Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
dat was al jaren bekendquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik las net in FB dat jij geen echte mod bent?
Maar wij waren geen kinderen meer toch?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @:4everblackeyed zich buitengesloten voelt
Allang gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaat
Nee kloptquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij waren geen kinderen meer toch?
Patat uit de vriezer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooidquote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooid
En wat erbij?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Een beker melkquote:
Jawel maar ik las het als opnieuw opgewarmde patatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
eet jij nooit diepvriespatat??
Melkquote:
Okee, Maar dat is toch ook gevaarlijk, om eerder ingevroren producten opnieuw in te vriezen??? Of is dat een fabeltje of bij maar een paar producten... ????quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel maar ik las het als opnieuw opgewarmde patat
Kan meestal wel gewoon, alleen is het niet bevorderlijk voor de smaak en textuurquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, Maar dat is toch ook gevaarlijk, om eerder ingevroren producten opnieuw in te vriezen??? Of is dat een fabeltje of bij maar een paar producten... ????
Pak een appelquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel genoeg groente op voor de verandering, maar nu heb ik weer geen fruit op.
Heb je eigenlijk nog wel een nieuwe laptop nodig?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd gaat snel voorbij tijdens Skyrim.
Voorlopig niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wel een nieuwe laptop nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |