Ja weet je hoe koud andersquote:
Pfff zeesterquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hiermee zou ik ook weigeren om te bewegen
zou juist denken dat je warmbloedig zou zijn met zulke kladenquote:
Nee ik lig meer opgekruld, weet je hoe koud met je armen en benen zo uitgespreidquote:
Nee ik ben alleen warmbloedig in de zomerquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou juist denken dat je warmbloedig zou zijn met zulke kladen
Meer als een garnaal?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik lig meer opgekruld, weet je hoe koud met je armen en benen zo uitgespreid
Jaquote:
zo stoned als een garnaalquote:
Ja stiekem ben ik al 2,5 jaar zo stoned als een garnaalquote:
Moet wel gelijk aan deze reclame denkenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stiekem ben ik al 2,5 jaar zo stoned als een garnaal
herintreders ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel gelijk aan deze reclame denken
Gouden Gidsquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel gelijk aan deze reclame denken
Samequote:
ik kijk blind gekocht nog even af en dan ga ik ook lekker platquote:
een spinnemepperquote:
oke okequote:
quote:
quote:De Gouden Gids, ook wel beroepengids genoemd, is een gids waarin de consument contactgegevens van bedrijven kan vinden.
De Gouden Gids verscheen in Nederland in 1965 voor het eerst bij uitgeverij Hiber als "Gele Gids". Via de slagzin "Gele Gids ... Gouden Gids!" werd de naam langzamerhand veranderd in "Gouden Gids".
In 2005 neemt VNU de World Directories activiteiten over van ITT en verandert deze in 2007 in Truvo. De Nederlandse divisie van Truvo werd in 2008 verkocht aan European Directories, uitgever van concurrent De Telefoongids. De Gouden Gids is vervolgens opgegaan in de combinatie De Telefoongids & Gouden Gids onder de naam DTG. Sinds begin 2019 is de gids enkel online te raadplegen.
Het bedrijf is per 14 maart 2022 bij FCR Media ondergebracht.[1] Op 1 maart 2023 maakte Youvia bekend dat de Gouden Gids als digitaal platform in Nederland is teruggekeerd.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Gids
Het deed ook wel goed dienst als pijltjespapier als de tvgids op wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke oke
en boek om onder je tafel te leggen zodat die niet wiebelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |