Uurtje langer zondagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland liep gewoon achter de rest aan.
Best interessant eigenlijk nu ik het zo terug lees.
tot de 2e wereldoorlog was het in nederland 1 uur en 40 minuten vroeger dan in Duitsland
Moet je hard rennen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 2 minuten gaat de hamstermolen weer
succes en sterktequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag weer naar het ziekenhuis voor bloedprikken enzo.
Daarna naar de fysio voor intake gesprek.
Druk dagje weer.
Ik kan deze gif horen.quote:
goeie oortjes heb jijquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger gingen we dan uurtje langer uit. Nu uurtje langer slapen
wat een agressiequote:
Dit had je 10 ā 15 jaar geleden nooit meegemaakt. Toen was het rustiger en te doen.quote:
Ja. Veel harder dan de rest van het jaar en ook harder dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je hard rennen de laatste tijd?
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, jaarafrekening Essent. 86 euro bijbetalen, nou ja okee.
86 euro voor een jaar dat is 7 euro per maand.
Dus wordt mijn maandbedrag (NOG) 30 euro hoger. Wat?
Maar ja overstappen is ook van de regen in de drup
Haahaha HAAHAHAHAquote:
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijgquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logisch
Oh ja. Dan zal ik wel om 5 uur wakker worden.quote:
Gewoon meteen alles, je hele spaarrekening leegtrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |