Je hebt je paspoort al opgestuurd zie ikquote:
Maar wel Britse stewardsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké maar een niet onderbouwde stelling dat de FIA voorkeur zou hebben voor een bepaalde nationaliteit dan?
Blijkbaar word ik modquote:
En ook andere nationaliteiten.quote:
Die dt staat wel heel smerigquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig isquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een blije Max!
https://racingnews365.nl/(...)dit-was-veelbelovend
Netsplitter heeft helaas ook geen verstand van muziek, dus het gaat niet doorquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Ja jaquote:
Some say...quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan het artikel al geschreven zijn terwijl het interview nog bezig is
(hij was op F1TV terwijl je dit postte)
NK weg en wij samen modsquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
* greysbones gaat de schuilkelders opzoekenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar word ik mod
Oh dat zou ik dan wel leuk vindenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat de schuilkelders opzoeken
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch geeft McLaren hier gewoon een punt aan Verstappen. Ze hadden eerder moeten swappen en Leclerc in de DRS trein moeten houden.
Mompelt iets met clickbaitsitesquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Oh, shitloads."quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoeveel punten tov Verstappen heeft McLaren voor Norris inmiddels verprutst door tactiek dit seizoen?
Ik zag ESF wegquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan wel leuk vinden
[..]
Waarom?
Dat was deze site wel minderquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met clickbaitsites
Persco na de sprintrace?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |