SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
daar werkte die dikke gids van de wehkamp veel beter voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het deed ook wel goed dienst als pijltjespapier als de tvgids op was
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokterquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het deed ook wel goed dienst als pijltjespapier als de tvgids op was
Tja, je moet watquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar werkte die dikke gids van de wehkamp veel beter voor
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokter
Dat leest meer als gevaarlijke pvc-buisquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokter
daarom moest je ook gewoon stil staan terwijl je aan het richten wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel nostalgie, pvc buis met papieren pijltjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond de reclames van vroeger helemaal niet zo erg, zaten best originele/grappige tussen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
De reclames van de gouden gids waren vroeger best wel
de echte nostalgie is een casettebandje met een potloodquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel nostalgie, pvc buis met papieren pijltjes
Ja maar die had ik dus omdat ik pijltje aan het schieten wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat leest meer als gevaarlijke pvc-buis
Why not bothquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
de echte nostalgie is een casettebandje met een potlood
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraattequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze was ook geniaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond de reclames van vroeger helemaal niet zo erg, zaten best originele/grappige tussen.
Telefoons met een draaischijf en dat je niet kon zien wie er beldequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja of dat de A-kant vol zat halverwege het nummer en je moest wachten tot die weer op de radio kwamquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraatte
Mijn vader had een cassettebandje en die eindigde met het intro van the winner takes it all van ABBAquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraatte
Terechte klacht wel, lekker een natte wat in je nekquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wij bliezen natte watten door zo'n pvc-buis. Het liefst vanaf het balkon naar mensen.
Tot iemand eens verhaal kwam halen
daar gebruikten wij die witte besjes voor. en dan hadden we ook van die echte proppenschieters uiteraard zonder kurk, daar kon je nog veel leuker die witte besjes mee tegen de ramen schietenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wij bliezen natte watten door zo'n pvc-buis. Het liefst vanaf het balkon naar mensen.
Tot iemand eens verhaal kwam halen
Of van die gedroogde erwtjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gebruikten wij die witte besjes voor. en dan hadden we ook van die echte proppenschieters uiteraard zonder kurk, daar kon je nog veel leuker die witte besjes mee tegen de ramen schieten
[ afbeelding ]
Waren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
Ik ben geen kind meerquote:
Fysiek misschien nietquote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
evah!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:4EveBlackEyed zie je dat ik ben groter dan een kind
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?quote:
nopquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
4evah evah?quote:
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @4EverBlackEyedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
misschien kunnen we beter @4EverBlackEyed even mentionenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Goed dat je het zegt, ik heb @4EverBlackEyed alweer opnieuw gementionedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Ja goed idee, anders mist @4EverBlackEyed dat we haar gementioned hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter @:4everblackeyed even mentionen
heel verstandig dat je @4EverBlackEyed gementioned hebtquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb @:4Everblackeyed alweer opnieuw gementioned
ja we denkend at @4EverBlackEyed mentions mist als we het niet even opnieuw doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie het over @:4everblackeyed ?
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie het over @:4everblackeyed ?
Je moet het ook over de enige echte @4EverBlackEyed hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik had een tikfout gemaakt en daardoor werkte @:4Everblackeyed niet
we quoten @4EverBlackEyed nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig met allemaal @:4everblackeyed quoten![]()
@4EverBlackEyed Ze heeft nu al de monday manics dus dit kan er ook wel bijquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed als ze straks weer al die mentions ziet
[ afbeelding ]
Zo quote je @4EverBlackEyed toch niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig met allemaal @:4everblackeyed quoten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
0hhh ook een lekker nummerquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed Ze heeft nu al de monday manics dus dit kan er ook wel bij
En waarom mogen we @4EverBlackEyed niet mentionen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke @:4everblackeyed te mentionen dan
Nummer is ook wel lekker eigenlijkquote:
@4EverBlackEyed Moet je horen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
Omdat het niet aardig is om @4EverBlackEyed te mentionen ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
de pompoen vind ik de vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @4EverBlackEyed zich buitengesloten voeltquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet aardig is om @:4EverBlackEyed te mentionen ofzo?
Tomaat is altijd een vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pompoen vind ik de vreemde toevoeging
vieze overvloedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...
Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
dat was al jaren bekendquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik las net in FB dat jij geen echte mod bent?
Maar wij waren geen kinderen meer toch?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @:4everblackeyed zich buitengesloten voelt
Allang gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaat
Nee kloptquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij waren geen kinderen meer toch?
Patat uit de vriezer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooidquote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooid
En wat erbij?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Een beker melkquote:
Jawel maar ik las het als opnieuw opgewarmde patatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
eet jij nooit diepvriespatat??
Melkquote:
Okee, Maar dat is toch ook gevaarlijk, om eerder ingevroren producten opnieuw in te vriezen??? Of is dat een fabeltje of bij maar een paar producten... ????quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar ik las het als opnieuw opgewarmde patat
Kan meestal wel gewoon, alleen is het niet bevorderlijk voor de smaak en textuurquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, Maar dat is toch ook gevaarlijk, om eerder ingevroren producten opnieuw in te vriezen??? Of is dat een fabeltje of bij maar een paar producten... ????
Pak een appelquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel genoeg groente op voor de verandering, maar nu heb ik weer geen fruit op.
Heb je eigenlijk nog wel een nieuwe laptop nodig?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd gaat snel voorbij tijdens Skyrim.
Voorlopig niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wel een nieuwe laptop nodig?
Trustequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handenquote:
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handen
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?quote:
wiequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).
uh ja, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopen
Maar das leukquote:
wutquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand uit Almere
Tenminste in 2005
ciaooooquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tandjes poetsen en verder lezen
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.quote:
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen postenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.
die heb je nu op je hoofd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de regenbui die op de Noordzee zou blijven?
Kan ook beter nu even met de hond gaan lopen zie ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar zo heet je toch ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eindigt met een doorweekte kat op de fiets.
Iemand stuurde mij vanavond een 'appje dat het nat is. Ik reageerde met, dat is het al een hele dag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik lig al.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen posten![]()
Maar jij ging naar bed, dus huphup
Dan maak je een smoothiequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen diepvriesfruit in huis
Die kan toch zijn eigen smoothie maken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna meteen door naar de tandarts.
hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet waarom, maar het is echt briljant dat er een lied wordt afgespeeld als ik thuis kom
Telefoon verbindt met thuiswifi -> Home Assistant start Spotify op m'n Google Homequote:
Waar was je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
Straks thuis eerst douchen want ik heb echt liters en liters lopen zweten en kreeg nog bier over me heen.Ben nog nooit zo los gegaan tijdens een concert haha.
![]()
Was wel leuk dat allemaal mensen plezier hadden aan ons haha maar ze konden ook gewoon meedoen stelletje bejaarden haha.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan was het een goed concertquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
Morgen nekpijn door het headbangen denk ik.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Cum 41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
wats maai age again whahaaaatjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik ken volgens mij maar één nummer van ze
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
Ok Modus, dat is jammerquote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok Modus, dat is jammer![]()
Dus jij bent er ook niet?
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen week na m'n gezeik met W11 komt er nieuws dat een grote update echt een gigantische bende is
Ja, ik doe er goed aan om W10 aan te houden.
W12quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?
Oh ok, volgens @liesje1979 moest ik bij @Dr_Flash zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij organiseert @:cherrylips de meet
Ik ben er ook bij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
En Koen en kaneel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al, jij en IJs wel.
Kom gewoon. Er zijn afzeggers dus plek over.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:45 schreef Xilia het volgende:
Anyway ik zou het stiekem leuk vinden (meeste van) jullie te zien
Neem het niet persoonlijk op he? Ik wist het ook niet of het die meet die een tid terug in de OP had gestaan met van aanmelden cij CL.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Ja die vroeg mij of ik kwam en ik zei van zet me maar op de lijst.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ok, volgens @:Liesje1979 moest ik bij @:Dr_Flash zijn
Als het maar een uurtje reizen was kwam ik zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die vroeg mij of ik kwam en ik zei van zet me maar op de lijst.Overweeg je te komen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xilia vandaag een nette 035 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk op he? Ik wist het ook niet of het die meet die een tid terug in de OP had gestaan met van aanmelden cij CL.
Wat voor jou goed voelt en haalbaar is!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als het maar een uurtje reizen was kwam ik zeker![]()
Mijn lijf en conditie werken niet zo meedus ik ga morgen even nadenken
![]()
zou wel leuk zijn![]()
Slaap wel Liesje en andere die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat voor jou goed voelt en haalbaar is!
Mooie dromen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! ooh ik zou dat zou tof vinden als je zou komen.Lekker kletsen over die tijd met @:Ian_Nick enzo.
Ook wakker, terwijl dat nog helemaal niet nodig is?quote:
Weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wakker, terwijl dat nog helemaal niet nodig is?
Warme melk is goorquote:
Ja dat doe je zeker! Heul tof!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meld me altijd keurig, hè. Moet ik naar een Meet komen!?
Je weet het wel te verkopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat doe je zeker! Heul tof!
Euhm geen idee, denk dat er weinig mensen komen, sowieso en al helemaal weinig die je kent. Maar wilde je quoten voor nZ (@:Xilia).
Verder is dit tijdstip veel te vroeg voor me om ook maar enige sociale interactie te hebben.
Nu snap ik waarom er zo vaak huilende kinderen staan bij het pand waar jij werkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik ga douchen, moet zo kinderen pesten.
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?
De klootzakken.quote:
Vaker in de OP kijken...quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Om zes uur in Scheveningen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet.
Kan iemand maybe @:cherrylips mij een soort van tijdstippen of programma doorgeven?
Het is nogal enkele uurtjes reizen
lekker vroeg smorgenquote:
Laat maar weten wanneer het bijna afgelopen is, dan kom ik IJs, Ama en jou ophalen voor de afterparty.quote:
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het nog donker op dit tijdstip
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
tis hier gewoon lichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
Leuk klusje voor je in het koekoeksklokken museumquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
uurtje extra slaapquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.quote:
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.quote:
dat wisten we al eerder overr de zwartgalligheid van NKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapierquote:
lekker joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. 11,5 uur op bed gelegen waarvan minstens 10 uur geslapen.
Het is dinsdagochtend
Gewoon iedere week omsmelten en opnieuw smeden werkt het bestequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapier
Boomer tip.quote:
Nederland liep gewoon achter de rest aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparen
Uurtje langer zondagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland liep gewoon achter de rest aan.
Best interessant eigenlijk nu ik het zo terug lees.
tot de 2e wereldoorlog was het in nederland 1 uur en 40 minuten vroeger dan in Duitsland
Moet je hard rennen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 2 minuten gaat de hamstermolen weer
succes en sterktequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag weer naar het ziekenhuis voor bloedprikken enzo.
Daarna naar de fysio voor intake gesprek.
Druk dagje weer.
Ik kan deze gif horen.quote:
goeie oortjes heb jijquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger gingen we dan uurtje langer uit. Nu uurtje langer slapen
wat een agressiequote:
Dit had je 10 à 15 jaar geleden nooit meegemaakt. Toen was het rustiger en te doen.quote:
Ja. Veel harder dan de rest van het jaar en ook harder dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je hard rennen de laatste tijd?
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, jaarafrekening Essent. 86 euro bijbetalen, nou ja okee.
86 euro voor een jaar dat is 7 euro per maand.
Dus wordt mijn maandbedrag (NOG) 30 euro hoger. Wat?
Maar ja overstappen is ook van de regen in de drup
Haahaha HAAHAHAHAquote:
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijgquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logisch
Oh ja. Dan zal ik wel om 5 uur wakker worden.quote:
Gewoon meteen alles, je hele spaarrekening leegtrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijg
Als die het niet doet denk dat je hem even Morissettequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilde net een nummertje van die canadese zangeres luisteren, maar weet niet of de radio Alanis. @:haags
Nee, dat red ik nog nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
quote:
Zeg, ik ben net wakkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen die mond nog wijder. Die heeft er zin in.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is voor sommige mensen het ideale moment.
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpelerquote:De meteoriet had een diameter van zo'n 37 tot 58 kilometer en landde waarschijnlijk in de oceaan, zegt onderzoeker Drabon. Daardoor ontstond een tsunami, die wereldwijd overstromingen veroorzaakte. Ook zou de atmosfeer door de inslag zo erg zijn opgewarmd dat de bovenste laag van de oceaan begon te koken.
Op de langere termijn profiteerden micro-organismen volgens onderzoekers van de inslag, die werkte als een "gigantische kunstmestbom". "We denken doorgaans dat meteorietinslagen rampzalig en schadelijk zijn voor het leven", aldus Drabon. "Maar 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler. Micro-organismen zijn relatief eenvoudig, veelzijdig en ze planten zich razendsnel voort."
Ik mis die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler
Relatief weinig computergezeikjes toen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler
Je hoofd zit er nog wel op je romp?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
Mijn stem is half verdwenen en mijn nek doet pijn door het headbangen maar wat een avond.
Ja hahaha. Wel een wonder na gisteren maar het werkt nog. Moet vaker met mensen gaan die ook schijt hebben aan de wereld. Wat een lol heb ik gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hoofd zit er nog wel op je romp?
Beetje teleurstellend dat ik geen likes krijg maar jij welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het niet doet denk dat je hem even Morissette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |