Ja logisch, anders rijd je in sector 1+2 extreem langzaam en 3 race snelheid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gaat schijnbaar ook per sector.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleged breach of Article 56.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations – Failing
to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31.
Huh?
Racen ze daar nou gewoon in de ochtend al?
Wel een beetje hoe de tijdzones werken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleged breach of Article 56.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations – Failing
to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31.
Huh?
hij weet dat er in de wereld tijdzones zijn, dus ook in bRASILquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een beetje hoe de tijdzones werken.
maar die had ie weer recht gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gold meer voor Pia, die lando een gat gaf
En pas weer weg te halen nadat de laatste inhaalplek gepasseerd was.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk geen probleem om te wachten met een VSC tot dat de Britse rijder voorop lag
Die neem na gisteren niet meer serieus na zijn opmerking 10 seconde straf voor een ICE wisselquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
maar die had ie weer recht gezet.
Die gast van Sky deed een uitleg tijdens de review in de nabeschouwing.
Ja. Maar ik snapte je opmerking niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij weet dat er in de wereld tijdzones zijn, dus ook in bRASIL
Gebeurt bij de Olympische Spelen ook, dus niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Maar ik snapte je opmerking niet helemaal.
Vond het gewoon leuk dat zij blijkbaar 11u al startte. Vroeg opstaan dus voor de rijders en het publiek!
F1 is meestal in de middag, maar goed het boeit verder ook niks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebeurt bij de Olympische Spelen ook, dus niks nieuws onder de zon.
Geldt zelfs per minisector voor zover ik weetquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja logisch, anders rijd je in sector 1+2 extreem langzaam en 3 race snelheid.
Kan alsnog natuurlijk per sector maar iets minder makkelijk.
Waarom begin je er dan overquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is meestal in de middag, maar goed het boeit verder ook niks.
Op naar kwali!
Vond ik leukquote:
Het boeit werkelijk niemand.quote:
We gaan de decision documents in de gaten houden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het boeit werkelijk niemand.
Het boeit pas als er een eventuele straf eruit komt.
Maar hij kon toch niet harder zonder Piastri echt in te halenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh?
Hij reed te snél volgens de summons. Niet te langzaamquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar hij kon toch niet harder zonder Piastri echt in te halen.
Of meerdere porties maken en een deel invriezen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheden afmeten
minimaal 10 seconden denk ik, het kampioenschap moet spanned blijven!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen was dus te snel. Dat zal wel een penalty worden. Ik ben benieuwd welke sector het was.
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij reed te snél volgens de summons. Niet te langzaam
Of gewoon meerdere dagen boerenkool eten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of meerdere porties maken en een deel invriezen.
De summons is van nog geen half uur geleden meen ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:10 schreef Zorro het volgende:
Wachten ze nu zeker weer zo lang met de straf zodat ze niet nog gauw wat meer kunnen vervangen voor de kwalifcatie.
Het is ook allemaal zo doorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |