Je hebt je paspoort al opgestuurd zie ikquote:
Maar wel Britse stewardsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké maar een niet onderbouwde stelling dat de FIA voorkeur zou hebben voor een bepaalde nationaliteit dan?
Blijkbaar word ik modquote:
En ook andere nationaliteiten.quote:
Die dt staat wel heel smerigquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig isquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een blije Max!
https://racingnews365.nl/(...)dit-was-veelbelovend
Netsplitter heeft helaas ook geen verstand van muziek, dus het gaat niet doorquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Ja jaquote:
Some say...quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig is
(hij was op F1TV terwijl je dit postte)
NK weg en wij samen modsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
* greysbones gaat de schuilkelders opzoekenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Oh dat zou ik dan wel leuk vindenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat de schuilkelders opzoeken
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch geeft McLaren hier gewoon een punt aan Verstappen. Ze hadden eerder moeten swappen en Leclerc in de DRS trein moeten houden.
Mompelt iets met clickbaitsitesquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Oh, shitloads."quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?
Ik zag ESF wegquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan wel leuk vinden
[..]
Waarom?
Dat was deze site wel minderquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met clickbaitsites
Persco na de sprintrace?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week was de sprintrace ook positief en veelbelovend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een blije Max!
https://racingnews365.nl/(...)dit-was-veelbelovend
Dat is het nu ook al, dus er verandert toch niksquote:
Ik ben ook alles behalve er gerust op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorige week was de sprintrace ook positief en veelbelovend.
Sorry. Lui zoals ik nu die meteen elke positiviteir er uit rammen verdienen een ban
Was, ja. De laatste jaren weer behoorlijk, sinds Dieter Rencken daar weg is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was deze site wel minder
Nop.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Al meer info waarom under investigation?
Daar was toch werkelijk NIKS aan de hand?
Details.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is het nu ook al, dus er verandert toch niks
Boerenkool met worst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Nog suggesties voor het avondeten? Ik ben inspiratieloos
Vrije zaterdagen zijn niet goed voor me.
Ramen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Iets met een storm en een glas waterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sorry. Lui zoals ik nu die meteen elke positiviteir er uit rammen verdienen een ban
Het was Max, dat is al reden genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
De Mexicaanse sprintrace ging lekker ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fish and Chipsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Broodje hamburgerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zat hij op de bank dan, antwoorden aan het geven?quote:
Wonen wij in hetzelfde huis?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met worst.
Goed ideequote:
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met worst.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die valt in de categorie 'maaltijden die je niet kan maken als je alleen woont'
Heb ik geen probleem mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, anders ga ik nu eens zoeken.quote:
Gewoon de juiste hoeveelheden afmetenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pizza.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |