Jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie het over @:4everblackeyed ?
Je moet het ook over de enige echte @4EverBlackEyed hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik had een tikfout gemaakt en daardoor werkte @:4Everblackeyed niet
we quoten @4EverBlackEyed nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig met allemaal @:4everblackeyed quoten![]()
@4EverBlackEyed Ze heeft nu al de monday manics dus dit kan er ook wel bijquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed als ze straks weer al die mentions ziet
[ afbeelding ]
Zo quote je @4EverBlackEyed toch niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig met allemaal @:4everblackeyed quoten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
0hhh ook een lekker nummerquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed Ze heeft nu al de monday manics dus dit kan er ook wel bij
En waarom mogen we @4EverBlackEyed niet mentionen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke @:4everblackeyed te mentionen dan
Nummer is ook wel lekker eigenlijkquote:
@4EverBlackEyed Moet je horen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
Omdat het niet aardig is om @4EverBlackEyed te mentionen ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
de pompoen vind ik de vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @4EverBlackEyed zich buitengesloten voeltquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet aardig is om @:4EverBlackEyed te mentionen ofzo?
Tomaat is altijd een vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pompoen vind ik de vreemde toevoeging
vieze overvloedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |