SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Twee flopmods posten door het slotje heen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
flopTTOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is 2u meer, dus maakt niet heel veel verschil. Maar goed, dat is ook een idee. Al gaat dat voor mij niet op, vind inderdaad wel dat fysieke beroepen 8u per dag 5 dagen in de week, en/of met wisseldiensten meer vrije tijd moeten krijgen. Daar ben ik het volledig mee eens. Dat trekt een mens niet gezond tot het pensioen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
zes is weinig
4 dagen per week zou de norm moeten zijnLach met een schone bips![]()
niet tof doen anders gaan we naar buitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Twee flopmods posten door het slotje heenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KUT TT!!!
(de eerste keer dat ik dat zeg buiten Justins tt's om) Een nieuwe mijlpaal bereikt.Lach met een schone bips![]()
en dan gebeuren er dingen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oehquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet tof doen anders gaan we naar buitenTrotste mama van Ambar
the slow walk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm klinkt beetje slenterig wel hoor![]()
I don't carequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
KUT TT!!!
(de eerste keer dat ik dat zeg buiten Justins tt's om) Een nieuwe mijlpaal bereikt.
I love itTrotste mama van Ambar
Bedankt, dit was ik dus nodig en ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is 2u meer, dus maakt niet heel veel verschil. Maar goed, dat is ook een idee. Al gaat dat voor mij niet op, vind inderdaad wel dat fysieke beroepen 8u per dag 5 dagen in de week, en/of met wisseldiensten meer vrije tijd moeten krijgen. Daar ben ik het volledig mee eens. Dat trekt een mens niet gezond tot het pensioen.
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.~FEYENOORD~
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kartonnetje Cairo besteld, Magnum genot.quote:~FEYENOORD~
Ik heb pas een zwaar beroepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, dit was ik dus nodig en ben ik het helemaal mee eens.
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.Trotste mama van Ambar
o gelukkigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer niet![]()
Mijn verjaardagscadeau vanavond al gekregen! Terwijl ik over 1uur02min. pas jarig ben!![]()
Aan de andere kant staat een persoonlijke inscriptie ingelaserd van mijn vrouw en kinderen![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik denk geestelijk is nog meer lastiger als fysiek altijd. maarja. goed dit is beetje op ding waar iedereen nu mee zit he,quote:Do what you love, love what you do!![]()
begon me zo zachtjesaan wel zorgen te makenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
whut jij bent zometeen jarig?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn verjaardagscadeau vanavond al gekregen! Terwijl ik over 1uur02min. pas jarig ben!![]()
Aan de andere kant staat een persoonlijke inscriptie ingelaserd van mijn vrouw en kinderen![]()
[ afbeelding ]![]()
Hele dagen bolken is zwaar vraag maar aan @JustinKTrotste mama van Ambar
Mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
there their they'requote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
begon me zo zachtjesaan wel zorgen te maken![]()
Waarom zijn mensen niet hele dag aan de wijn?Trotste mama van Ambar
Dat begreep ik dus ook niet van het hele verhaal, buschauffeurs wel maar bepaalde verpleegkundigen nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.En de reden is om mentale zwaarte van beroep... Ehhhh, toen was ik het ff kwijt. Maar sowieso, als je hele dagen in de bouw werkt, of ergens pallets staat te sorteren, of in de bosbouw werkt. Dat is zwaar werk. Net als de verpleging.
Lach met een schone bips![]()
Ik wil ook zo’n vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Nice man!
Messen![]()
![]()
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk geestelijk is nog meer lastiger als fysiek altijd. maarja. goed dit is beetje op ding waar iedereen nu mee zit he,~FEYENOORD~
Is een Wüsthof IKON Grenadill wood Santoku 'Special edition'
Beterder!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer niet
ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.
Maar doel het in het algemeen natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi mes maat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Is prachtigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een Wüsthof IKON Grenadill wood Santoku 'Special edition'![]()
![]()
Ik ben begeleider (zorg) en werk als hovenier, ik presteer het dubbele dus ik kan erg slecht tegen dat gejank van die lui.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus ook niet van het hele verhaal, buschauffeurs wel maar bepaalde verpleegkundigen nietEn de reden is om mentale zwaarte van beroep... Ehhhh, toen was ik het ff kwijt. Maar sowieso, als je hele dagen in de bouw werkt, of ergens pallets staat te sorteren, of in de bosbouw werkt. Dat is zwaar werk. Net als de verpleging.
~FEYENOORD~
wel beter maar letterlijk alles is kapotquote:
ik ben er dit jaar niet, geen tijd, werk is drukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.Lach met een schone bips![]()
Eh ....Bart een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil ook zo’n vrouw en kinderen
Nice man!
Messen![]()
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.
~FEYENOORD~
zwembad is weggespeld
wat goed is want het was superkleinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!Lach met een schone bips![]()
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.
~FEYENOORD~
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
en de hond zijn begraafplaats is ook weggespoeld, das wel #sad
want lieve hontOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch is dat niet zo he? denk iedereen denkt maar zo negatief?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben eigenlijk helpende in een ziekenhuis maar arbeidsongeschikt.
Wel een paar keer betaald gewerkt. Stress.
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar het is geen zwaar werk om in elkaar geslagen te worden, als je ze de bus uit mept dan welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.![]()
![]()
Ben zelf gelukkig in het bezit van een aantal prachtige messen van Wüsthof en Zwilling.quote:
Maar die van @Stoorzendert is gewoonweg geweldig mooi![]()
![]()
Ga maar eens buschauffeur worden bij Ter Apel oidquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.Werewolf
Ik vertel honderduit en je luistert te goed
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is niet goed te praten, maar een blauw oog is niet te vergelijken met een stratenmaker die 30 jaar ongezonde krachten van zijn/haar lichaam vraagt om brood op de plank te krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
Als ze de straffen op dit soort ''incidenten'' nou eens flink zouden verhogen zijn we de helft van die gevallen al kwijt zijn.~FEYENOORD~
nou goed toch? denk het belangrijkste is dat je iets moet doen waar je geniet van en om helpen ofzo. ipv alleen voor geld ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.
Of met andere woorden. zolang je het naar je zin hebt op werk en krijgt ook nog ok betaald, dat is doel.
en van daaruit anderen tja dat is eigen initiatief.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn oren tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuterenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vertel honderduit en je luistert te goed![]()
![]()
Prima, die mogen namelijk niet meer met de bus maar hebben hun eigen vervoer gekregen en die chauffeurs krijgen daar een prima loon voor + beveiligingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar eens buschauffeur worden bij Ter Apel oid~FEYENOORD~
Ik zie dat jouw inlevingsvermogen ook weer van de partij isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is geen zwaar werk om in elkaar geslagen te worden, als je ze de bus uit mept dan wel
Magge nie, want ze hebben nog geen status dus worden door pliessie braaf naar AZC teruggebracht met de melding "zoek het maar uit met deze"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is niet goed te praten, maar een blauw oog is niet te vergelijken met een stratenmaker die 30 jaar ongezonde krachten van zijn/haar lichaam vraagt om brood op de plank te krijgen.
Als ze de straffen op dit soort ''incidenten'' nou eens flink zouden verhogen zijn we de helft van die gevallen al kwijt zijn.Lach met een schone bips![]()
Walgelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Magge nie, want ze hebben nog geen status dus worden door pliessie braaf naar AZC teruggebracht met de melding "zoek het maar uit met deze"~FEYENOORD~
Ff afreageren sorry Amy.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat jouw inlevingsvermogen ook weer van de partij isLach met een schone bips![]()
Nu hou ik ook op met zeuren hoor, ik heb weekend~FEYENOORD~
Is op een andere manier zwaar dan fysiek zwaar, ene kant de verharde samenleving van agressieve passagiers en ook de druk van werkgever met de tijden en nauwelijks plaspauze tussendoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, die mogen namelijk niet meer met de bus maar hebben hun eigen vervoer gekregen en die chauffeurs krijgen daar een prima loon voor + beveiligingUw ADH vitamine Worst
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nu hou ik ook op met zeuren hoor, ik heb weekendLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.![]()
![]()
Vooral werk zo'n verjaardag he?![]()
Ik ben bezig met 'pulled pork' voor de gasten![]()
Coleslaw:
Worteltjes hakken (julienne) (met een ander Wüsthof mes overigens (uit dezelfde serie, maar zonder inscriptie))
Sausje voeg ik morgen pas toe zodat de groente (witte kool, rode kool, wortel) nog lekker knapperig blijft.
Het vlees eerst geïnjecteerd met marinade (appelsap, witte wijnazijn, zout, honing en een lepel rub)
Voor de bbq heb ik 'kokosnoot briketten 10kg' en appel rookhout![]()
Het apparaat moet zo'n 6 - 7uur op de bbq. Maar ik heb een kerntemp. zodat ik weet wanneer ik wat moet doenBen benieuwd. Eerste keer dat ik zo'n lange bbq-sessie doe
![]()
Wat milde mosterd zodat de rub goed blijft plakken
Ik vier mn verjaardag gewoon relaxed in mn eentjeCause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
ok, eigenlijk niet de beste die ik kon vinden want had veel betere, maarja. ok YouTube ellende maakt t niet makkelijker te vinden.
maar dit is wel groove
Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik snap het wel, maar dan moeten we er allemaal maar uit met 65, staan we weer waar we waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is op een andere manier zwaar dan fysiek zwaar, ene kant de verharde samenleving van agressieve passagiers en ook de druk van werkgever met de tijden en nauwelijks plaspauze tussendoor
Fysiek zware beroepen na 40 dienstjaren met pensioen.~FEYENOORD~
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud
Trotste mama van Ambar
Nooit te oud voor een feestje!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud
Er is in deze stad vast wel ergens een feestjeTrotste mama van Ambar
Oh das minderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.![]()
~FEYENOORD~
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30equote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud![]()
Uw ADH vitamine Worst
weggespeld?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef sp3c het volgende:
zwembad is weggespeld
wat goed is want het was superklein
weggespoeld!
@mailyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weddingcrashen een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is in deze stad vast wel ergens een feestje
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?quote:Trotste mama van Ambar
Hou oud ben je vandaag geworden? 30?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30e
vanwege die cultquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Omdat je eerst nog even wil meefeesten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?
Zorg dat je keteltemperatuur niet boven de 110 graden komt anders droogt het vlees uit. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je serieusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Vooral werk zo'n verjaardag he?![]()
Ik ben bezig met 'pulled pork' voor de gasten![]()
Coleslaw:
Worteltjes hakken (julienne) (met een ander Wüsthof mes overigens (uit dezelfde serie, maar zonder inscriptie))
Sausje voeg ik morgen pas toe zodat de groente (witte kool, rode kool, wortel) nog lekker knapperig blijft.
Het vlees eerst geïnjecteerd met marinade (appelsap, witte wijnazijn, zout, honing en een lepel rub)
Voor de bbq heb ik 'kokosnoot briketten 10kg' en appel rookhout![]()
Het apparaat moet zo'n 6 - 7uur op de bbq. Maar ik heb een kerntemp. zodat ik weet wanneer ik wat moet doenBen benieuwd. Eerste keer dat ik zo'n lange bbq-sessie doe
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat milde mosterd zodat de rub goed blijft plakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En staar je niet stuk op kern temperatuur van het vlees van 90 of 94 graden. Als ie zegt 90 prik er met een sate prikker in. Gaat ie er zonder druk doorheen dan is het vlees top! Anders ff laten liggen en later nog een keer prikken rond de 95 graden of zelfs 1 of 2 graden hoger
Er zit weinig vet aan je vlees dus hou de ketel temperatuur laag.
Ik droom regelmatig dat ik weer op de havo zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30e![]()
![]()
Met wat vrienden van me en dan moeten we vakken doen die we toen hebben laten vallen. Wat bij mij altijd uitloopt op nogal een fiasco![]()
Dromen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dubbele 3 nu, die droom was op mijn 30e jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou oud ben je vandaag geworden? 30?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30e![]()
same here.
Werewolf
Moequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik kan er nu net ff goed tegen, kom maar op
Kutgevoel
Alles wel
♡♡♡♡![]()
Ik word hier wat sensueel van.quote:~FEYENOORD~
Mooie leeftijd welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dubbele 3 nu, die droom was op mijn 30e ja
Ik droom zeer divers
Uw ADH vitamine Worst
Appelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben verstandig en pak niet meer wijn♡♡♡♡![]()
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inquote:Maar gaat energie vreten en zie er tegenop.
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
♡♡♡♡![]()
jij die paul elstak luistert verwacht ik nietquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ahhh beebquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik nietTrotste mama van Ambar
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zorg dat je keteltemperatuur niet boven de 110 graden komt anders droogt het vlees uit. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je serieusEn staar je niet stuk op kern temperatuur van het vlees van 90 of 94 graden. Als ie zegt 90 prik er met een sate prikker in. Gaat ie er zonder druk doorheen dan is het vlees top! Anders ff laten liggen en later nog een keer prikken rond de 95 graden of zelfs 1 of 2 graden hoger
Er zit weinig vet aan je vlees dus hou de ketel temperatuur laag.
Dat prikken heb ik inderdaad gelezen en ga ik doen!![]()
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij
Elstak is zoveel beter dan dit. Elstakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik niet![]()
![]()
Ja, ik vind sommige getallen en combinaties mooier dan andere. Dubbele cijfers altijd goed. 96 minder, 69 wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?
En 42 vind ik ook mooi.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Doe je posten in het BBQ-topic?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij![]()
Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En logisch hoe je je voelt
Laat het gebeuren![]()
![]()
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbijLach met een schone bips![]()
Ja misschien wel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe je posten in het BBQ-topic?
Ik luister dus al 30 jaar naar dat nummer. Ik word oudTrotste mama van Ambar
quote:Komt wel goed, dit soort dingen vind ik gewoon altijd lastig. Is die stap over de drempel weer, maar moet ff en daarna zal alles wel langzaamaan weer normaliseren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En logisch hoe je je voelt
Laat het gebeurenLach met een schone bips![]()
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbqquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar danDo what you love, love what you do!![]()
Awwquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb die band eens aangekondigd horen worden als : tame IMpala![]()
♡♡♡♡![]()
Hier ook al zo'n rare dag.
Maar... Olle was jarig. 10.
Zondag feestje.Werewolf
Welke ketel heb je ook al weer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbqLach met een schone bips![]()
Je volhardenheid wordt gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar dan♡♡♡♡![]()
Ja, beetje mistig wel vanochtend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
maargoed mss volgend jaar dan
Ik hou niet zo van eten op het strand, ben dan altijd zand aan het happen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Sex on the beacht net zo ietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje mistig wel vanochtend.
Ik hou niet zo van eten op het strand, ben dan altijd zand aan het happen.
Te mistig om een strand bbq te houden. Oke.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sterkte maat.
~FEYENOORD~
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwensquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwens♡♡♡♡![]()
Ja, het drankje kan nog net.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sex on the beacht net zo ietsCause there is always a wrong to your right 🎶
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.quote:
Maar gaan we wel doen, hij moet ook weer eruit getrokken worden. Dat is het belangrijkste, en voor die kleine van hem ook dat ie niet gaat zwelgen in zelfmedelijden.Lach met een schone bips![]()
Beginnersfout, altijd het drankje erbij nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1x op strand zonder drankje geprobeerd, nooit weer
Om te spoelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beginnersfout, altijd het drankje erbij nemenDat zand komt overal... Nu bedenk ik me ineens iets.
Tijd voor een drankje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om te spoelen?Dat zand komt overal... Nu bedenk ik me ineens iets.
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cmquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke ketel heb je ook al weer?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wow neem me eerst maar mee uit voor een drankje hoor.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaarquote:
Kan prima, wel bakje water naast vlees zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cm
Ach je hebt me nog niet gevoeld dus kan zo maar kree zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
Nooit meer naar het ikea het leven is toch veel te mooi?
flikker toch op man met die teringzooiTrotste mama van Ambar
Ik heb gewoon dit aangezet, hoef ik niet steeds losse youtubjes te posten
Uw ADH vitamine Worst
Naar Ikea is wel leuk, een goedkoop alternatief voor de dierentuinUw ADH vitamine Worst
Mag ik wel slippers aan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ik
Ik ga nooit meer naar ikea
het leven is toch veelste mooiTrotste mama van Ambar
ff beetje op 'm letten (en ook over een half jaar nog en zo) is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.
Maar gaan we wel doen, hij moet ook weer eruit getrokken worden. Dat is het belangrijkste, en voor die kleine van hem ook dat ie niet gaat zwelgen in zelfmedelijden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik weet nu wat ze bedoelde met 'ik heb wijn, jullie weten wat dat betekent'.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja hallo!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
FLIKKER TOCH OP MAN MET DIE TERING ZOOI![]()
iykykquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
Ik weet nu wat ze bedoelde met 'ik heb wijn, jullie weten wat dat betekent'."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben er geen fan van, maak er ook geen halszaak van. Dus tja, dat ik niet van blote poten hou zou een ander niet moeten belemmerenquote:
Morgen ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook wel wat dronken worden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb 'm vandaag al wat gepimpt met een thermometer en de indeling voor een opvangbakje / extra vocht en indeling voor de briketten en rookhoutquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan prima, wel bakje water naast vlees zetten![]()
Wist je dat eerder niet dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
Ik weet nu wat ze bedoelde met 'ik heb wijn, jullie weten wat dat betekent'.
Trotste mama van Ambar
Ik zou alles wat links in je ketel ligt nog veel verder naar links proppen als het vlees rechts erop komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb 'm vandaag al wat gepimpt met een thermometer en de indeling voor een opvangbakje / extra vocht en indeling voor de briketten en rookhout![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Een mooi voornemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook wel wat dronken worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, maak er ook geen halszaak van. Dus tja, dat ik niet van blote poten hou zou een ander niet moeten belemmeren![]()
Dan zie ik je op het strand!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Lekker schandalig borrelen met de mannen!quote:
En kut roepen, me dunkt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker schandalig borrelen met de mannen!![]()
Ik ga niet dronken worden
Ik wilde het vlees eigenlijk links op de gril leggen (boven het gele bakje). Dus briketten rechts, vlees links. Is dan niet goed? Indirect?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou alles wat links in je ketel ligt nog veel verder naar links proppen als het vlees rechts erop komt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wie zegt dat? Na 2 uur ruige duinseks kunnen we nog steeds de kroeg in hoor. Ik ren niet weg.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik had wat missende pagina's in mijn notitieboekje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alsof je geen brommers kunt kiek'n als je dronken bentquote:
Trotste mama van Ambar
Ja het kan wel, maar ik heb zo'n hekel aan de kater. En aan sommige andere bijwerkingen van alcohol die niet zo leuk zijn als ik alleen benquote:
Jawel, maar dat kost netto zuiptijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof je geen brommers kunt kiek'n als je dronken bent
#prioriteiten![]()
Mijn excuses, ik heb toch de laatste wijn gepaktTrotste mama van Ambar
Altijd indirect en zoveel mogelijk directe hitte van de briketten voorkomen. Dus zo ver mogelijk van de briketten af leggen. Het gaat om de dome temperatuur en die van het rooster. Het moet langzaam garen zonder directe hitte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wilde het vlees eigenlijk links op de gril leggen. Dus briketten rechts, vlees links. Is dan niet goed? Indirect?Lach met een schone bips![]()
Oh ja, dan kan ik prima dronken wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Na 2 uur ruige duinseks kunnen we nog steeds de kroeg in hoor. Ik ren niet weg.
Doen we het in hotel nog paar keer over zonder de drank en dan slapenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan ik prima dronken worden
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Altijd indirect en zoveel mogelijk directe hitte van de briketten voorkomen. Dus zo ver mogelijk van de briketten af leggen. Het gaat om de dome temperatuur en die van het rooster. Het moet langzaam garen zonder directe hitte.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doen we het in hotel nog paar keer over zonder de drank en dan slapen
Ik verheug me op een bubbelbad
Of een douche, das ook wel goed.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh, ik dacht dat je al een kind hadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog 8 minuten en dan ben ik ouder gewordenCause there is always a wrong to your right 🎶
Sorry te flauw
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een kind had
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een kind had![]()
![]()
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermenJe hebt geen folie nodig als vlees ver genoeg van de kolen ligt. En met 3kg nek in 47cm ketel kan dat prima.
Ik help je een handje!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermen
.
Ok, mobiel kan ik niet fotosjoppen.
Ernstig wel dat ik gewoon nuchter ben
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mistquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het kan wel, maar ik heb zo'n hekel aan de kater. En aan sommige andere bijwerkingen van alcohol die niet zo leuk zijn als ik alleen ben
Meer wijn drinken dan!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan ALLEMAALquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik verheug me op een bubbelbad
Of een douche, das ook wel goed.
En dan slapen en weer naar huis, of nog een dag eraan vastknopen. Ben de moeilijkste ook niet
Ik heb een aantal exen geblokkeerdquote:Trotste mama van Ambar
Haha nee dat niet, ik heb mn exen jaren geleden voor het laatst geappt. Ik wil dan gewoon knuffelen en das onhandig als er niemand in de buurt isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mist
En daarnaast maak ik liever nieuwe slachtoffers als ik wat wijn op hebTrotste mama van Ambar
Vergeet 'the stall' nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarJe hebt geen folie nodig als vlees ver genoeg van de kolen ligt. En met 3kg nek in 47cm ketel kan dat prima.
![]()
Nou, dat valt alles mee danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, ik heb mn exen jaren geleden voor het laatst geappt. Ik wil dan gewoon knuffelen en das onhandig als er niemand in de buurt is
Mooi tijdstip om thuis te komenVan harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooi mes![]()
![]()
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mist![]()
Aaah makkelijk, zo heb ik mn mannen graagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ALLEMAAL
En dan slapen en weer naar huis, of nog een dag eraan vastknopen. Ben de moeilijkste ook niet
Het was alleen niet mijn ex?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?Trotste mama van Ambar
Weeknie, vergeet nogal eens iets als ik echt toeter benquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?
Nee andersom, wat @MizzezAmy post. Het vlees gaat boven het aluminiumfoliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarJe hebt geen folie nodig als vlees ver genoeg van de kolen ligt. En met 3kg nek in 47cm ketel kan dat prima.
Er is er een jarig
Dat kun je niet zien, want er zit een storing op de zender.
Van harte @Stoorzendert
Trotste mama van Ambar
Danku!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef devzero het volgende:
Mooi tijdstip om thuis te komen
[..]
Van harte gefeliciteerd![]()
Mooi mes
Gefeliciteerd Stoor!![]()
![]()
Danku!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:Stoorzendert!
Jeeej!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is er een jarig
Dat kun je niet zien, want er zit een storing op de zender.
Van harte @:Stoorzendert
Mooi moment om eens richting de mand te gaan.![]()
Nog meer mensen jarig binnenkort? Kan ik mijn persoonlijke boodschap vast aanpassenTrotste mama van Ambar
Zo vroeg!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi moment om eens richting de mand te gaan.![]()
![]()
slaap lekker!
En ik ga er weer vandoorquote:Even een uurtje joggen in het park, het voelt eindelijk aan als herfst (24 celcius)
![]()
![]()
Maar je zegt net dat je niet dronken bentquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zelfs grappig als ik dronken ben![]()
Thanks thanksquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gefeliciteerd @:Stoorzendert![]()
Ik weet het niet?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik ben alleen niet-dronken als het mij uitkomtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je niet dronken bentTrotste mama van Ambar
Nog steeds een 3 vooraan. Is dat nog goed?quote:
Wow, dat is heel jong! Broekiequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog steeds een 3 vooraan. Is dat nog goed?
Als ik mezelf nou eens inpak in aluminiumfolie?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: