Weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wakker, terwijl dat nog helemaal niet nodig is?
Warme melk is goorquote:
Ja dat doe je zeker! Heul tof!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meld me altijd keurig, hè. Moet ik naar een Meet komen!?
Je weet het wel te verkopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat doe je zeker! Heul tof!
Euhm geen idee, denk dat er weinig mensen komen, sowieso en al helemaal weinig die je kent. Maar wilde je quoten voor nZ (@:Xilia).
Verder is dit tijdstip veel te vroeg voor me om ook maar enige sociale interactie te hebben.
Nu snap ik waarom er zo vaak huilende kinderen staan bij het pand waar jij werkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik ga douchen, moet zo kinderen pesten.
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?
De klootzakken.quote:
Vaker in de OP kijken...quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
Om zes uur in Scheveningen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet.
Kan iemand maybe @:cherrylips mij een soort van tijdstippen of programma doorgeven?
Het is nogal enkele uurtjes reizen
lekker vroeg smorgenquote:
Laat maar weten wanneer het bijna afgelopen is, dan kom ik IJs, Ama en jou ophalen voor de afterparty.quote:
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:02 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het nog donker op dit tijdstip
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
tis hier gewoon lichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag is het weer gewoon licht op dit tijdstip.
Leuk klusje voor je in het koekoeksklokken museumquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
uurtje extra slaapquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef TaMieke het volgende:
Wordt zondag de klok verzet?niet eens over nagedacht
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.quote:
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.quote:
dat wisten we al eerder overr de zwartgalligheid van NKquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deed een poging om empathisch en oplossingsgericht te reageren op de zoveelste Natteklacht. Verder deel ik je observatie dat het hier gewoon licht was op dat tijdstip. Blijkbaar heeft de kleur van je ziel effect op hoe je naar de wereld kijkt.
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapierquote:
lekker joh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. 11,5 uur op bed gelegen waarvan minstens 10 uur geslapen.
Het is dinsdagochtend
Gewoon iedere week omsmelten en opnieuw smeden werkt het bestequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
verdorie ik wrijf het altijd droog met schuurpapier
Boomer tip.quote:
Nederland liep gewoon achter de rest aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat joop den uyl dit verzonnen had ten tijde van de oliecrisis in de jaren 70 om energie te besparen
Uurtje langer zondagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook eigenlijk onzin, want ik zet geen wekker. dus of er nu een extra uur nacht is of niet, langer slapen doe ik toch niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland liep gewoon achter de rest aan.
Best interessant eigenlijk nu ik het zo terug lees.
tot de 2e wereldoorlog was het in nederland 1 uur en 40 minuten vroeger dan in Duitsland
Moet je hard rennen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 2 minuten gaat de hamstermolen weer
succes en sterktequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag weer naar het ziekenhuis voor bloedprikken enzo.
Daarna naar de fysio voor intake gesprek.
Druk dagje weer.
Ik kan deze gif horen.quote:
goeie oortjes heb jijquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger gingen we dan uurtje langer uit. Nu uurtje langer slapen
wat een agressiequote:
Dit had je 10 à 15 jaar geleden nooit meegemaakt. Toen was het rustiger en te doen.quote:
Ja. Veel harder dan de rest van het jaar en ook harder dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je hard rennen de laatste tijd?
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, jaarafrekening Essent. 86 euro bijbetalen, nou ja okee.
86 euro voor een jaar dat is 7 euro per maand.
Dus wordt mijn maandbedrag (NOG) 30 euro hoger. Wat?
Maar ja overstappen is ook van de regen in de drup
Haahaha HAAHAHAHAquote:
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijgquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg 450 terug en mijn maandbedrag stijgt met 11 euro. Ook heel logisch
Oh ja. Dan zal ik wel om 5 uur wakker worden.quote:
Gewoon meteen alles, je hele spaarrekening leegtrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik mijn maandbedrag ook gewoon nog 50 ophogen. Kijken of ik dan aan het eind van het jaar wat terugkrijg
Als die het niet doet denk dat je hem even Morissettequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilde net een nummertje van die canadese zangeres luisteren, maar weet niet of de radio Alanis. @:haags
Nee, dat red ik nog nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
quote:
Zeg, ik ben net wakkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen die mond nog wijder. Die heeft er zin in.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is voor sommige mensen het ideale moment.
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpelerquote:De meteoriet had een diameter van zo'n 37 tot 58 kilometer en landde waarschijnlijk in de oceaan, zegt onderzoeker Drabon. Daardoor ontstond een tsunami, die wereldwijd overstromingen veroorzaakte. Ook zou de atmosfeer door de inslag zo erg zijn opgewarmd dat de bovenste laag van de oceaan begon te koken.
Op de langere termijn profiteerden micro-organismen volgens onderzoekers van de inslag, die werkte als een "gigantische kunstmestbom". "We denken doorgaans dat meteorietinslagen rampzalig en schadelijk zijn voor het leven", aldus Drabon. "Maar 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler. Micro-organismen zijn relatief eenvoudig, veelzijdig en ze planten zich razendsnel voort."
Ik mis die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler
Relatief weinig computergezeikjes toen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onthoud dat jongens en meisjes. 3,2 miljard jaar geleden was het leven een stuk simpeler
Je hoofd zit er nog wel op je romp?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
Mijn stem is half verdwenen en mijn nek doet pijn door het headbangen maar wat een avond.
Ja hahaha. Wel een wonder na gisteren maar het werkt nog. Moet vaker met mensen gaan die ook schijt hebben aan de wereld. Wat een lol heb ik gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hoofd zit er nog wel op je romp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |