Niks mee te maken, ik heb een reden tot klagen gevonden en die zal ik gebruiken ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De summons is van nog geen half uur geleden meen ik
Hij reed niet boven de minimumtijd (volgens de summon), dan rij je dus te snel. Als de minimumtijd 1:30 is en jij rijdt 1:29 dan rij je niet boven de minimumtijd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."
Dat staat hier toch niet? Ik lees het dat er een minimum tijd is (en een maximum) en dat dat het probleem is, niet een maximum![]()
Ja, hij moet langzamer rijden dan de minimumtijd voorschrijft en dat deed hij niet. Hij zat onder die tijd, dus was hij te snel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
"Failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU during the VSC ending at 11:31."
Dat staat hier toch niet? Ik lees het dat er een minimum tijd is (en een maximum) en dat dat het probleem is, niet een maximum![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ik heb een reden tot klagen gevonden en die zal ik gebruiken ook
Staat in de OPquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Reden dat ik sporadisch nog kijk naar dit circus de laatste paar maanden. Er worden vieze spelletjes gespeeld. Heel de sprint race gemist. Wist de tijd niet
Kan, maar is nog niet gegeven, ter info mocht iemand dit denken.quote:
Ah, zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij reed niet boven de minimumtijd (volgens de summon), dan rij je dus te snel. Als de minimumtijd 1:30 is en jij rijdt 1:29 dan rij je niet boven de minimumtijd.
Dan kunnen we er vanuit gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klaarblijkelijk stond het op de IG (of X) van RB maar is het nu weer weg
EDITquote:
Pers heeft het wel vak eerder.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:21 schreef heywoodu het volgende:
Het staat in elk geval nog niet in de documentatie
Af en toe ben je gewoon nog een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |