Om te spoelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beginnersfout, altijd het drankje erbij nemen
Tijd voor een drankje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om te spoelen?Dat zand komt overal... Nu bedenk ik me ineens iets.
Haiquote:
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cmquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke ketel heb je ook al weer?
Wow neem me eerst maar mee uit voor een drankje hoor.quote:
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaarquote:
Kan prima, wel bakje water naast vlees zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cm
Ach je hebt me nog niet gevoeld dus kan zo maar kree zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
Mag ik wel slippers aan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ik
ff beetje op 'm letten (en ook over een half jaar nog en zo) is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.
Maar gaan we wel doen, hij moet ook weer eruit getrokken worden. Dat is het belangrijkste, en voor die kleine van hem ook dat ie niet gaat zwelgen in zelfmedelijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |