Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb zin om Andrea Stella's spaghetti te prakken.
Moet ie wel harder werken voor zijn moneyquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
RPM ongetwijfeldBen nu al benieuwd naar zijn rant
FIA maakt wel een regel voor Max ben ik bangquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.
Vooral hoe ze het kampioenschap (extra) spannend kunnen maken/houdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Mansjester het volgende:
De hele wereld is tegen Verstappen. De stewards worden elke dag wakker met de gedachte hoe ze Verstappen kunnen naaien. Het is allemaal 1 groot complot!!
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima op
Je mag er toch niet meer naast zitten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen regel om dat niet te doen tijdens VSC.
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
FIA maakt wel een regel voor Max ben ik bang
Bij F1tv zeiden ze dat dat alleen bij een SC geldt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag er toch niet meer naast zitten?
Of was dat bij een SC?
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.
Neehee geen bus. Vliegtuig. Argentinie ligt om de hoek.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoor
Herbert*quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakken
FIA: 'hold my beer'quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kan je niet met terugwerkende kracht laten ingaan.
Mailtje naar de FIA staat al klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop het...FIA verzint wel iets om Max te pakken
Daar stond any car (wat kan vertalen bepaalde auto's en niet alle auto's)quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En mensen die nu moord en brand schreeuwen waren in AD 21 stil. Heft elkaar prima op
Och jeej toch, gaat het meid?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend hoeveel haat er in sommige mensen zit. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen dat die steward voor de bus moet worden gegooid.. dan zit er toch een steekje los hoor
Ze weten dat de mailbox van Masi is opgeheven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mailtje naar de FIA staat al klaar.
We kunnen een BNW topic in F1 startenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mag je volgens de nieuwe policy kansloze complottheorieën verspreiden? @:Danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |