Weet je, naast of Max wel of niet pech/geluk had en naast of het met opzet is gedaan is het gewoon dom, niet competent gedrag van de wedstrijdleiding.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die situaties zijn in andere jaren ook wel eens bijzonder geweest. In voordeel van diverse rijders
Kan ze nu niet gelijk noemen, maar zoek het wel gelijk na. Ook verstappen heeft wel eens geluk gehad ermee
Dan had die dus beter gewoon Piastri ingehaald.quote:The driver explained that as he was awaiting VSC to end and he got the notification that he was below the minimum time, he attempted to correct the error but failed to do so by the point that the panels turned green.
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straf terecht? Wellicht.
Straf te zwaar? Zeker.
Nog alleen dit weekend die Herbert, dan zijn we er vanaf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.
... maar 5s om 0.63s voordeel die men zogenaamd had terwijl er nog maar een bocht of twee te racen was en niemand iemand heeft aangevallenecht hilarisch weer.
Het was aan het begin van de ronde en Max was juist Piastri aan het aanvallen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als zij als verklaring hadden gehad Max zat 0.63s boven minimale tijd en aangezien het om de veiligheid gaat van iedereen staat hier een 5s straf en 1 strafpunt op had ik het echt goed gevonden.
... maar 5s om 0.63s voordeel die men zogenaamd had terwijl er nog maar een bocht of twee te racen was en niemand iemand heeft aangevallenecht hilarisch weer.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:43 schreef potjecreme het volgende:
Is er al goed nieuws mbt het incident tijdens het einde van de vsc?
er zijn er best veel die geen straf krijgen, maar de bekende coureurs wel.quote:
Ja ik lees het net. Dacht dat er eerst fake nieuws was gedeeld.quote:
druk op knop en dan 10 seconden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is die VSC ending eigenlijk geregeld?
Drukt iemand van de stewards op de knop om hem op groen te zetten?
Nee, is rng.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is die VSC ending eigenlijk geregeld?
Drukt iemand van de stewards op de knop om hem op groen te zetten?
+10quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
druk op knop en dan 10 seconden.
Start jij de Facebook groep?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Mano_ het volgende:
Het is tijd om Max weer elke race DOTD te maken, ongeacht zijn races. Het enige signaal dat de fans kunnen geven aan de FIA.
Lijkt me gewoon een standaard straf die daar op staat. Als je 0,01 seconde te vroeg vertrekt bij de start van de race krijg je ook gewoon een 5 sec penalty.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien moet je de reacties dan even opnieuw lezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND hier heeft gezegd dat de straf niet terecht is..
True, maar waarom dan dat strafpunt? Dat is veel te zwaar voor zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:45 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een standaard straf die daar op staat. Als je 0,01 seconde te vroeg vertrekt bij de start van de race krijg je ook gewoon een 5 sec penalty.
Wat zouden ze dan moeten aanvechten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vraag me af of RBR dit gaat aanvechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |