Mag ik wel slippers aan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ik
ff beetje op 'm letten (en ook over een half jaar nog en zo) is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.
Maar gaan we wel doen, hij moet ook weer eruit getrokken worden. Dat is het belangrijkste, en voor die kleine van hem ook dat ie niet gaat zwelgen in zelfmedelijden.
Ja hallo!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
FLIKKER TOCH OP MAN MET DIE TERING ZOOI
iykykquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
Ik weet nu wat ze bedoelde met 'ik heb wijn, jullie weten wat dat betekent'.
Ben er geen fan van, maak er ook geen halszaak van. Dus tja, dat ik niet van blote poten hou zou een ander niet moeten belemmerenquote:
Heb 'm vandaag al wat gepimpt met een thermometer en de indeling voor een opvangbakje / extra vocht en indeling voor de briketten en rookhoutquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan prima, wel bakje water naast vlees zetten
Wist je dat eerder niet dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
Ik weet nu wat ze bedoelde met 'ik heb wijn, jullie weten wat dat betekent'.
Ik zou alles wat links in je ketel ligt nog veel verder naar links proppen als het vlees rechts erop komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb 'm vandaag al wat gepimpt met een thermometer en de indeling voor een opvangbakje / extra vocht en indeling voor de briketten en rookhout![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een mooi voornemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook wel wat dronken worden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, maak er ook geen halszaak van. Dus tja, dat ik niet van blote poten hou zou een ander niet moeten belemmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |