom, niet competent gedrag van de wedstrijdleiding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die situaties zijn in andere jaren ook wel eens bijzonder geweest. In voordeel van diverse rijders
Kan ze nu niet gelijk noemen, maar zoek het wel gelijk na. Ook verstappen heeft wel eens geluk gehad ermee
Dan had die dus beter gewoon Piastri ingehaald.quote:The driver explained that as he was awaiting VSC to end and he got the notification that he was below the minimum time, he attempted to correct the error but failed to do so by the point that the panels turned green.
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straf terecht? Wellicht.
Straf te zwaar? Zeker.
Nog alleen dit weekend die Herbert, dan zijn we er vanaf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.
... maar 5s om 0.63s voordeel die men zogenaamd had terwijl er nog maar een bocht of twee te racen was en niemand iemand heeft aangevallen echt hilarisch weer.
Het was aan het begin van de ronde en Max was juist Piastri aan het aanvallen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.
... maar 5s om 0.63s voordeel die men zogenaamd had terwijl er nog maar een bocht of twee te racen was en niemand iemand heeft aangevallen echt hilarisch weer.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:43 schreef potjecreme het volgende:
Is er al goed nieuws mbt het incident tijdens het einde van de vsc?
er zijn er best veel die geen straf krijgen, maar de bekende coureurs wel.quote:
Ja ik lees het net. Dacht dat er eerst fake nieuws was gedeeld.quote:
druk op knop en dan 10 seconden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is die VSC ending eigenlijk geregeld?
Drukt iemand van de stewards op de knop om hem op groen te zetten?
Nee, is rng.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Drukt iemand van de stewards op de knop om hem op groen te zetten?
+10quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
druk op knop en dan 10 seconden.
Start jij de Facebook groep?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Mano_ het volgende:
Het is tijd om Max weer elke race DOTD te maken, ongeacht zijn races. Het enige signaal dat de fans kunnen geven aan de FIA.
Lijkt me gewoon een standaard straf die daar op staat. Als je 0,01 seconde te vroeg vertrekt bij de start van de race krijg je ook gewoon een 5 sec penalty.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien moet je de reacties dan even opnieuw lezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND hier heeft gezegd dat de straf niet terecht is..
Neequote:
True, maar waarom dan dat strafpunt? Dat is veel te zwaar voor zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:45 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een standaard straf die daar op staat. Als je 0,01 seconde te vroeg vertrekt bij de start van de race krijg je ook gewoon een 5 sec penalty.
Wat zouden ze dan moeten aanvechten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vraag me af of RBR dit gaat aanvechten.
gaat hard zo, misschien moet hij even met Mag bellen, hoe dat voelde?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, naast de 5 seconden ook 1 strafpunt op zijn licentie schijnbaar.
https://racingnews365.nl/(...)dium-naar-verstappen
Tussen de 10 en 15 seconden. Het was ca 15 seconden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Drukt iemand van de stewards op de knop om hem op groen te zetten? En is de tijd tussen groen en ending random of via menselijke input.
Dat strafpunt. Dat is onnodig zwaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan moeten aanvechten?
Speeden onder VSC is potentieel gevaarlijk en een slecht voorbeeld voor de jeugd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar waarom dan dat strafpunt? Dat is veel te zwaar voor zoiets.
Wat wil je precies aanvechten? Er is hier nul ruimte voor interpretatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vraag me af of RBR dit gaat aanvechten.
Maar daarvoor hebben we een 5k straf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Speeden onder VSC is potentieel gevaarlijk en een slecht voorbeeld voor de jeugd.
Wijs maar aan wélke reacties precies vóór je die post plaatstequote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je de reacties dan even opnieuw lezen
Ze proberen hem weg te pesten, en het gaat ze nog lukken ook zo. Trieste mannetjes daar bij de FIAquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar waarom dan dat strafpunt? Dat is veel te zwaar voor zoiets.
Waarvan akte!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Speeden onder VSC is potentieel gevaarlijk en een slecht voorbeeld voor de jeugd.
Mij hebben ze ook al weggepest.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze proberen hem weg te pesten, en het gaat ze nog lukken ook zo. Trieste mannetjes daar bij de FIA
Weet je wat potentieel gevaarlijk was? Wachten met VSC tot Nico al naast zijn auto stond. DAT was potentieel gevaarlijk. Niet 0,63sec over de delta heen gaan. Maar dat was geen enkel probleem voor jou natuurlijk, zo lang max er maar nadeel van heeft mag nico potentieel doodgereden worden . Echt de FIA is hier aan alle kanten aan het falen en daar waar ik hoop dat het gewoon onkunde is, vrees ik dat dit gewoon een vooropgezet spelletje is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In m'n post zeg ik "zal wel weer" , dat refereert naar de toekomst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijs maar aan wélke reacties precies vóór je die post plaatste
Hey dat zei ik al!quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zouden ze alsnog de fouten van AD 2021 willen compenseren?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:51 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Weet je wat potentieel gevaarlijk was? Wachten met VSC tot Nico al naast zijn auto stond. DAT was potentieel gevaarlijk. Niet 0,63sec over de delta heen gaan. Maar dat was geen enkel probleem natuurlijk. Echt de FIA is hier aan alle kanten aan het falen en daar waar ik hoop dat het gewoon onkunde is, vrees ik dat dit gewoon een vooropgezet spelletje is.
Mogen ze ook de fouten eerder dat jaar compenseren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zouden ze alsnog de fouten van AD 2021 willen compenseren?
I know!quote:
quote:
Leukquote:
Niet op deze manier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
De kans wordt wel steeds kleiner.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
Juist steeds groter. We zijn al bijna in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kans wordt wel steeds kleiner.
Mijn voorspelling is ook nog altijd Max.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
net motogp gezien met sexy gridgirlsquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een ontzettende kutsport is dit toch geworden na de invoering van het V6 tijdperk. Ik hou het wel bij motorsport waar ze tenminste nog als echte mannen mogen racen met het mes tussen de tanden.
Was wel echt een goede sprint hoor. Top 4 binnen 2 seconden van elkaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de sprint niet gezien, aan alles wat ik nu lees heb in daar ook geen spijt van.
Gewoon dikke pech dus. En door.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 seconden. Het was ca 15 seconden.
Nog een goede conclusie ookquote:
Enige spanning was, geeft McLaren team orders of niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was wel echt een goede sprint hoor. Top 4 binnen 2 seconden van elkaar.
Megaspannend.
Hier moeten we het doen met een wekelijks shot van Ben sulamedingdong en die Domenicali tijdens het volkslied.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net motogp gezien met sexy gridgirls
Let it rainquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
*Gaat alvast beginnen met de regendans voor race van morgen*
Van mij mag de gridgirls en gridboys wel terug komen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hier moeten we het doen met een wekelijks shot van Ben sulamedingdong en die Domenicali tijdens het volkslied.
De treurnis.
Maar ook of Max uiteindelijk de staart van Norris zou gaan kunnen bereiken. En inderdaad de teamorder uiteindelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Enige spanning was, geeft McLaren team orders of niet.
De jeugd die ook in F1-wagens rijdtquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach als je dat soort dingen wil zien is er tegenwoordig google.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag de gridgirls en gridboys wel terug komen.
Ze moeten een voorbeeld stellen aan Antonelliquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De jeugd die ook in F1-wagens rijdt
In de game krijg je altijd een drive through als je te hard rijdt als er VSC is, dat is nog erger dan 5 seconden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De jeugd die ook in F1-wagens rijdt