Maar zo heet je toch ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eindigt met een doorweekte kat op de fiets.
Iemand stuurde mij vanavond een 'appje dat het nat is. Ik reageerde met, dat is het al een hele dag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de regenbui die op de Noordzee zou blijven?
Ik lig al.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen posten![]()
Maar jij ging naar bed, dus huphup
Dan maak je een smoothiequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen diepvriesfruit in huis
Die kan toch zijn eigen smoothie maken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna meteen door naar de tandarts.
hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet waarom, maar het is echt briljant dat er een lied wordt afgespeeld als ik thuis kom
Telefoon verbindt met thuiswifi -> Home Assistant start Spotify op m'n Google Homequote:
Waar was je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
Straks thuis eerst douchen want ik heb echt liters en liters lopen zweten en kreeg nog bier over me heen.Ben nog nooit zo los gegaan tijdens een concert haha.
![]()
Was wel leuk dat allemaal mensen plezier hadden aan ons haha maar ze konden ook gewoon meedoen stelletje bejaarden haha.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan was het een goed concertquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
Morgen nekpijn door het headbangen denk ik.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Cum 41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |