Mooi excuus om iemand uit te nodigen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'
Maar waarom zou je geen boerenkool met worst kunnen maken als je alleen woont dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mooi excuus om iemand uit te nodigen.
Welke sprintrace van Mexico?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week was de sprintrace ook positief en veelbelovend.
Sorry. Lui zoals ik nu die meteen elke positiviteir er uit rammen verdienen een ban
Wij weten niet wat er is gerapporteerd aan de stewards qua overtreding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Al meer info waarom under investigation?
Daar was toch werkelijk NIKS aan de hand?
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuurquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheden afmeten
Even wachten....quote:
Macaroni kan je invriezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuur
Boerenkool vries ik alleen liever niet in.
Boerenkool invriezen kan, maar ontdooit nooit zo lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je geen boerenkool met worst kunnen maken als je alleen woont dan?
broodje knoflook met shoarmaquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Nog suggesties voor het avondeten? Ik ben inspiratieloos
Vrije zaterdagen zijn niet goed voor me.
quote:
Effectief was die foutloos. Door de vuile lucht moest die waarschijnlijk de gap laten vallen met Oscar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef DKUp het volgende:
Zit het nu te kijken, maar Norris rijdt niet echt best.
Heel onzichtbaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Effectief was die foutloos. Door de vuile lucht moest die waarschijnlijk de gap laten vallen met Oscar.
Coldplay muziek noemenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netsplitter heeft helaas ook geen verstand van muziek, dus het gaat niet door
Ik kocht vroeger een bak bij de AH, paar minuten magnetron en klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'
Maar wel heel hoorbaarquote:
Stamppot de volgende dag opbakken genotquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik macaroni maak, heb ik meteen de rest van de week eten. Ik ben zo'n figuur
Boerenkool vries ik alleen liever niet in.
Norris en regen, goede combinnatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze doodsbang voor de regen.
Oscar was een keertje ook weer eens goed. Dus dan is het lastig voor Lando. Maar uiteindelijk goed gemanaget door McLaren.quote:
En het is nog niet eens racedayquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Ik moet blijkbaar BBQ aanzetten. Popcorn klaarmaken en pizza bestellen.
Een aantal in dit topic hebben honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |