SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
daar werkte die dikke gids van de wehkamp veel beter voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het deed ook wel goed dienst als pijltjespapier als de tvgids op was
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokterquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het deed ook wel goed dienst als pijltjespapier als de tvgids op was
Tja, je moet watquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar werkte die dikke gids van de wehkamp veel beter voor
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokter
Dat leest meer als gevaarlijke pvc-buisquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk die pijltjes, heb een keer gehad dat ik struikelde terwijl ik die pvc-buis in mijn mond had en toen moest ik naar de dokter
daarom moest je ook gewoon stil staan terwijl je aan het richten wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel nostalgie, pvc buis met papieren pijltjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond de reclames van vroeger helemaal niet zo erg, zaten best originele/grappige tussen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
De reclames van de gouden gids waren vroeger best wel
de echte nostalgie is een casettebandje met een potloodquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel nostalgie, pvc buis met papieren pijltjes
Ja maar die had ik dus omdat ik pijltje aan het schieten wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat leest meer als gevaarlijke pvc-buis
Why not bothquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
de echte nostalgie is een casettebandje met een potlood
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraattequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze was ook geniaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond de reclames van vroeger helemaal niet zo erg, zaten best originele/grappige tussen.
Telefoons met een draaischijf en dat je niet kon zien wie er beldequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja of dat de A-kant vol zat halverwege het nummer en je moest wachten tot die weer op de radio kwamquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraatte
Mijn vader had een cassettebandje en die eindigde met het intro van the winner takes it all van ABBAquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En van de radio opnemen en geïrriteerd zijn als de dj door het einde van het liedje heenpraatte
Terechte klacht wel, lekker een natte wat in je nekquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wij bliezen natte watten door zo'n pvc-buis. Het liefst vanaf het balkon naar mensen.
Tot iemand eens verhaal kwam halen
daar gebruikten wij die witte besjes voor. en dan hadden we ook van die echte proppenschieters uiteraard zonder kurk, daar kon je nog veel leuker die witte besjes mee tegen de ramen schietenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Wij bliezen natte watten door zo'n pvc-buis. Het liefst vanaf het balkon naar mensen.
Tot iemand eens verhaal kwam halen
Of van die gedroogde erwtjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gebruikten wij die witte besjes voor. en dan hadden we ook van die echte proppenschieters uiteraard zonder kurk, daar kon je nog veel leuker die witte besjes mee tegen de ramen schieten
[ afbeelding ]
Waren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
Ik ben geen kind meerquote:
Fysiek misschien nietquote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
evah!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:4EveBlackEyed zie je dat ik ben groter dan een kind
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?quote:
nopquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
4evah evah?quote:
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @4EverBlackEyedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
misschien kunnen we beter @4EverBlackEyed even mentionenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Goed dat je het zegt, ik heb @4EverBlackEyed alweer opnieuw gementionedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Ja goed idee, anders mist @4EverBlackEyed dat we haar gementioned hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter @:4everblackeyed even mentionen
heel verstandig dat je @4EverBlackEyed gementioned hebtquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb @:4Everblackeyed alweer opnieuw gementioned
ja we denkend at @4EverBlackEyed mentions mist als we het niet even opnieuw doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie het over @:4everblackeyed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |