Zeker weten.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt hoor..
Al geloof je niet in complotten: kijk F1 en gaat het vanzelf alsnog doen
Dit is geen janken.quote:
Nu weten we hoe de Lewis zich voelde na abu dabhi 2021quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
FIA lekker bezig met competitievervalsing
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En nu weer een zeer toevallige ENDING net te laat.
Zei den we ook over 2021quote:
Jepquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
En nu weer een zeer toevallige ENDING net te laat.
Viaplay luisteren @Nattekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentaar is niet wakker. Hoezo nog 1 ronde?
Nee. Want dat gebeurde niet richting Lewis in 2021..quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu weten we hoe de Lewis zich voelde na abu dabhi 2021
Meer het principe dan het puntjequote:Op zaterdag 2 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen MAD om 1 puntje.
Het is wat
Idd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Matchfixing zonder het ook maar te verbergen inmiddels
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat nog 10 stappen verder dan dat.
Jammer he.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat Leclerc Verstappen niet achter zich kon houden.
Mwah dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat nog 10 stappen verder dan dat.
Ik keek in mijn glazen bolquote:
Uhhhquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat Leclerc Verstappen niet achter zich kon houden.
Ik denk dat de timer ingaat als ze op de knop ending drukken. Maar ik gok dat we eindeloos de procedure te horen krijgen de komende uren van de experts.quote:
Oh ja ook echt vergelijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Reken maar van niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Als dit geen staartje gaat krijgen, dan weet ik het ook niet meer.
Wat een toeval heb je soms toch hequote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Twee rondjes wachten op VSC zodat ze even kunnen swappen, daarna meteen na swap net voordat Max kan aanvallen op rechte stuk VSC en dan op een plek waar het goed uitkomt weer ending
Reken er maar niet op..quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat geen staartje krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
hoezo, die doofpot is groot genoeg hoor. Wie moet er wat aan doen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Ja het ligt weer eens aan de FIAquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen MAD om 1 puntje.
Het is wat
Dit was echt zo duidelijk.quote:
Herbert gaat alles uitleggen op Sky Sports en waarom het de juiste beslissingquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de timer ingaat als ze op de knop ending drukken. Maar ik gok dat we eindeloos de procedure te horen krijgen de komende uren van de experts.
Hinch was wel redelijk kritisch.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
Commentatoren bij F1TV zullen ook nooit eens kritisch zijn op zulke dingen he. Op z'n minst je afvragen of dat wel OK was
Zie je in andere sporten ook wel eens, altijd "tegen ons"quote:
iig verliest ie niet meer puntenquote:
Hinch deed datquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
Commentatoren bij F1TV zullen ook nooit eens kritisch zijn op zulke dingen he. Op z'n minst je afvragen of dat wel OK was
Voor mijn gevoel stond ie wel op een stuk kuttere plek stil toen de VSC werd uitgeroepen, dan een paar rondjes eerder. Maar misschien beeld ik me dat in?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Twee rondjes wachten op VSC zodat ze even kunnen swappen, daarna meteen na swap net voordat Max kan aanvallen op rechte stuk VSC en dan op een plek waar het goed uitkomt weer ending
Ik heb niks gezien, maar morgen als de harde band eronder gaat, zal de Red Bull wel weet achteruit rijden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die racepace van de Red Bull zag er wel goed uit!
Dar Norris word geholpen vind ik normaal. Niets mis mee. Maar die virtuele syftycar is natuurlijk belachelijk als je eerst gewoon circa twee ronden geel geeftquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Eagles89 het volgende:
Pure competitievervalsing echt diep diep triest dit. En die Norris moet weer geholpen worden door zn team en die clown Andrea Stella kots
Typisch fia.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoezo, die doofpot is groot genoeg hoor. Wie moet er wat aan doen dan?
Oh ik vind de keuze van de FIA hier ook minimaal opvallend, maar tis 1 puntje, kom op zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja het ligt weer eens aan de FIA
Daar is het staartje al.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Britten maken de staartjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Weg met die vent.quote:
whut?quote:
Zoals IndyCar, dus gewoon SC? Extra ronden bij SC doen ze volgens mij alleen bij toerwagens (TCR World Tour en BTCC in elk geval), maar wellicht weet @Starflyer dat beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
Ze moeten echt kappen met die onzin van valk voor einde virtual safety car dit doort taferelen zijn lachwekkend die gewoon zoals Indy en dan de laps die je verloren bent door die VSC extra rijden.
Maar de grap is juist dat ze het zo minder spannend maken. Ze willen geen spannend WK, ze willen Norris als WK.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef Eagles89 het volgende:
Haha de stewards gaan echt ALLES doen om dit WK nog spannend te maken. Het beginnen echt Noord Koreaanse taferelen te worden.
Viaplay ook niet. Wel over zijn uiterst risicovol getimede poging bij Piastri.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef Rnie het volgende:
Goh, bij SKY hebben ze het er nieteens over.
Goh.
Zeker wel, werd gezegd.quote:
Heeft te maken met de benzine die ze meenemen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals IndyCar, dus gewoon SC? Extra ronden bij SC doen ze volgens mij alleen bij toerwagens (TCR World Tour en BTCC in elk geval), maar wellicht weet @:Starflyer dat beter.
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen noted voor een infringement van een VSC
Is in de IndyCar ook standaard. Eerst wachten totdat iedereen in de pits is geweestquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef Droopie het volgende:
Die safetycar had wel wat eerder mogen komen, maar behalve bij crashes heb ik altijd de vraag, waarom ze nooit gelijk op de gele knop drukken.
Precies.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef Evenstar het volgende:
Sorry hoor, maar mensen die dit goed kunnen praten. DIt was zo obvious.
Die HAAS stond er al bijna twee ronden, geen VSC, niks. Norris haalt Piastri, Max gaat in de aanval bij Piastri en meteen VSC.
VSC ending ook precies nadat Max aanval afbreekt.
Als dit allemaal toeval is dan wow ....
En dan roept men over Abu Dhabi dat het competitievervalsing was
Edit: Lol nu gaan ze Max ook nog straffen zeker
Het leek er nog even op dat Hulkenberg hem zelf de juiste kant op kon rollen. Niks raars aan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef Evenstar het volgende:
Sorry hoor, maar mensen die dit goed kunnen praten. DIt was zo obvious.
Die HAAS stond er al bijna twee ronden, geen VSC, niks. Norris haalt Piastri, Max gaat in de aanval bij Piastri en meteen VSC.
VSC ending ook precies nadat Max aanval afbreekt.
Als dit allemaal toeval is dan wow ....
En dan roept men over Abu Dhabi dat het competitievervalsing was
Benieuwd waar Max kwalificeert.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef RotatoR het volgende:
Racepace ziet er veelbelovend uit voor morgen.
Zat mogelijk te vroeg naast Piastriquote:
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.quote:
Terwijl hij naast de auto stond? Da's knap.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het leek er nog even op dat Hulkenberg hem zelf de juiste kant op kon rollen. Niks raars aan.
Ik had ervoor getekend, dat betekent dat Max een teamgenoot had gehad...quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Als dit andersom was hadden zowel Sky als F1TV moord en brand geschreeuwd
Infringenquote:
Ach ga fietsen joh, Hulkenberg stond al naast zijn auto toen de VSC er kwam, onzin.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het leek er nog even op dat Hulkenberg hem zelf de juiste kant op kon rollen. Niks raars aan.
Ze hadden het er over, maar niet als een soort complotgebeuren zoals je hier leest hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, werd gezegd.
Hij stond niet meteen naast de auto.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl hij naast de auto stond? Da's knap.
Even terugkijken.....quote:
Dat zou volkomen terecht zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max pakt 4de wereldtitel en kapt ermee
Gejat van Reddit?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Even kijken naar het paspoort: Ah, ik zie het al, dat wordt 10 seconden straf!
Ze verwachten dat hij ermee wegkomt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden het er over, maar niet als een soort complotgebeuren zoals je hier leest hoor
Correct. Maar wel ruim voordat de VSC kwam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij stond niet meteen naast de auto.
Ook echt precies 2 bochten na de swop de melding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef Droopie het volgende:
Die safetycar had wel wat eerder mogen komen, maar behalve bij crashes heb ik altijd de vraag, waarom ze nooit gelijk op de gele knop drukken.
En Formule E. Niet in de IndyCar maar daar kennen ze geen VSC.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals IndyCar, dus gewoon SC? Extra ronden bij SC doen ze volgens mij alleen bij toerwagens (TCR World Tour en BTCC in elk geval), maar wellicht weet @:Starflyer dat beter.
Red Bull net als Ferrari toen dreigen met weggaan uit de F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
HAHAHAHA nee op een stuk waar geel is wel Nor voorbij laten gaan aan PIA.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen noted voor een infringement van een VSC
Dat kunnen ze wel met 2 teams, dan heeft de FIA en de FOM een groot probleemquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Red Bull net als Ferrari toen dreigen met weggaan uit de F1
Puik plan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
En dan te weinig brandstof over hebben in de leidingen en daar een straf voor krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
en dan de laps die je verloren bent door die VSC extra rijden.
Maar daar rijden ze wel langer door toch als er iets gebeurd op de baanquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Formule E. Niet in de IndyCar maar daar kennen ze geen VSC.
Ik geloof niet in opzet. Maar het komt echt wel lullig over.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook echt precies 2 bochten na de swop de melding.
Zo gemaakt triest dit
Zou me niks verbazen als het hem lukt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max pakt 4de wereldtitel en kapt ermee
Aangezien het om veiligheid gaat zijn ze dan behoorlijk incompetent.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in opzet. Maar het komt echt wel lullig over.
Aan de andere kant, zoek maar eens wat gele vlag situaties op, het duurt soms echt heel erg lang voor ze iets beoordelen en de beslissing maken.
Het was een afgewogen risico inderdaad.quote:
Dan wordt hij, net als Schumacher in '97, gediskwalificeerd en uit de einduitslag geschrapt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Zorro het volgende:
Max heeft inmiddels voldoende reden om een Senna-Prost te doen in de laatste race als ie dan nog voorstaat
Misschien in de categorie, wacht tot het licht gedoofd is, er kan nog een trein aankomen.quote:
Hou toch op. Dit lag er zo enorm dik bovenop. 3 ronden de tijd. Normaal 'safety first' binnen een minuut besloten. Dat is 2/3 ronde at best.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zoek maar eens wat gele vlag situaties op, het duurt soms echt heel erg lang voor ze iets beoordelen en de beslissing maken.
Normaal is alles juist err on the side of cautionquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien het om veiligheid gaat zijn ze dan behoorlijk incompetent.
Als VSC iets eerder afgelopen was.......quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was een afgewogen risico inderdaad.
Maakt eigenlijk niet eens uit of het opzet is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
misschien delta te hoog? en je mocht toch niet naast een courreur?quote:
Yep. Soms valt ie precies goed, soms net niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als VSC iets eerder afgelopen was.......
Dat was te opzichtig en bovendien een draaideurcrimineel na hetzelfde bij Hill te hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dan wordt hij, net als Schumacher in '97, gediskwalificeerd en uit de einduitslag geschrapt.
Niet als hij het gewoon slim doet, dan is het nooit te bewijzen. En Max is geniaal genoeg op de basn dit gewoon netjes af te handelen ergens op de baan waar ze nooit iets kunnen bewijzen. Een keertje te laat insturen of remmen is nooit opzet te bewijzen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dan wordt hij, net als Schumacher in '97, gediskwalificeerd en uit de einduitslag geschrapt.
Da's een mooi truckje om een ander een straf te geven dan. Gewoon even iets harder remmen en hoppakee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
misschien delta te hoog? en je mocht toch niet naast een courreur?
mwa..hij heeft er geen voordeel van gehad en hij brak het afquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
misschien delta te hoog? en je mocht toch niet naast een courreur?
Ach als de Dollars gaan rinkelen dan is alles maar schijn veiligheid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien het om veiligheid gaat zijn ze dan behoorlijk incompetent.
Met alle telemetrie en camera's van tegenwoordig kon je er niet meer mee weg vrees ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet als hij het gewoon slim doet, dan is het nooit te bewijzen. En Max is geniaal genoeg op de basn dit gewoon netjes af te handelen ergens op de baan waar ze nooit iets kunnen bewijzen. Een keertje te laat insturen of remmen is nooit opzet te bewijzen.
quote:
Daar hing geen geel, zo te zien?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
HAHAHAHA nee op een stuk waar geel is wel Nor voorbij laten gaan aan PIA.
Als RB kan aantonen dat zij niet fout zaten zou de focus zomaar naar piastri kunnen gaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Da's een mooi truckje om een ander een straf te geven dan. Gewoon even iets harder remmen en hoppakee.
Eentje?quote:
Voor de meesten niet, als ik het hier zo lees kijkt bijna niemand na vanmiddag meer, tenzij men bewust gaat kijken naar - in hun ogen - competitievervalsingquote:
Je moet je aan de delta houden, totdat de VSC voorbij isquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:49 schreef RAVW het volgende:
Max was er niet voor bij onder geel dus wat Blaten die Stewards nou..
er naast mag zo lang je maar niet voorbij gaat.
Max pakt 3/4 van de punten van Norris. Dat is genoeg om tot na Abu Dhabi voor hem te blijven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch geeft McLaren hier gewoon een punt aan Verstappen. Ze hadden eerder moeten swappen en Leclerc in de DRS trein moeten houden.
Welke Britten?quote:
Jep.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond kijken we naar de hoofdact Ajax - PSV, F1 komt morgen wel weer.
Die Britten van Sky zijn muisstil.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Dan mag Ham wel heel wat WK inleveren , want hoe vaak ik hem dat niet hebben zien doen er naast zetten....quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je moet je aan de delta houden, totdat de VSC voorbij is
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
FIA: nee niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima opquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi dat de mensen die moord en brand riepen na Abu Dhabi, zowel hier als de commentatoren, nu opeens de mond houden
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef Eagles89 het volgende:
Bij F1 TV wordt het wel goed besproken, zij vinden het ook heel erg bizar en vreemd.
Ja, prima. Want dat heeft Max niet gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
FIA: nee niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb zin om Andrea Stella's spaghetti te prakken.
Moet ie wel harder werken voor zijn moneyquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
RPM ongetwijfeldBen nu al benieuwd naar zijn rant
FIA maakt wel een regel voor Max ben ik bangquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.
Vooral hoe ze het kampioenschap (extra) spannend kunnen maken/houdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Mansjester het volgende:
De hele wereld is tegen Verstappen. De stewards worden elke dag wakker met de gedachte hoe ze Verstappen kunnen naaien. Het is allemaal 1 groot complot!!
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima op
Je mag er toch niet meer naast zitten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
FIA maakt wel een regel voor Max ben ik bang
Bij F1tv zeiden ze dat dat alleen bij een SC geldt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag er toch niet meer naast zitten?
Of was dat bij een SC?
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.
Neehee geen bus. Vliegtuig. Argentinie ligt om de hoek.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoor
Herbert*quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakken
FIA: 'hold my beer'quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.
Mailtje naar de FIA staat al klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakken
Daar stond any car (wat kan vertalen bepaalde auto's en niet alle auto's)quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima op
Och jeej toch, gaat het meid?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoor
Ze weten dat de mailbox van Masi is opgeheven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mailtje naar de FIA staat al klaar.
We kunnen een BNW topic in F1 startenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mag je volgens de nieuwe policy kansloze complottheorieën verspreiden? @:Danny
Met mij uitstekend, met de complotgekkies hier niet, die zijn allen ziedend.quote:
Alleen SC. Staat in de event notes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag er toch niet meer naast zitten?
Of was dat bij een SC?
Mwah valt meequote:Op zaterdag 2 november 2024 16:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met mij uitstekend, met de complotgekkies hier niet, die zijn allen ziedend.
Bestaat alquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen een BNW topic in F1 starten
Of WEC en LeMans rijden samen met Alonsoquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De FIA wil kennelijk heel graag een Britse wereldkampioen, prima. Zeg dat dan gewoon, dan kan Max alvast lekker met vakantie.
Waar is ie gebleven?quote:
Te lang niet in gepostquote:
"Max is a winner and a killer."quote:
Dan is dit echt zoeken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen SC. Staat in de event notes.
Water is nat, ...quote:
En omhoog gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Leuk feitje: FIA is niet Brits.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De FIA wil kennelijk heel graag een Britse wereldkampioen, prima. Zeg dat dan gewoon, dan kan Max alvast lekker met vakantie.
En?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: FIA is niet Brits.
Niks.quote:
Ik ga nu onmiddelijk het proces op gang brengen om jou te ontslaanquote:
Goeie toevoeging dan. Zouden meer van jouw soort users moeten hebben op dit forum.quote:
Wordt ik mod?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu onmiddelijk het proces op gang brengen om jou te ontslaan
@:TheStigsDutchCousin neemt het over.
Vertel dat de Britten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk feitje: FIA is niet Brits.
Oké maar een niet onderbouwde stelling dat de FIA voorkeur zou hebben voor een bepaalde nationaliteit dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goeie toevoeging dan. Zouden meer van jouw soort users moeten hebben op dit forum.
Het is ook een scheitnummerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima joh, dan mag jij de shit van een bepaalde user alleen opruimen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo happen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prima joh, dan mag jij de shit van een bepaalde user alleen opruimen.
Dan kan CC wel mod worden in F1.
Dan heb ik eindelijk rust
Sorry, macht der gewoontesquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet zo happen.
Door het slotje posten genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |