Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het nog donker op dit tijdstip
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
tis hier gewoon lichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
Leuk klusje voor je in het koekoeksklokken museumquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
uurtje extra slaapquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.quote:
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.quote:
dat wisten we al eerder overr de zwartgalligheid van NKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapierquote:
lekker joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. 11,5 uur op bed gelegen waarvan minstens 10 uur geslapen.
Het is dinsdagochtend
Gewoon iedere week omsmelten en opnieuw smeden werkt het bestequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapier
Boomer tip.quote:
Nederland liep gewoon achter de rest aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |