Heb je je anti Max bril weer op?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)
Verdorie, als ik later een topic lees moet ik eerst verder lezen voor ik reageer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en die is gejat van Joe Satriani
Nee hoor. Puntje van kritiek. En tegelijkertijd een stukje verwondering.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen te trollen.
Is pas een jaartje of 4 aan de gang. Je raakt eraan gewend. Moet er meestal wel om lachen zelfs.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen.
is er weer censuur?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik observeer de actie van Max.
Waaruit blijkt dat dit niet objectief zou zijn? Deze vraag zou ik altijd stellen. Ik vraag me af wat Max probeerde door wijd te gaan terwijl hij net zo goed als ik weet dat je dan een ruk exit hebt. Zoals ook bleek, hoef ik niet eens te bewijzen want het gebeurde op je beeld.
Wanneer komt het puntje van kritiek op Norris, Russell en Lewis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor. Puntje van kritiek. En tegelijkertijd een stukje verwondering.
Ik zou eerder zeggen dat er bij die stewards wat losse schroeven zittenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Podium Verstappen op losse schroeven, stewards merken mogelijk incident op
https://racingnews365.nl/(...)mogelijk-incident-op
Weten we alquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Dus je mag wel langzamer rijden dan de delta?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef THEFXR het volgende:
Hier al eentje. Kan nog wel ff doorgaan. Geen zin inquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer komt het puntje van kritiek op Norris, Russell en Lewis.
Ik kan heel lang en geduldig wachten
quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gewoon goede race ondanks alles.
George bizarre race sec.
Oscar prima race, fout.
Charles best goede race.
Max redelijke race.
Lando bizar slechte start.
Carlos slecht.
Checo slecht.
Alonso goed.
Ocon goed.
Een korte analyse.
als de media tegen de FIA is worden de passen ingetrokkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat er bij die stewards wat losse schroeven zitten
Is dat zonder die zanger dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hun eerder albums zijn veel beter.
Mwoah, ik wil van deze sprintrace.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier al eentje. Kan nog wel ff doorgaan. Geen zin in
[..]
over muziek hebben in een f1 live topicquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat zonder die zanger dan?
De muziek is soms best aardig, maar die zeikstem
Pace van Lando viel bij vlagen tegen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, ik wil van deze sprintrace.
Op welke punten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pace van Lando viel bij vlagen tegen.
Het gaat niet over muziek maar over Coldplayquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over muziek hebben in een f1 live topic
kutbandquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het gaat niet over muziek maar over Coldplay
Huh?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:40 schreef Evenstar het volgende:
McLaren heeft het bijna verneukt, maar is gered door de wedstrijdleiding.
Norris heeft meerdere fouten gemaakt, waardoor Leclerc een kans kreeg om aan te vallen.
Bijzonder ook dat jij ff gaat bepalen waar iemand het over zou moeten hebben als voorwaarde om niet zogenaamd als een troll over te komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:40 schreef Evenstar het volgende:
Geen vragen of opmerkingen over McLaren, wedstrijdleiding, Norris en Leclerc, maar wel bashen op Max en dan raar vinden dat men zegt dat je een trol bent. Ga fietsen joh.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max P3.
Hij ging voor een DNF door hier Norris aan te tikken maar dat lukte hem helaas niet!
[ afbeelding ]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was Max, dat is al reden genoeg.
Je bedoelt Herbertquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.
Pas VSC na 3 ronden en nadat McLaren geswapped was en dan VSC ending wachten met groen tot precies max geen aanval kon plaatsen en dan ook nog eens under investigation. Echt alle 3 uit de koker van Stewart. 100%.
Wat een walgelijke vent.
(V)SC heeft alleen niks te maken met stewards.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor 1 van de stewards wel ja. Men zou daar echt naar moeten kijken. Dit kan gewoon niet.
Pas VSC na 3 ronden en nadat McLaren geswapped was en dan VSC ending wachten met groen tot precies max geen aanval kon plaatsen en dan ook nog eens under investigation. Echt alle 3 uit de koker van Stewart. 100%.
Wat een walgelijke vent.
Ja die bedoel ik. Was ff in de war.quote:
Als ik zo interpreteer was Max te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Minimum time set, dus hij was te langzaam? Huh?
Ik heb even het hele article erbij gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht 40%.quote:
Dan zal het wel een straf worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo interpreteer was Max te snel.
Of omdat Piastri ineens remde.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik zo interpreteer was Max te snel.
Couldn't stay above the minium time set, dus ik lees het als te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zal het wel een straf worden.
FIA wil gewoon niet meer dat men gaat racen. Niet de randjes opzoeken, gewoon netjes filerijden.
Houdt in dat hij te snel was.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan zal het wel een straf worden.
FIA wil gewoon niet meer dat men gaat racen. Niet de randjes opzoeken, gewoon netjes filerijden.
Het gaat schijnbaar ook per sector.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Houdt in dat hij te snel was.
Ipv 1:50 dus 1:40 bijvoorbeeld, erboven zou dus hoger dan die 1:50 zijn.
Dus geen verzachtende omstandigheid, dus strafquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of omdat Piastri ineens remde.
Dat haalquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk geen probleem om te wachten met een VSC tot dat de Britse rijder voorop lagquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.
Dit is een veiligheidsdingetje.
Weet je wat een veiligheidsdingetje is, geen SC of VSC hebben terwijl er een coureur 2 meter naast de baan staat. Dat is pas een veiligheidsdingetje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is hier niet van toepassing.
Dit is een veiligheidsdingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |