Zeiken kunnen ze goed bij McLaren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel heel hoorbaar
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigtquote:
Hun eerder albums zijn veel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigt
en die is gejat van Joe Satrianiquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gebroken klok heeft ook twee keer per dag gelijk. Viva la Vida is de uitzondering die de regel bevestigt
Herbert verzint die regel vast erbij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Als het morgen regent hou ik mijn hart vast hoe men zooi gaat proberen te manipuleren.
Als ze nu ook nog Max gaan straffen voor SC regels die niet gelden voor VSC dan is het helemaal mooi
Plek 3 pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat probeerde Max hier eigenlijk te doen?
[ afbeelding ]
Leclerc inhalenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je wat? Leclerc voorbij gaan maar niet de grip hebben in de banden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)quote:
Hij remde zo diep in dat het onmogelijk was voor 'm om die positie te pakken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat? Leclerc voorbij gaan maar niet de grip hebben in de banden.
Kan je effe normaal posten ipv continu Max bashen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is wel een hele bijzonder (slechte tactiek dan)
Viva la Vida is nog een eerder album.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hun eerder albums zijn veel beter.
Leclerc eruit drukken maar hij bedacht zichquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Schuimbekkend door regelementen aan het bladeren om ergens toch een regel te vinden om een straf uit te delen aan afschuwelijke Max.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herbert verzint die regel vast erbij.
Vanaf Viav la Vida ging downhill, maar dit iets meer voor subforum van MUZquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viva la Vida is nog een eerder album.
Opgezocht. Muah.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en die is gejat van Joe Satriani
Als hij Leclerc wilde inhalen had die beter de apex kunnen pakken ipv wijd gaan. Je wil namelijk een goede exit hebben op weg naar 4. Cruciaal.quote:
Ja, wat is nou nut van deze post?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij Leclerc wilde inhalen had die beter de apex kunnen pakken ipv wijd gaan. Je wil namelijk een goede exit hebben op weg naar 4. Cruciaal.
En Max weet dit zelf ook wel.
Ik observeer de actie van Max.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, wat is nou nut van deze post?
Ik zie geen enkele objectiviteit hierin.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)o%20Paulo/Interlagosquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Als het morgen regent hou ik mijn hart vast hoe men zooi gaat proberen te manipuleren.
Als ze nu ook nog Max gaan straffen voor SC regels die niet gelden voor VSC dan is het helemaal mooi
Ik vind het origineel van Satriani beterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |