Reken maar van niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Als dit geen staartje gaat krijgen, dan weet ik het ook niet meer.
Wat een toeval heb je soms toch hequote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Twee rondjes wachten op VSC zodat ze even kunnen swappen, daarna meteen na swap net voordat Max kan aanvallen op rechte stuk VSC en dan op een plek waar het goed uitkomt weer ending
Reken er maar niet op..quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Dit gaat geen staartje krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
hoezo, die doofpot is groot genoeg hoor. Wie moet er wat aan doen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Ja het ligt weer eens aan de FIAquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen MAD om 1 puntje.
Het is wat
Dit was echt zo duidelijk.quote:
Herbert gaat alles uitleggen op Sky Sports en waarom het de juiste beslissingquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de timer ingaat als ze op de knop ending drukken. Maar ik gok dat we eindeloos de procedure te horen krijgen de komende uren van de experts.
Hinch was wel redelijk kritisch.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
Commentatoren bij F1TV zullen ook nooit eens kritisch zijn op zulke dingen he. Op z'n minst je afvragen of dat wel OK was
iig verliest ie niet meer puntenquote:
Hinch deed datquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
Commentatoren bij F1TV zullen ook nooit eens kritisch zijn op zulke dingen he. Op z'n minst je afvragen of dat wel OK was
Voor mijn gevoel stond ie wel op een stuk kuttere plek stil toen de VSC werd uitgeroepen, dan een paar rondjes eerder. Maar misschien beeld ik me dat in?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Twee rondjes wachten op VSC zodat ze even kunnen swappen, daarna meteen na swap net voordat Max kan aanvallen op rechte stuk VSC en dan op een plek waar het goed uitkomt weer ending
Ik heb niks gezien, maar morgen als de harde band eronder gaat, zal de Red Bull wel weet achteruit rijden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die racepace van de Red Bull zag er wel goed uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |