Trustequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handenquote:
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke spellen spelen toch ook veel fijner op de console, lekker op de bank liggen met een controller in je handen
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?quote:
wiequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:koen is aanwezig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Gute Nacht Freunde
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je dat niet omdat je geen console of bank hebt?
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen console. En ook nooit gehad (een wii is niet hetzelfde).
uh ja, ik denk het niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende maand bij de black friday acties dan maar een PS5 kopen
Maar das leukquote:
wutquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand uit Almere
Tenminste in 2005
ciaooooquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tandjes poetsen en verder lezen
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.quote:
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen postenquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een ps5 kopen om Skyrim te spelen. Daar heb ik al een computer voor.
die heb je nu op je hoofd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de regenbui die op de Noordzee zou blijven?
Kan ook beter nu even met de hond gaan lopen zie ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar zo heet je toch ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eindigt met een doorweekte kat op de fiets.
Iemand stuurde mij vanavond een 'appje dat het nat is. Ik reageerde met, dat is het al een hele dag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik lig al.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat console veel prettiger speelt, plus dan kun je je laptop er naast houden om hier te kunnen posten![]()
Maar jij ging naar bed, dus huphup
Dan maak je een smoothiequote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen diepvriesfruit in huis
Die kan toch zijn eigen smoothie maken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna meteen door naar de tandarts.
hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet waarom, maar het is echt briljant dat er een lied wordt afgespeeld als ik thuis kom
Telefoon verbindt met thuiswifi -> Home Assistant start Spotify op m'n Google Homequote:
Waar was je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:02 schreef Ama het volgende:
Straks thuis eerst douchen want ik heb echt liters en liters lopen zweten en kreeg nog bier over me heen.Ben nog nooit zo los gegaan tijdens een concert haha.
![]()
Was wel leuk dat allemaal mensen plezier hadden aan ons haha maar ze konden ook gewoon meedoen stelletje bejaarden haha.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan was het een goed concertquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
Morgen nekpijn door het headbangen denk ik.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie?Cum 41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
wats maai age again whahaaaatjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik ken volgens mij maar één nummer van ze
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
Ok Modus, dat is jammerquote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok Modus, dat is jammer![]()
Dus jij bent er ook niet?
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen week na m'n gezeik met W11 komt er nieuws dat een grote update echt een gigantische bende is
Ja, ik doe er goed aan om W10 aan te houden.
W12quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Denk je dat ze uiteindelijk met een oplossing komen voor diegene die vasthouden aan W10?
Oh ok, volgens @liesje1979 moest ik bij @Dr_Flash zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij organiseert @:cherrylips de meet
Ik ben er ook bij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
En Koen en kaneel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al, jij en IJs wel.
Kom gewoon. Er zijn afzeggers dus plek over.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:45 schreef Xilia het volgende:
Anyway ik zou het stiekem leuk vinden (meeste van) jullie te zien
Neem het niet persoonlijk op he? Ik wist het ook niet of het die meet die een tid terug in de OP had gestaan met van aanmelden cij CL.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Ja die vroeg mij of ik kwam en ik zei van zet me maar op de lijst.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ok, volgens @:Liesje1979 moest ik bij @:Dr_Flash zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar een uurtje reizen was kwam ik zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die vroeg mij of ik kwam en ik zei van zet me maar op de lijst.Overweeg je te komen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xilia vandaag een nette 035 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neem het niet persoonlijk op he? Ik wist het ook niet of het die meet die een tid terug in de OP had gestaan met van aanmelden cij CL.
Wat voor jou goed voelt en haalbaar is!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als het maar een uurtje reizen was kwam ik zeker![]()
Mijn lijf en conditie werken niet zo meedus ik ga morgen even nadenken
![]()
zou wel leuk zijn![]()
Slaap wel Liesje en andere die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat voor jou goed voelt en haalbaar is!
Mooie dromen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! ooh ik zou dat zou tof vinden als je zou komen.Lekker kletsen over die tijd met @:Ian_Nick enzo.
Ook wakker, terwijl dat nog helemaal niet nodig is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |