Ze hadden het er over, maar niet als een soort complotgebeuren zoals je hier leest hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, werd gezegd.
Hij stond niet meteen naast de auto.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl hij naast de auto stond? Da's knap.
Even terugkijken.....quote:
Dat zou volkomen terecht zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max pakt 4de wereldtitel en kapt ermee
Gejat van Reddit?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Even kijken naar het paspoort: Ah, ik zie het al, dat wordt 10 seconden straf!
Ze verwachten dat hij ermee wegkomt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hadden het er over, maar niet als een soort complotgebeuren zoals je hier leest hoor
Correct. Maar wel ruim voordat de VSC kwam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij stond niet meteen naast de auto.
Ook echt precies 2 bochten na de swop de melding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef Droopie het volgende:
Die safetycar had wel wat eerder mogen komen, maar behalve bij crashes heb ik altijd de vraag, waarom ze nooit gelijk op de gele knop drukken.
En Formule E. Niet in de IndyCar maar daar kennen ze geen VSC.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals IndyCar, dus gewoon SC? Extra ronden bij SC doen ze volgens mij alleen bij toerwagens (TCR World Tour en BTCC in elk geval), maar wellicht weet @:Starflyer dat beter.
Red Bull net als Ferrari toen dreigen met weggaan uit de F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
HAHAHAHA nee op een stuk waar geel is wel Nor voorbij laten gaan aan PIA.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
Verstappen noted voor een infringement van een VSC
Dat kunnen ze wel met 2 teams, dan heeft de FIA en de FOM een groot probleemquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Red Bull net als Ferrari toen dreigen met weggaan uit de F1
Puik plan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
En dan te weinig brandstof over hebben in de leidingen en daar een straf voor krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef Eagles89 het volgende:
en dan de laps die je verloren bent door die VSC extra rijden.
Maar daar rijden ze wel langer door toch als er iets gebeurd op de baanquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Formule E. Niet in de IndyCar maar daar kennen ze geen VSC.
Ik geloof niet in opzet. Maar het komt echt wel lullig over.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook echt precies 2 bochten na de swop de melding.
Zo gemaakt triest dit
Zou me niks verbazen als het hem lukt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max pakt 4de wereldtitel en kapt ermee
Aangezien het om veiligheid gaat zijn ze dan behoorlijk incompetent.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in opzet. Maar het komt echt wel lullig over.
Aan de andere kant, zoek maar eens wat gele vlag situaties op, het duurt soms echt heel erg lang voor ze iets beoordelen en de beslissing maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |