Alleen SC. Staat in de event notes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag er toch niet meer naast zitten?
Of was dat bij een SC?
Mwah valt meequote:Op zaterdag 2 november 2024 16:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met mij uitstekend, met de complotgekkies hier niet, die zijn allen ziedend.
Bestaat alquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen een BNW topic in F1 starten
Of WEC en LeMans rijden samen met Alonsoquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De FIA wil kennelijk heel graag een Britse wereldkampioen, prima. Zeg dat dan gewoon, dan kan Max alvast lekker met vakantie.
Waar is ie gebleven?quote:
Te lang niet in gepostquote:
"Max is a winner and a killer."quote:
Dan is dit echt zoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen SC. Staat in de event notes.
Water is nat, ...quote:
En omhoog gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Leuk feitje: FIA is niet Brits.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De FIA wil kennelijk heel graag een Britse wereldkampioen, prima. Zeg dat dan gewoon, dan kan Max alvast lekker met vakantie.
En?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: FIA is niet Brits.
Niks.quote:
Ik ga nu onmiddelijk het proces op gang brengen om jou te ontslaanquote:
Goeie toevoeging dan. Zouden meer van jouw soort users moeten hebben op dit forum.quote:
Wordt ik mod?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu onmiddelijk het proces op gang brengen om jou te ontslaan
@:TheStigsDutchCousin neemt het over.
Vertel dat de Britten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: FIA is niet Brits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |