Eentje?quote:
Voor de meesten niet, als ik het hier zo lees kijkt bijna niemand na vanmiddag meer, tenzij men bewust gaat kijken naar - in hun ogen - competitievervalsingquote:
Je moet je aan de delta houden, totdat de VSC voorbij isquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:49 schreef RAVW het volgende:
Max was er niet voor bij onder geel dus wat Blaten die Stewards nou..
er naast mag zo lang je maar niet voorbij gaat.
Max pakt 3/4 van de punten van Norris. Dat is genoeg om tot na Abu Dhabi voor hem te blijven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch geeft McLaren hier gewoon een punt aan Verstappen. Ze hadden eerder moeten swappen en Leclerc in de DRS trein moeten houden.
Welke Britten?quote:
Jep.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond kijken we naar de hoofdact Ajax - PSV, F1 komt morgen wel weer.
Die Britten van Sky zijn muisstil.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Als dit geen staartje gaat krijgen, dan weet ik het ook niet meer.
Dan mag Ham wel heel wat WK inleveren , want hoe vaak ik hem dat niet hebben zien doen er naast zetten....quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je moet je aan de delta houden, totdat de VSC voorbij is
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
FIA: nee niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima opquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi dat de mensen die moord en brand riepen na Abu Dhabi, zowel hier als de commentatoren, nu opeens de mond houden
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef Eagles89 het volgende:
Bij F1 TV wordt het wel goed besproken, zij vinden het ook heel erg bizar en vreemd.
Ja, prima. Want dat heeft Max niet gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
FIA: nee niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |