Weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wakker, terwijl dat nog helemaal niet nodig is?
Warme melk is goorquote:
Ja dat doe je zeker! Heul tof!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik meld me altijd keurig, hè. Moet ik naar een Meet komen!?
Je weet het wel te verkopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat doe je zeker! Heul tof!
Euhm geen idee, denk dat er weinig mensen komen, sowieso en al helemaal weinig die je kent. Maar wilde je quoten voor nZ (@:Xilia).
Verder is dit tijdstip veel te vroeg voor me om ook maar enige sociale interactie te hebben.
Nu snap ik waarom er zo vaak huilende kinderen staan bij het pand waar jij werkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Ik ga douchen, moet zo kinderen pesten.
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze laten je toch niet in de steek he een paar dagen van te voren?
De klootzakken.quote:
Vaker in de OP kijken...quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
Even over de meet waar ik verder niks van wist,
Ik krijg dat soort dingen niet altijd mee![]()
Zou ik mogen weten wie er allemaal komen behalve @:Liesje1979 en @:Dr_Flash
Komen jullie ook @:essnhills @:Nizno?
Om zes uur in Scheveningen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet.
Kan iemand maybe @:cherrylips mij een soort van tijdstippen of programma doorgeven?
Het is nogal enkele uurtjes reizen
lekker vroeg smorgenquote:
Laat maar weten wanneer het bijna afgelopen is, dan kom ik IJs, Ama en jou ophalen voor de afterparty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |